NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (4) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 mei (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 25 mei (3) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? Lolajames - 39 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (0) 28 mei (1) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (3) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Totaal: 19 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom @LolaJames Spannend! Al lang gestopt met anticonceptie? Vreemd idd.. rare lichamen van ons ook!
Ja ook alweer een tijdje gestopt. En ben al vaker met de pil gestopt en was altijd al direct weer regelmatig ongesteld. Denk misschien een hele vroege miskraam...? Maar dan met bijna geen bloed. Was ook de enige verklaring die de huisarts kon geven. Voor ik zwanger was van mijn dochter ook een miskraam gehad, maar dat ging wel met veel meer bloedverlies gepaard... Hopelijk doet mijn lijf nu weer gewoon leuk mee!
Sorry dames.. Ik heb besloten om afstand te doen van dit forum.. Het wordt me echt even allemaal te veel.. Hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben.. Heel veel succes, jullie kunnen het! Dikke knuffel..
Ah wat jammer @beebj! neem je alleen even een pauze van het forum of ga je helemaal weg/uitschrijven? Ik wens jou ook veel succes en sterkte! Hier net toch nog positief nieuws, mn zwangerschapstest was negatief! Nooit gedacht dat ik zo blij was met een negatieve test haha. Nu maar hopen op het beste.
Zo, de lijst wordt steeds drukker en er wordt ook steeds meer geschreven! @rianne2985 yes! Een negatieve test. Dat je daar nog eens blij mee kunt zijn! @beebj jammer, maar wel begrijpelijk. Mocht je toch de behoefte voelen om iets kwijt te willen, ben je hier hartstikke welkom! Neem voor nu lekker je rust en heel veel succes. Ik hoop op een wonder voor jullie @LolaJames @Aardbeitje89 welkom! @Tann @Sjors84 yes! op het wachtbankje. Spannende weken komen er nu weer aan. Ik ben nog steeds aan het wachten. Maandag een positieve ovulatietest, dinsdag negatief, gisteren was ie weer knalpositief en net ook nog. Foto is die van vandaag, na 3 minuten gemaakt. Temperatuur is ook nog steeds laag. *pomtiedomptiedom* wachten duurt langggg. Ben benieuwd of mn ei morgen bij de echo weg is.
M'n hoofd zit zo bom en bom vol. Die hele rollercoaster grijpt me zo aan. En emotioneel na gisteren heb ik niet meer ik bedwang. Ik huil om álles.. Misschien blijf ik ook wel, een beetje op de achtergrond hangen. Om jullie op de hoogte te houden. Weet het ook niet goed.. Ben in ieder geval bij de huisarts geweest vanmiddag voor m'n extreme hoofdpijn. Heb diclofenac gekregen. Hij denkt dat het door de Tamoxifen komt, maar weet het niet zeker. M'n nek voelde ook wat gespannen aan. De eerst volgende keer als ik de gyn zie even overleggen over de Tamoxifen in ieder geval. En diclofenac mee stoppen een dag vóór de inseminatie, want is slecht in combinatie met een (vroege) zwangerschap. Maargoed, dan heb ik in ieder geval voor nu iets. Hopen dat het werkt. Kreeg vanmiddag ook de afspraak bevestiging van Gent; 11 oktober pas Ik snap wel dag ze met een wachtlijst werken, maar ons traject is al gestart en zouden gewoon gelijk verder moeten. Heb m'n gyn gelijk gebeld en hij kan dat allemaal oplossen zegt hij. Hij gaat er achteraan, moet even afwachten. Gelijk gevraagd over diclofenac, maar ik mag dat gewoon innemen. Kan geen kwaad in het aller begin van een zwangerschap. Kan goed zijn dat m'n hoofdpijn door de tamoxifen komt, maar daar kan hij helaas niets anders voor geven. Het resultaat dat ik heb door tamoxifen wilt hij niet kwijt raken. Dus das accepteren en hopen dat de diclofenac werkt. Ga echt geen half jaar niets doen. Gyn was het daar ook zeker mee eens, wilt ook niet wachten tot 11 oktober. Hij zei direct dat hij dat voor elkaar kan krijgen, dus afwachten..
@fluffyfishy wow dat is een knaller! Aan de slag jij hahaha @beebj wat vreselijk vervelend voor je allemaal! Lief dat je eigen gyn zo ontzettend zn best doet voor je.. 11 oktober is natuurlijk onacceptabel!!
