Jaaa snap ik had ik 2 maanden geleden en toeb was het van zeanger en kids en echt vals positief na indrogen dus wel waxhten nog even. Ik ben nu 9 dpo ook maar voel me echt andera dan de andere ronden. Herken het enorm van de vorige zwangerschap... kan moeilijk omschrijven maar een opgeblazen bleh gevoel. Niets bevredigd qua eten en drinken zeg maar. Ik ga morgenochtend nog eens proberen... bij mijn dochter had ik met 10 dpo wel een duidelijk lichte streep... succes meis als je lan wachten... altijd beter denk ik. Ik heb mezelf nu opgejaagd
@Tann spannend!! Zou nog even een paar dagen wachten met de volgende test. @beebj gelukkig is het eerder! Hopelijk snel voor jou een positief resultaat. Hier nog geen symptomen! Dat betekend dat ik lekker cocktails kan gaan drinken op vakantie
Hier weer een bericht van mij. Heb even een paar dagen alleen meegelezen, voelde me niet goed genoeg om te reageren. Ik reageer behoorlijk heftig op de Ovitrelle, super vermoeid en misselijk. Voel van alles rommelen en gewoon niet lekker in mn vel. Ik zit nu pas op 5 dpo dus het is ook nog lang wachten. Heb echt een hekel aan de wachtweken en zeker die eerste 7 dagen. Pff. Wow @Tann wat spannend!! Ik zie zeker iets. Oh, zou zo leuk zijn. @Burb1988 ah dat aangebrande ken ik.. ik leg de schuld nu maar bij mn hormonen van de Ovitrelle. Leuk al een dochter van bijna 2, hopelijk snel nog een kleintje er bij! Leuk @beebj dat je toch nog meeschrijft. Hoe voel je jezelf? Met je hoofd al bij een volgende ronde of toch nog hoop voor deze? Ik heb al regelmatig gehad dat ik iets wilde laten zien aan een collega of vriendin via mn telefoon en dat ie dan opent op de zwangerschapspagina.. klik t dan zo snel mogelijk weg, maar denk dat sommige t wel gezien hebben herkenbaar? Of sluiten jullie m steeds netjes af?
Jou test ziet er precies zo uit als mijn eerste testen toen ik zwanger was... zo super spannend! Wat duren de dagen eindeloos soms. Ik voel aan alles dat het weer raak is.. de test was omowit vandaag.. maar wat dacht ik ook te gaan zien zo ver voor nod?
Ja hier ook nog veel te vroeg hoor... maar we houden hoop. Duimen meis! Ook al is hij omo wit kan overmorgen ineens anders zijn...
Ik zie ook een lichte streep Tante, spannend hoor. Ik ga morgen naar centerparks familie weekend , maar ik hou het forum in de gaten, ben erg nieuwschierig naar je test of deze mooi oploopt.
Het gaat goed @fluffyfishy , op m'n hoofd en rug na dan. Eerlijk gezegd zit ik idd te wachten op de volgende ronde en heb ik deze al laten varen als mislukt.. Zelfbescherming.. Haha. Bij mij blijft ie ook altijd open staan in m'n internet browser, maar dr kijken nooit mensen mee eigenlijk. Plus het is bij ons ook geen geheim.
@Tann spannend! Ik zie ook een streep! Ik heb vanmorgen ook getest, 10 dpo. En ook een heel licht streepje. Overmorgen nog maar eens testen.
Heb dat ook al is gehad, moet je de foto even bijsnijden, zodat je alleen het gene er op hebt waar het om gaat. En dan nog eens uploaden. Vaak lukt het dan wel.
Ohh wauw al wat testers! @Danielle1 en @Tann spannend dames..hopelijk snel een duidelijke streep!! Hier inmiddels 10 dpo en voel van alles maar heb ook een flinke griep gehad dus weet nu ff niet waarvan het komt. Wil morgen ochtend voor het eerst testen. Wel weer spannend.
Ik ben er deze maand niet mee bezig, maar ik krijg van jullie de testkriebels!!! En dat terwijl ik er bijna van overtuigd ben dat ik niet zwanger ben.
Spannend @Sjors84 ! Ben benieuwd. @LolaJames misschien juist wel fijn dat je er niet zo mee bezig bent. Er zijn er genoeg die het gevoel hadden niet zwanger te zijn en het toch waren. Ik ga even proberen een foto erop te zetten, hy is wel heel licht, op de foto dus ook veel lichter dan dat ie is.
Haha @LolaJames Ik heb totaal géén testdrang, ook omdat de kans deze kans minimaal is. Maar wat een rust vind ik daarin, heer-lijk! Hopelijk kan ik dit de volgende ronde ook aanhouden. Normaal voel ik ook echt honderdduizend dingen en denk ik vaak, já, dit is hem. Nu voel ik echt 0,0. Echt heulemaal niks. (op m'n nek/rug/hoofdpijn na dan).
Dat is ook een stuk fijner beebj. Zou willen dat ik dat ook had haha. By myn dochter dacht ik 4 dagen na de nod, laat ik maar is een testje doen haha .
Een paar collega's weten het dat wij bezig zijn en vriendinnen ook! Hoef dus niet moeilijk te doen om het te verbergen. Vorige maand had ik net een test gedaan... toen dacht ik door de pil heen zwanger te zijn. Wat dus niet zo was... ik net over mijn test geplast op tafel gegooid komt Mn schoonvader ineens binnen Wel snel opgeruimd... maar geloof dat die inmiddels op de hoogte zijn. Mijn ouders ook maar die vinden het veeeel te snel. Als het eenmaal zo ver is zijn ze wel blij maar mijn moeder had liever gezien dat ik nog even had gewacht. Ook omdat ik eigenlijk net pas ben hersteld van mijn posnatale depressie. Sinds april pas weer volledig aan het werk... Maarja! Gelukkig oud en wijs genoeg om zelf de keuze te maken
@Tann, en?? Heb je gestest??? @Danielle1, wat spannend! Ik ben heel benieuwd! Ik heb je even een pb'tje gedaan, misschien kan ik de foto wel even kleiner maken voor je.