Mijn nod valt later, dus ik kan van de lijst af. Zojuist gebeld met het vu, en onze cryo is goed ontdooit. We mogen zo die kant op voor een tp, dus super blij! Succes allemaal!
Ik zie m ook @AnneLisa87 spannend! @Danielle1 nou daar hoef je niet meer voor te turen ..gefeliciteerd!!! Veel succes @Suze29 Ik voel me beetje vreemd..af en toe krampjes in mn buik..borsten zijn aanwezig maar niet gevoelig of groter...soms na het eten een vlaag misselijk..ben nog steeds stront verkouden..maar ja als ik al dit voel dan moet er toch al wel een streepje te zien zijn denk ik!.. Ik loop zo ff langs de kruidvat voor testen..die vind ik fijner! Vorige keer teste ik 3 dagen voor nod postief dus kan allemaal nog maar ben niet meer zo zeker !!
Dankjewel @Sjors84 Manlief gelooft het niet.. hij vind het streepje te licht ofzo haha. Voor jullie hopelijk ook een posi test Afgelopen week heb ik ook de hele week buikkrampen gehad en gisterenavond leek het alsof ik ongesteld ging worden. Sinds gisteren ook de hele dag hoofdpijn.. borsten doen zeer. Ik lust sinds een paar dagen geen koffie meer terwijl ik koffie echt lekker vond. Vreselijk moe. Dat had ik bij mijn dochter allemaal niet.. dus het is nu al anders. Was alleen moe bij haar en 1 of 2 dagen misselijk geweest.
Neejoh. Ik testte pas 2 dagen na nod zo'n streepje als Danielle gister had. Dus er is nog genoeg kans. @AnneLisa87, bij jou zie ik ook iets heeeeel lichts.. Hmm, ik duim voor je! @Baloo, bij jou zie ik niks, niet iets wat op een streepje lijkt iig. Sorry Of zie ik nou toch wat? huh, jeetje, wat een tuurtest. Mijn duimen draaien voor je!
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (1) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (7) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sunnycloud - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 AnneLisa - 30 - 2e kindje - ronde 2 24 mei (7) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 Zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 na MA Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? 25 mei (3) Beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Lolajames - 39 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 mei (3) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Lemonish - 29 jaar - 2e kindje 27 mei (3) Draaikont - 30 jaar - 2de kindje - ronde 1 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) 28 mei (3) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Rianne2985 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) Datumloos (1) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 28 Wachtbankje (25), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik durf nu ook geen vakantie te boeken. Over 2 weken wilden we graag naar Mallorca, al een half jaar mega op verheugd! Stel dat t wel zo is.. dan zit ik precies inde week waarin het al 2x misgegaan is.. en sowieso het vliegen....
Dat hoeft niet perse hoor @Baloo , sommige testen zelfs pas positief ná NOD. Nou @Danielle1 , durf je nu wel te feliciteren hoor! Super! Idd @AnneLisa87 , vind jou test hetzelfde als die van @Baloo . Alhoewel, geloof dat ik hem bij jou wel écht zie.. Zou het bij mij echt een innesteling geweest zijn gisteren ja? Wanneer zou ik dan misschien positief kunnen testen? Heb dat bij dochterlief niet gehad..
Dankjewel ik zou miss nog 2 dagen wachten. Ik dacht dat ik afgelopen woensdag de innesteling had.. had ook wat bloed.
Zou zomaar kunnen @beebj. Ik ga heel hard duimen dat het zo is hoor, zou wel echt bijzonder zijn, zo buiten de IUI om.