Mijn man heeft na een ongeluk in juli 2016 een whiplash op gelopen. Hij loopt nou bij de fysio en ergo. Maar hij heeft vreselijk last van hoofpijn en okk moeheid. Dat is dus ook de reden dat hij het niet volhoudt. Maar vanavond haal ik het wel in Hij moet wel eerst naar school, maar ik wacht wel op hem.
Ik had maandag van dat vruchtbaar slijm, maar volgens mij zou mijn eisprong pas morgen moeten zijn. Zit er vaak een paar dagen tussen dan?
Tippie4 Dat heb ik ook. Ik zou vandaag mn ei moeten hebben maar afgelopen zondag een knaltest en zondag en maandag vruchtbaarslijm. Zondag heel veel maandag heel klein beetje en vanaf dinsdagavond witte testen. En witte romige afscheiding.
O erg he LVtje 😂😂 Zo dat is heftig Elsa! Verder niks aan overgehouden? Een whiplash is wel pittig. Hopelijk gaat het snel beter. Tippie, je kan een aantal dagen voor de eisprong al vruchtbaar slijm hebben. Ik wacht ook nog op mijn ei maar heb al vanaf maandag vruchtbaar slijm. Snoettie, dan is je ei al geweest.
Ja dat zal zeker. Maar meestal zijn er wat meer dames die druk aan t kletsen zijn maar we hebben een rustige week uitgekozen denk ik Vervelend Elsa, heel herkenbaar ook helaas. Hoop dat je man er nog minder last van krijgt, zelf loop ik er al dikke 10 jaar mee met geen verbetering meer.
Gisteren ook naar de ladys night geweest. Was gezellig. Helaas was man lief an het werk. Ik verwacht aan de hand van mijn vorige cyclus mij ei zaterdag maar ik denk dat die vandaag of morgen is. Heb wat steekjes onder in mijn buik een temperatuur dipje en gevoelige tepels....eens kijken van de ovu test doet vanmiddag. Het iig vanavond nog maar even gezellig maken. Hoop echt dat het deze maand raak is. Merk dat ik wat ongeduldig wordt. Heb granaatappelsap ik geslagen en gebruik dagelijks maca poeder. Daar las ik goede dingen over. In het kader van baat het niet dan schaad het niet.
Haha inderdaad rustig. Ik lees wel mee hoor maar weet zelf nog niet eens hoe mijn cyclus is dus weinig spannends aan deze kant Als ik ervanuit ga dat het 28 dagen is zoals voor mijn eerste zwangerschap zou het rond de 14e zijn (valentijdsdag haha) maar echt geen idee. Weet nog wel dat ik daar echt last van had dus zal het wel voelen denk ik. Ik geniet nu in ieder geval volop van de voordelen van stoppen met de pil
Nee, hij heeft er verder niks aan overgehouden. Hij heeft ook pas na een paar maand klachten gekregen. Wel direct wat last van zijn nek en hij heeft altijd al last van hoofdpijn gehad (vanaf zijn 12e, maar geen oorzaak gevonden). Maar toen ineens kreeg hij last van duizelingen, druk achter de ogen, extreme hoofdpijn, vermoeidheid, humeurigheid en vergeetachtigheid. Naar de neuroloog geweest en die zei dat het een whiplash was. Nu is hij vorige week pas begonnen met therapie. Ze hebben idd wel gezegd dat, als hij geluk heeft, het 1 a 2 jaar duur. En als hij pech heeft komt hij er nooit vanaf. Maar goed...om On-Topic te blijven. Ik ga zo weer even een ovulatietest doen. Ben benieuwd of die weer donkerder is. Voelen honden ook een naderende eisprong aan? Die hond van ons loopt alleen maar bij mij te hangen
Volgens mij kon ik de ovulatietest van vanmiddag als positief beschouwen. Zal morgen nog eens testen, maar ik verwacht mij ei morgen of zaterdag. Mij lf was de vorige keer 12 dagen. Is dat elke keer hetzelfde of verschilt dat wel eens?
Als je morgen of zaterdag je ei verwacht dan klopt dat wel aardig met je ovutest. Aan de klus vanavond 😜 Lf kan wel eens een dagje verschillen.
Het verschilt natuurlijk per vrouw, maar het gebeurt inderdaad vaak dat je een aantal dagen voorafgaand aan de eisprong al vruchtbaar slijm hebt. Dat is ook wel het efficiëntst, want sperma kan het beste overleven in vruchtbaar slijm. Dus om een paar dagen vruchtbaar te zijn is het fijn als dat slijm er ook een paar dagen is juist voor de eisprong aan.
Ik kijk hier trouwens expres niet te veel om er niet te veel mee bezig te zijn, vandaar de rust op deze lijst van mijn kant nu kijken of ik het ná de eisprong ook volhoud.....
Hallo dames! Wat een gezellig groepje, ik zou graag met jullie willen meepraten en me hier aanmelden Ik ben 27jr, momenteel in ronde 4. Ik had een regelmatige cyclus voor zeker een jaar tot we bij ronde 1 kwamen. Vanaf toen heel onregelmatig (zie handtekening) dus vandaar besloten deze ronde ovulatie testen te gebruiken en volgens mij mn ei gevonden! Denk dat mijn LH piek was op cd16 (gisteren) en dan vandaag of morgen zal springen. Dan zondag 12 feb 1dpo? 14dpo is dan 25 feb dus mijn nod? Sorry maar nog een beginneling met ov testen. Ik wil de lijst niet verpesten, zou iemand mij er alsjeblieft op kunnen plaatsen? Alvast dankjewel! Ik hoop voor iedereen een hele mooi roze lijst toe!!
Mijn ei komt er ook aan. Denk dat de test vanavond wel piekt. Dus verwacht ongeveer morgen m'n ei. Dus. Aan de slag vanavond en morgen hihi
Blondina dat ligt aan je lf maar als je dat niet weet zou ik idd 14 dagen aanhouden en dan is 25 februari je nod volgens mij. Heb hier helaas nooit knal testen Gisteren was het streepje iets donkerder dan vandaag. Zou mijn ei dan vandaag zijn. Het iig gisteren gezellig gemaakt.
Dat klinkt wel logisch, maar mi was het gister en vandaag amper. Heb het idee dat ik 2 dagen vruchtbaar slijm had, 3 Dagen niet en dan pas mn eisprong... Dat klinkt dan weer niet zo efficient😬
��NOD lijst 22 t/m 28 februari �� 22 februari (2) Wiskagirl - 23 jaar - 4e kindje - ronde 5 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM Kiewie - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 23 februari (4) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 13 Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Snoettie - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 februari (3) Leraje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sterree - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (2) Brabantsmeisje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondia - 27 jaar -?e kindje - ronde 4 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 februari (2) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 16 MMM Scarlett - 31 jaar - 2e kindje - Ronde 1 28 februari (4) Wodjeka- 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Dimples - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1+2 vroege mk) Tann - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (2) , Zwanger (0) , Ongesteld (1) , MMM (3) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oh ik baal zo erg! Vandaag moest ik op controle komen omdat mijn dosis Clomid is verhoogd. Ze zagen dat er 4 eitjes op springen staan.. Nu moet ik Provera slikken om innesteling te voorkomen en ongesteld te worden. Daarom heb ik mijzelf maar op 'ongesteld' gezet, want zwanger ga ik deze ronde niet worden.. :x