Ja dat mag. Heb deze maand wel veel doorzichtige bolletjes ivm onregelmatige diensten. Ik weet dat je eigenlijk elke dag zelfde tijd zou moeten doen dus weet ook niet hoe betrouwbaar dit deze ronde is....
Nu mijn ovulatie test van 11.30 wat beter is opgedroogd word hij toch wel duidelijk donkerder dan afgelopen dagen. Ga vanmiddag nog eens testen maar denk dat de piek er dan toch aan komt. (Meest rechtse is van vandaag 11.30 uur)
Denk dat het wel klopt Sterree. Je kan je piek gemist hebben. Na de piek springt ie tussen de 24-48 uur dus de volgende dag een temperatuur stijging kan. Wodjeka, denk niet dat je ei al geweest is.
Hm spannend allemaal. Hier dacht ik eerst dat mijn eisprong toch al donderdag of vrijdag was geweest, maar temp is nu nog steeds laag. Denk toch vandaag dan... Even kijken wat temp morgen doet. Nod zal dan wel de 26e worden denk ik. Timing wel beter dan wanneer eisprong donderdag was maar toch nog geen wachtbankje hier dus...
Hmmm, ik dacht dat mijn test nu lichter zou zijn, maar hij is nog weer donkerder. Ik heb wel mijn eerste glas granaatappelsap ingeschonken Bekijk bijlage 525989
Die test ziet er goed uit! Zit ook al twee dagen aan de granaatappelsap. Kan nog niet echt zeggen dat ik het nou heel lekker vind
Mijn testen zijn vandaag weer licht, na 2 dagen positieve testen. Dus ik kan op het wachtbankje, en tel morgen als 1dpo.
Ik snap er helemaal niks van. Verlies helder rood bloed. Wat kan dit nou zijn? Heb afgelopen donderdag of vrijdag eisprong gehad. Dus ongesteld zijn is wel heel erg vroeg. Maar aangezien ik op 2 of 3 dpo zit is een innesteling ook nog niet mogelijk. Wat is het dan wel?
Denk toch dat je dan misschien een hele korte cyclus hebt gehad. En dat het helaas wel je ongesteldheid is. Al hoop ik natuurlijk dat ik het mis heb!
Vroege innesteling is ook mogelijk, én zelfs een bloeding bij je eisprong... je weet het nooit met zo'n lijf
Ooh wordt hier zo onzeker van. Na gisteren dus een veeg bloed te hebben...was de tampon daarna vrijwel schoon. Heb wel een ongesteldheid gevoel onder in mijn buik maar het heeft dus tot nu toe niet door gezet (gelukkig denk ik) Wel een dip in temperatuur dus weet echt niet wat ik er van moet denken....pff spannend allemaal. De rest van de dames al op het Wachtbankje ?
Hmm nope, ik heb eigenlijk nog geen idee wanneer de eisprong is. Wel wat zwaar gevoel in mijn onderbuik maar 1e ronde na pilgebruik dus wacht het af. Vorige keer voor de zwangerschap voelde ik de eisprong heel duidelijk. Het zou ongeveer vandaag of morgen zijn denk ik... wacht het nog even af. Spannend hoor de mensen al op het wachtbankje. Duimen draaien is begonnen
Ik ga straks weer een ovulatietest doen. Die van gisteravond was naar mijn iedee wel weer iets lichter. Straks even afwachten. Als hij straks lichter is mag ik op het wachtbankje. Ik hou dan morgen aan als 1dpo.
Ik mag op het wachtbankje. Test was weer stukken lichter. Ik hou dus morgen aan als 1dpo. Zal straks op de computer proberen bij te werken.
NOD lijst 22 t/m 28 februari 22 februari (2) Wiskagirl - 23 jaar - 4e kindje - ronde 5 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM Kiewie - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 23 februari (4) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 13 Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Snoettie - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 24 februari (3) Leraje - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sterree - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Tippie4 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (2) Brabantsmeisje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondia - 27 jaar -?e kindje - ronde 4 26 februari (1) Elsa - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 27 februari (2) Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 16 MMM Scarlett - 31 jaar - 2e kindje - Ronde 1 28 februari (4) Wodjeka- 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Dimples - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1+2 vroege mk) Tann - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (4) , Zwanger (0) , Ongesteld (1) , MMM (3) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Als ik op de dag zelf nog geen bloed heb gezien, mag ik testen heb altijd spotting voor menstruatie dus zie het ook wel vroeg aankomen. Hier nog steeds temp laag dus nod op zijn vroegst de 27a?? Snap er niets van, ben normaal gewoon regelmatig...
Sorry dames, beetje druk geweest afgelopen dagen dus niet veel tijd gehad om te lezen en reageren. Probeer vanaf nu weer mee te lezen én te reageren Testen voor NOD, durf het niet goed aan wegens de pregnyl. Maar geduld is niet m'n sterkste kant haha? Dus zeg nooit nooit 😇