@beebj 11 oktober is inderdaad wel erg lang! Hoop dat je gyn het flink kan vervroegen, want zo lang moeten wachten is echt bizar! En wat betreft het forum moet je helemaal zelf bepalen, we hopen natuurlijk dat je af en toe gezellig blijf kletsen. Dit kan misschien ook wel opluchten.. Maar kan me ook voorstellen dat je er geen zin in hebt en ook niet elke keer vragen wilt. Sterkte in ieder geval! @rianne2985 jeetje wat een verhaal! Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt en dan natuurlijk zo'n 8 maanden later ook een mooi kindje op de wereld mag verwelkomen.
@beebj lastig meis maar snap het wel. Kan ook Heel onzeker maken hier. Mocht je toch steun willen of een luisterend (lezend ) oor hoop ik dat je het forum weer weet te vinden. Dikke knuffel!
Hmmm het wachten is begonnen. Had me voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn deze ronde maar helaas mislukt. Nu ik steeds meer merk dat mijn dochter van 17 maanden steeds zelfstandiger wordt en sinds een maandje loopt wordt het makkelijker hier in huis en heb ik echt wel weer zin in nog een kindje erbij. Een half jaar geleden moest ik er nog niet aan denken. Had zooo mijn handen vol aan onze dochter. Hihi nu hoop ik dat het raak is. Vanmorgen wel opgestaan met beetje menstruatie krampen dus hoop niet dat het nu pas mijn eisprong was... dan had ik die een beetje gemist. Maar fingers crossed
Zondagnacht gevreeën, woensdagavond & donderdagnacht. Dinsdagavond/nacht was m'n eisprong. Meer kunnen we niet doen Ga er vanuit dat het niet raak is, zeker omdat Brugge aan de hand van m'n bloeduitslag woensdagochtend aangaf dat m'n eisprong al was geweest en daarmee m'n baarmoederslijmvlies ook niet de juiste dikte had om een innesteling mogelijk te maken. Maar... we hebben in ieder geval onze best gedaan! 25 mei NOD
Hallo allemaal, Ik wil me graag aanmelden! Dit is de eerste ronde voor ons 2de kindje. Ben 30 jaar en onze dochter is nu 13 maanden. Spannend! Positieve Ovulatietest en 1 keer gezellig gemaakt... ben benieuwd
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (4) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 mei (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 25 mei (3) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? Lolajames - 39 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (1) Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 1 28 mei (1) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (3) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Totaal: 20 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Welkom @Draaikont het wacht is dus voor jou ook begonnen. Spannend ook weer he zo'n tweede.. onze dochter is nu bijna 17 maanden maar weer spannend dit
Dank je! Nou heb niet echt heel veel gedaan dus verwacht ook nog niet zoveel hoor Maar goed... 1 keer met de juiste timing kan genoeg zijn. Hahaha je het houdt je toch wel weer bezig.
Hey allemaal, Heel lang geleden was ik hier voor de eerste keer. Mijn oudste is nu 7 en mijn jongste is 5. Mijn eerste zwangerschap duurde ontzettend lang en uiteindelijk na 3 jaar en twee iui pogingen was ik eindelijk zwanger. Mijn jongste was heel plotseling en na 1x tijdens de periode dat ik borstvoeding gaf was ik zwanger. Nu heb ik een nieuwe man sinds 3 jaar en willen we toch nog wel graag een kindje samen. Drie maanden geleden ben ik gestopt met de pil en gelijk had ik een regelmatige cyclus. Dit is onze eerste echte ronde en op 9 had ik mijn eisprong. 23 mei is mijn NOD. Oh ja ik ben intussen al 35 en daar maak ik me wel wat druk om, al die risico's die je leest....bah. Ik dacht we stoppen met de pil en we zien wel maar ja dat was heel makkelijk gedacht want ik vind het toch wel heel spannend allemaal. Mijn vriend is 25 en die vind het nog veel spannender, wr hebben natuurlijk al twee kinderen. Zo zien wr het namelijk wel! Zou ik op d lijst mogen?
Hallo dames, Ik wil me ook aansluiten. Kan iemand me op de lijst zetten? 26 jaar , kindje 2 en ronde 9 (ben opnieuw begonnen met tellen na MA) Als het goed is NOD op 24 mei Ik twijfel zo erg of ik mijn eisprong nou al heb gehad en of ik de dag juist had.. afgelopen maandag slijm gespot, veel en ook elastisch en vanaf dag erna werd het minder. Gister en vandaag wat gerommel onderin maarja zal wel weer tussen mijn oren zitten
@sunnycloud Wat leuk! Ook een leefdtijdsverschil ertussen straks dus.. je hebt al aardig wat meegemaakt betreft zwanger worden en jij weet helemaal dat elke zwangerschap anders kan verlopen dus. Spannend! Heel spannend allemaal @zainab2 help, allemaal kleine dingetjes die je voelt! Ik vind dat zo gek, moet er weer helemaal aan wennen..