Ik mag op rood helaas. Vandaag 10dpo en had al wat krampen in de auto. Een week gevoelige borsten. En vandaag ook dus ook ongesteld geworden. Dit was mijn eerste ronde met ov testen en heb kennelijk een korte lf? Ben benieuwd of die de volgende ook weer zo kort is. Hopelijk blijft het dan natuurlijk wel uit Ik wil iedereen alvast heel veel roze toewensen!! En veel succes!!
Balen Blondina, op naar de volgende ronde. Misschien komen we elkaar daar nog tegen, hier namelijk ook weinig goede hoop.
Jammer Blondina... hier nog niks . Ik ben benieuwd hoe lang ik nog kan wachten met testen. Want ik geloof er sowieso niks van dat het hier ooit gaat lukken (zou ook wel het grootste wonder ter wereld zijn). Dus ik probeer nog een dag of vijf te wachten als het lukt . Succes iedereen!
Wat balen Blondine Wow Jou gefeliciteerd!!! Overduidelijk!!! Hierbij mijn test.... Ik heb dus echt 0,0 kwaaltjes!! Ik gok vandaag op 12 of 13 dpo te zitten!!
Die is echt heel duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Hier nog niks te bekennen maar m'n testen zijn steeds Omo wit dus ik ga ervan uit dat het niks meer word. Nu maar wachten tot de rode duivels komen!
Wauw kiewie super mooie test!! Gefeliciteerd! Ik wilde vanochtend testen maar dacht nog een test te hebben... niet dus.. vanmiddag komen de andere testen dus dan daar maar even mee proberen. Als hij negatief ik ga ik pas weer na de carnaval testen denk ik. Nod is ook pas dinsdag dus ben erg vroeg
gefeliciteerd Kiewie! 21 was mijn nod, maar nog niets gespot. Ik wacht even met testen (hoe moeilijk dit ook is), maar bij mij is het wat vaker voorgekomen dat ik 1 of 2 dagen later ben. Denk niet dat het deze ronde raak is omdat we deze ronde niet bewust voor zijn gegaan.
Balen zeg allemaal. Idd nog wat roze erbij. Mijn ongesteldheid heeft ook nog niet door gezet. Ik hoop dat dat een goed teken is.