Hahah nou ja het verschilt ook per lijf natuurlijk..! Moet zeggen ik had het dus eergisteren niet, gisteren wel, en vanmorgen weer niet? Terwijl mijn eisprong nog niet is geweest (ik denk morgen pas)... rare bedoening daaronder Heb ook geen zin om het consequent te checken eigenlijk.
Klopt! Kans op een vierling... Als het aan mij had gelegen was ik gewoon doorgegaan, we zijn al zo lang bezig zonder enkel resultaat.. Hoe groot is de kans dat ze alle 4 ineens bevrucht worden?!
Oh merelv wat balen zeg! Fijn zeg zo'n knal test scarlett! Ik denk dat mij ei vandaag is geweest. Had een lichter streepje dan gisteren. Helaas geen knal test gehad deze ronde. Hoop dat het voldoende is geweest dat we het alleen gisteren gezellig hebben gemaakt. Man lief had nu geen zin meer 😉 Wil iemand mij op het Wachtbankje zetten. Lukt niet vanaf mijn tel....pff 13 dagen wachten Succes allemaal
Wat balen MerelV 😞 4 eitjes is ook wel veel. Die hogere dosis is dus niet goed voor jou. Ik ben op het meest beroerde moment ziek geworden 😞 Buikgriep. Gistermiddag begonnen dus echt rond m'n eisprong. Vanochtend koorts dus tempen is ook niet betrouwbaar nou. Ben bang dat er geen kans is deze maand op een zwangerschap. Laatste keer seks was donderdag. Maar heb nu dus geen idee wanneer m'n eitje springt.
Hmm, test nog steeds positief. Dacht dat hij nu wel lichter zou zijn. Vanmiddag nog maar eens testen (en klussen)
Succes scarlett. Die van donderdag was totaal niet positief. Die van net daarentegen... Bekijk bijlage 525901 Vanavond nog maar eens testen en het even gezellig maken
hallo allemaal. vorige maand testen ik positief 4dagen voor mijn nod. ik ben helaas gewoon ongesteld geworden vandaar dat ik nu maar even de ov testjes heb gebruikt. dit is dus de 1e maand dat we echt voor een 2e kindje gaan! mijn nod is 23feb. ik snap alleen nog niet zo heel veel van die testen haha welke is er nu echt positief?! die van 7/2 of die van 8/2 ? ik heb 8/2?? en volgens internet zou mijn ei op de 9e springen. zijn er nog meer dames met hun NOD op de 23e?? groetjes joy
Veel plezier Elsa 😉 Joy, die van de 7e is positief. Je eitje springt dan uiterlijk de 9e dus dan is je nod inderdaad de 23e
dan is denk ik de 8e zijn ei gesprongen ik heb onwijs pijn gehad woensdag! maar nou hebben we donderdag seks gehad en maandag. zal die donderdaf nog nut hebben gehad?
De pijn die je voelt is waarschijnlijk de laatste groeispurt van het eitje dan springt ie een tijdje erna. Kans is dus groter dat ie de 9e is gesprongen dan de 8e. Maar zou wel goed kunnen natuurlijk. De donderdag is zeker nog goed geweest. Een eitje kan tot 24 uur na het springen bevrucht worden.
spannend dus nog even hihi ik ben de 22e jarig wilde wachten tot de 22e met testen hoop dat ik de spanning kan weerstaan 😂
Aah spannend al die ovulatietesten 😆 Haha hoi scarlett1985... zitten we weer in 't zelfde groepje haha 😂 Hier geen ovulatietesten maar ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen. Hopelijk (op goed geluk) rond de 14e eisprong.
Hier beginnen de ovulatietesten wat gekleurder te worden. Ben erg benieuwd. Eerste ronde met deze testen. Had het een keer eerder geprobeerd met testen van de action maar toen lukte het niet mijn eitje te vinden. Hopelijk met deze van z&k wel. Spannend!!
Volgens mijn temeratuur Is mijn ei donderdag geweest. Heb ook ovu testen gebruik. Geen duidelijke piek kunnen ontdekken. Maar donderdagmiddag was hij van allemaal het donkerste...als ik daar naar kijk zou ik vrijdag ei hebben. Wat denken jullie? Zit iig op het Wachtbankje. Denk dat mijn nod ook 1 of 2 dagen eerder is. Maar omdat mijn cyclus nog niet regelmatig is laat ik het zo staan. Wil iemand mij paars maken?
Ik heb totaal geen verstand van temperaturen, dus ik heb geen idee. Mijn ovulatietest van gisteravond was nog weer iets donkerder. We hebben het in ieder geval wel gezellig gehad gisteren en vanavond ook nog maar een keer. Als de ovulatietest die ik straks ga doen weer lichter is, had ik gisteren om 20.00 uur mijn piek. Dan heb ik toch vandaag of morgen mijn eisprong? Wat moet ik dan rekenen als 1 dpo? Ik heb 25 februari nog een fotoshoot met de jongste. Als ik dan positief heb getest, wil ik een foto voor mijn man laten maken. Iemand ideeën? Ik hoop dat ik nu eens kan wachten met testen tot de 25e
Mag ik je kaartje zien Sterree? Zou daar sowieso op vertrouwen en niet op een ovulatietest. Elsa, ik zou er dan vanuit gaan dat ie morgen springt. Dan is dinsdag 1dpo. Leuk idee die fotoshoot! Kijk eens op pinterest. Heb daar zoveel leuks voorbij zien komen 😊
Hmmm fertilityfriend denkt dat mijn eisprong al is geweest en heeft een stippel kruis geplaatst... heb met ovulatietesten nog geen piek kunnen vinden. Net een ovulatietest gedaan en is wel wat donkerder dan afgelopen dagen maar zeker geen knaller. Ben nog steeds benieuwd. We maken het wel regelmatig gezellig dus hopelijk missen we hem niet.