NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (6) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Aardbeitje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 24 mei (6) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 Zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 na MA Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 mei (4) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? Lolajames - 39 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (1) Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 1 28 mei (2) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (2) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (6) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 24 mei (6) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 Zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 na MA Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 mei (4) Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? Lolajames - 39 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (1) Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 1 28 mei (2) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (2) Rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Even bij Aardbeitje89 de cijfers er achter gezet en het aantal mensen op de wachtbank gewijzigd. Zijn er al meer op het wachtbankje? @Livoli, @Woezie, @Aardbeitje89, @Tiy, @Blosjes, @Suze29, @Elena83, @zainab2 @Pantoffelheldin @Hb89, @dvk1990, @Draaikont @Roos198, @frummelke86 Hoe gaat het met jullie?
Sinds mn eisprong voelt het elke sag alsof ik ongesteld moet worden.. heb krampen! Duuurt lang, kunnen we al testen
Wow, wat is er een hoop geschreven en wat een heftige verhalen ook. @Another Ik mag inderdaad op het wachtbankje. Ik verwacht er deze maand (weer) weinig van. Vermoedelijk woensdag mijn eisprong gehad en alleen zondag en donderdag seks gehad, dus weinig kans. Succes iedereen!
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (6) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 24 mei (6) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 Zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 na MA Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 mei (4) Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? Lolajames - 39 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (1) Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 1 28 mei (2) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (2) Rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier niet zo goed. Ovulatietest wil maar niet echt positief worden. Vrijdag had ik de donkerste. Maar denk niet positief he?
Deze is van vrijdag? Hoe ziet die van vandaag (zaterdag) er uit? Het zou zo maar kunnen dat je als je deze vrijdagochtend hebt gedaan, vrijdag avond je positieve ovulatietest zou hebben gehad. Hij ziet er wel uit alsof ie er echt tegen aan hikt. Hij is nét niet helemaal echt positief inderdaad. Wat ontzettend vervelend zeg!
Jawel, dat vond hij wel. Maar ik kon het echt niet en toen heeft hij zich er heel snel overheen gezet. Mijn temperatuur is vandaag al hoog, dus waarschijnlijk gisteren mijn eisprong gehad. Ik mag dus op t wachtbankje..!
Godzijdank slaat de diclofenac aan Nog wel wat hoofdpijn, maar het is goed te doen. Alleen dat m'n nek zo vast zit, wist ik niet. Totdat de huisarts er donderdag zo op duwde. Sindsdien heb ik pijn Niet te zuinig ook. Trekt door naar m'n schouders en rug. Maar even aanzien wat dat gaat doen.. & anders terug huisarts. Denk van alles stress en spanningen..
@beebj, wat fijn dat de diclofenac aanslaat. Heel logisch dat je zo'n last van je nek krijgt als je hier in zit waar jij nu in zit. Dat gedoe allemaal slaat op je nek, dat kan je er immers ook wel naast gebruiken toch? Ik hoop dat het gewoon vanzelf weer wegtrekt De vroege testers periode is volgens mij ook al gestart, of niet? Ik ben benieuwd wie van ons als eerst een test gaat doen.
@fluffyfishy, nou kudos voor hem, dat hij dat zo even doet. Dat doet me denken, ga je nog testen om te zien of en wanneer de ovitrelle er al uit is?
Nog 1 vraagje he. Hoe doen jullie dat met klussen als je man in de ploegendienst zit? We proberen het om de dag te klussen, maar soms ik dat gewoon onmogelijk? Als ik bijvoorbeeld kijk naar zo'n dag als vandaag.. Manlief ligt nog te slapen, wordt straks om 14.30uur wakker dan moeten we gelijk door naar mijn ouders voor moederdag, eten daar en hij gaat gelijk door naar zijn nachtdiens om 21.00 uur.
Dat wordt zorgen dat je naast hem ligt om 14:30u Een vluggertje kan ook geen kwaad hè. Althans, ik zou dat zo doen.
Wij doen nu regelmatig een vluggertje. Kan er niet iedere keer een uur voor uit trekken. En dan werkt mijn man of ik niet eens in ploegendienst. Ik twijfel om door te testen tot Ovitrelle er uit is. Ik heb vandaag wel een test gedaan om te kijken of ie idd positief uitslaat, nou dat doet ie hoor, haha! Ik heb normaal een LF van 10 a 11 dagen, dus misschien dat ik volgende week woensdag ga testen, mocht ie dan positief zijn test ik de dag erna nog een keer om te kijken of die op- of afloopt.
Idd een vluggertje, of wanneer je weet dat je het de volgende dag te druk gaat krijgen en geen tijd hebt, dan de dag er voor nog een keer, in plaats van een dag overslaan. Oké, ik denk dat het voor ons deze ronde niets gaat worden. Ik dacht woensdag mijn eisprong te hebben, en we hebben toen ook voor het laatst seks gehad. Nou had ik ovulatietesten besteld, maar natuurlijk te laat. Ik heb vandaag voor de zekerheid maar een test gedaan, en zo te zien is mijn eisprong pas net geweest. Dus ik ben bang dat we het deze keer mis zijn gelopen. Even een foto van de ovulatietest: Bekijk bijlage 533073
Idd negatief @Another , maar kan ook zijn dat ie nog moet komen. Zulke dingen kun je helaas niet aflezen van de testjes.
Nee precies. Ik ga gewoon morgen nog eentje doen, kijken of het oploopt of afloopt, maar dit soort testjes heb ik dus normaal gesproken een dag voor of een dag na mijn eisprong.. Dan heb ik liever nog nu net voor, dan hebben we nog een kans. Dan val ik wel heel ver buiten de lijst, maar ach.