NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tiy, 20 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    respect hoor voor de meiden die onregelmatig werken in de zorg... rede waarom ikpraktijkverpleegkundige bij een huisarts ben geworden ;)
    Pff trok dat echt niet.

Ik denk dat deze ronde voor mij helaas na vandaag voorbij is.. ik voel echt aan alles dat ik ongesteld moet worden. pijn in me rug en de bekende menstruatiekrampen. Merk vooral dat (gelukkig) manlief het erg jammer vindt die was er echt van overtuigd dat ik zwanger zou zijn.
    Dus hopelijk zet het snel door dan kunnen we met goede moed naar de volgende ronde...

Hier nog testers??

2. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ik heb geen testen meer Ik denk dat vandaag ongesteldheid ook komt.. weet niet zeker

3. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Goedemorgen dames,

Ben een tijdje afwezig geweest ivm drukte en omdat ik even afstand moest nemen.
    Ik ben kapot en was er even helemaal klaar mee met alles. Ook deed mijn temperatuur deze ronde apart en heb ik geen eisprong kunnen vinden, dus volgens mij heeft mijn lichaam gewoon een pauze ingelast... Maar ja baal daar dan wel echt van. Dus verwacht gewoon over vier dagen ongesteld te worden.

Van de week voor het eerst ook echt afgunst gevoeld... Mijn zus is nu 10 weken zwanger en verteld het iedereen... En haar buik begint, net als bij de eerste, al goed zichtbaar te worden...
    Hoe erg het ook klinkt lijk ik steeds meer te denken laat er maar iets met mij of mij man zijn waardoor we niet zwanger kunnen worden... Dan word er in ieder geval wat aan gedaan... Maar natuurlijk hoop je dat het spontaan gaat gebeuren.
    2 juni is de afspraak... Ben benieuwd naar de uitslagen..

Ik moet alles nog even teruglezen, de laatste keer was 9 mei dus moet even wat inhalen haha.

4. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Het is niet zozeer dat ik echt bang ben voor een miskraam. Meer dat ik zoiets heb van.. wat als je lichaam moe/gestresst/te weinig slaap krijgt. Beïnvloed dat een bevruchting. Dus meer zo van dat je lichaam het een soort van weigert om zwanger te worden. Het was maar een hersenspinsel.

Bij ons staat in cao dat er 8 uur rust tussen de dienst moet zitten en het maar max 1x per week voor mag komen. Maar het is echt pittig. Het komt ook voor dat het 2x per week is. Ik heb al lang aangegeven dat ik geen avond ochtend wil. Maar ik krijg steeds allemaal smoesjes te horen.
    Nou ja we gaan maar gewoon door. Maar blijf het stom vinden dag je kiest voor een 20 contract en dat je voor meer als 40 uur wordt ingepland. Incidenteel kan.. Maar is al vanaf vorig jaar oktober zo. Steeds maar langdurig zieken en geen invallers te krijgen. Nou ja sorry voor mijn gezeur. Jullie kunnen er ook niets aan doen.

5. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Nu breek ik nog een keer in...
    Volgens mij mag je nu een groter contract eisen.
    Dat dit 2x per week gebeurt kan je aangeven bij de arbo
    Breek weer uit :rolleyes:

6. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @dvk1990 Ik begrijp wat je bedoeld! Laten we hopen dat het voor jullie ook snel raak is.
    2 juni begint gelukkig op te schieten! Ik duim voor je

7. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @Gootje1988, ja dat van dat groter contract weet ik. Maar dat wil ik juist niet. Ik wil gewoon ongeveer 20 uur werken. Daar heb ik niet voor niets voor gekozen. Heb ook al gekeken naar andere teams, maar overal schijnt hetzelfde probleem te zijn. Flink personeels te kort door langdurige zieken. En niet aan personeelnnte komen. Wat ik erg vreemd vind trouwens..

Dat van de arbo ga ik onthouden. Toch misschien eens tijd om daar iets mee te doen.

8. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ja bij mij op het werk zijn ze nu aan uitzendkrachten begonnen zo erg is het.. Er is gewoon geen personeel meer....

Succes ermee, vorige week ook laat vroeg gehad... Slopend!

9. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik heb een keer aangegeven dat ik echt maar 20 uur ingeplanned wilde worden, mijn vriend was toen 4 mnd op uitzending.
    En ze houden zich er goed aan.. nu nog steeds ook al is hij niet meer weggeweest. Maar goed je kiest idd niet voor niks voor minder uren.

Baal er alleen van dat ik de ene week 4 diensten heb en daarbij ook nog overleggen en cursussen en de week erop maar 2 diensten heb.. gezond roosteren noemen ze dat..

10. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Nou, ik vind het moedig dat je weer terug bent. Wat een rot maand heb jij achter de rug! Volgende week is het 2 juni, hopelijk kunnen jullie daarmee verder. Moeilijk he? Die confrontatie met andere zwangeren..

11. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Hè, wat vervelend @dvk1990, ik kan me voorstellen dat je even afstand wilt nemen. Doe vooral rustig aan!

12. beebj

beebj Niet meer actief

Hier kan ik niet over meepraten:rolleyes: Ben gezegend met een eigen bedrijf samen met manlief. Als onze dochter smiddags slaapt, kruip ik voor m'n iMac. Doe de volledige boekhouding/administratie zelf (ben secretaresse). Drie ochtenden per week ben ik van huis af, als dochter op de PSZ is. Verder ben ik thuis voor haar.

13. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Herkenbaar beebj! Hier het zelfde, alleen hoef ik niet van huis weg. :D

14. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Grrrr moet even klagen hoor (heerlijk zo'n forum ;))
    Menstruatiekrampen zijn ineens weg maar zo'n pijn in mijn liezen en onderrug. Baal ervan wil gewoon nu dat het doorzet, maar nog geen bloed te bekennen. herken het wel als da er iets aan zit te komen.
    Gezien mijn negatieve testen is een zwangershap echt 0.1 kans dus laat die rde duveltjes maar komen. pfff

15. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Precies dit!! Net getest met veel te veel drinken op dus hartstikke wit natuurlijk! Ik heb ook die krampen en pijn in mn liezen (bovenbenen) blehhh

16. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    frustrerend he @Sjors84 Laat het dan maar beginnen dan zijn we van de onduidelijkheid af

17. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Nou idd!! Zijn er verder trouwens nog testers vandaag!

18. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Ja hier... niet meer wit, maar kan er nog niks mee ofzo

Bijgevoegde bestanden:

19. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577