Vergeet niet dat sperma tot 7 dagen zijn werk kan doen!! dus je weet maar nooit!! Niet gelijk de hoop opgeven hoor!
Dat is zo, alleen is de kans heel klein. Maar elke kans is een kans natuurlijk. Daar moet ik maar van uit gaan. Ik had alleen wat meer kansen willen benutten.
Jaa ik geloof niet zo in op- of aflopen van ovu testjes @Another . Bij mij schommelen ze altijd heel erg en kunnen in 1x gaan knallen.
Ahh ok! Ja dan snap ik dat je daar niet in geloofd. Bij mij is dat dus standaard wel. meestal heb ik ook twee dagen achter elkaar een positieve ovulatietest. Maar dat was allemaal nog voor de eerste zwangerschap.
@Another ik heb zulke ovulatietesten mijn hele cyclus lang alleen voor mijn eisprong is de test streep donkerder of net zo donker als de controle streep. Een vrouw heeft namelijk altij LH in haar urine.
Klopt idd, maar bij mij zijn de ovulatietesten altijd lichter dan deze, behalve rond mijn eisprong. Fijn dat je mee denkt. Bedankt!
Oh oke, bij mij lopen ovulatietesten niet op of af namelijk. Gewoon de hele tijd een streep alleen net voor mijn eisprong een knalstreep.
Hmmm ik heb geen veratand van ovulatietesten dus helaas kan ik hier geen advies in geven. Hopelijk heb je je ei nog. Hier allemaal wazige dingen maar zal het me wel verbeelden. Ontzettend moe maar dochter was om 6 uur vanmorgen al wakker en drukke dag gehad. Ik hoop dat ik kan wachten met testen tot NOD maar ben bang van niet. er liggen al kv testen te lachen
@beebj dat van je nek en rug zo vast en pijnlijk heb ik ook altijd als ik een drukke stress dag heb. Bij mij helpt een warme douch en dan zelf masseren. Heb manlief wel eens gevraagd maar dan ga ik door de gond van de pijn. Ik heb sinds donderdag de griep. Ben niks waart dus ook niet meer kunnen klussen, dus hoop dat het genoeg was rond de eisprong.
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (6) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 24 mei (6) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 Zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 na MA Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 mei (4) Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? Lolajames - 39 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (1) Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 1 28 mei (2) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (2) Rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oh meiden, ik moet wel toegeven dat ik dit een super spannende ronde vind hoor. Ik kan niet wachten om heel veel roze te zien. Zo te horen ga jij de eerste zijn die gaat testen @Tann?
Spannend idd ik kan ook niet wachten. Vage klachtjes maar heb een heel vervelende periode achter de rug dus dat kan het ook zijn.
Ik heb'm idd ook twee dagen positief, maar ook dat zegt blijkbaar niks @Another . Zodra m'n ovu test positief is, is mijn eisprong er bínnen 13u & na m'n eisprong is die dus de volgende dag nog steeds positief. Komt door de progesteron die stijgt na je eisprong. Tegenwoordig test ik niet meer door na de 1e positieve, maakt toch niets uit wat ie dan nog aangeeft. Ik heb idd ook áltijd twee streepjes op m'n ovu test.
Hier alles goed. Nog even de vraag of mijn ei al geweest is. Was zaterdag door mijn wekker heen geslapen en gisteren heb ik hem even niet gezet. Drukke week gehad en 's nachts veel wakker geweest, dus had het even nodig. Nu dus 2 dagen niet op tijd getempd. Ben benieuwd naar mijn temperatuur morgen. We hebben wel een heel gezellig weekend tot nu toe gehad.
@Another zou zomaar kunnen Ik teste bij mijn dochter 10 dpo goed positief. als ik ervanuit ga dat ik mijn ei eerder heb gehad vorige week maandag toen ik de klachten had, zou ik het weekend al best positief kunnen testen als het zo zou zijn. spannend hoor. Wel echt wazige klachten die ik wel beetje herken, maar zou te mooi zijn. Veel rmmelende darmen en echt heeeeel moe.. maar ook druk weekend gehad. Kunnen niks anders dan wachten..
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (6) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 24 mei (6) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 Zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 na MA Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 mei (4) Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? Lolajames - 39 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (1) Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 1 28 mei (2) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Datumloos (2) Rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi meiden, Sorry dat ik zo afwezig ben. Het is hier nogal druk. Veel zieke collega's dus veel extra onregelmatige diensten. Een voordeel voor mij, ik ben er veel minder mee bezig. Een nadeel de eisprong kwam zo snel, dat ik niet zeker weet of we er op tijd bij waren.. deze maand geen ovulatietesten gedaan. We wachten maar af. Veel heftige verhalen lees ik van jullie. Ik duim voor iedereen dat jullie een positieve test gaan krijgen.
@Elena83 dat is inderdaad dan wel een voordeel van het druk hebben. Op een of andere manier vind ik deze ronde toch echt super spannend. Voel me zo anders. heb geoon flashbacks van mijn vorige zwangerschap. Moet nu gewoon echt wachten tot ik kan testen.
sorry te dik gedrukte letters spannend deze maand mijn eisprong echt heel goed gevoelt en positive ovulatietest en 3 dagen een hoge temp