NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tiy, 20 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Wat een trieste lijst is dit:( Ik geloof niet dat ik eerder zo weinig roze heb gezien in een NOD lijst! Hopelijk volgen er toch nog een paar.

@Danielle1 geniet van je zwangerschap!

Iedereen verder succes de volgende ronde!

Haver11 vindt dit leuk.
  2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Danielle1 fijne zwangerschap gewenst!!

En inderdaad wat een trieste lijst! Hopelijk volgende maand een beter resultaat.

Ik hoop op een vruchtbare vakantie. Al betwijfel ik het met onze gillende baby tussen ons in zo onrustig de laatste dagen....ze voelt mijn vliegstress of gewoon de warmte.

3. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    @Draaikont dankjewel ! :)

Ja die warmte. Gelukkig word het nu wat minder warm.
    Fijne vakantie!
    Hopelijk snel raak voor jullie.

4. beebj

beebj Niet meer actief

#644 beebj, 30 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2017
    Deze lijst is klaar, ik ga naar de volgende. Again:p:rolleyes:

Tweede keer fysio gisteren ging vele malen beter dan de eerste keer. Wou dat ie nooit ophield:rolleyes: Heb daar een half uur zonder hoofdpijn gelegen. Wat een verademing! Volgens hem trekken die spieren achterin m'n nek zo erg, dat ik daar echt hoofdpijn van krijg. Aangezien ik zoveel last heb, donderdagmiddag weer terug. Dus heb er wel vertrouwen in dat fysio gaat helpen.​

Haver11 vindt dit leuk.
  5. Roos198

Roos198 Actief lid

3 mrt 2017
    159
    56
    28
    Fijn om te horen @beebj !
    Hoop voor je dat het straks ook was langer weg blijft.

6. Roos198

Roos198 Actief lid

3 mrt 2017
    159
    56
    28
    Goede morgen dames, toch nog even een berichtje in het oude NOD topic...
    Ik was ongesteld geworden, maar bleef nog geen 2 dagen (zondag en maandag) aanhouden... nu was mijn menstruatie sinds het stoppen met de pil nog niet zo geweest als ik gewend was, dus ging er vanuit dat ik de nieuwe ronde in ging. Een antal dagen had ik niet getemperatuurd, maar gisteren tempte ik 36.9. Vandaag was het nog steeds 36.9, het zat me toch niet lekker, dus heb een test gedaan in de veronderstelling dat hij omowit zou blijven....
    Maar zie hieronder het resultaat. Deze zag ik echt niet meer aankomen na mijn omowitte test van vorige week. :eek:
    Nu ben ik al de hele ochtend van slag! :p

Bijgevoegde bestanden:

Haver11, Blosjes, dvk1990 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Hb89

Hb89 Lid

23 apr 2017
    83
    85
    18
    Vrouw
    Wauw roos198!!!!
    Van harte gefeliciteerd!!!!!

Roos198 vindt dit leuk.
  8. beebj

beebj Niet meer actief

Wauw @Roos198 , die is duidelijk! Gefeliciteerd hoor!!

Hier een slik momentje.. Ben m'n hele collectie zomer-zwangerschap kleding aan opvouwen voor schoonzus die er vanavond om komt.. Aankomende vrijdag zit ze weeral aan 20 weken, haar eerste. En natuurlijk fietst zij er zo doorheen:oops: Ze heeft nog nergens last van gehad, echt 0,0. Voelt ook nog helemaal niets. Werkt 6 dagen per week dagen van 12uur lang. Ik gun het haar hoor, echt. Maar ggrrr:confused: Laten we het er op houden dat ik het er gewoon heel moeilijk mee heb.. Zeker als je weet dat ze op 29 jarige leeftijd nog bij haar ouders woont, nog geen half jaar samen is met dr vriend en stopt met dr eigen horeca onderneming. Nu over tot de orde van de dag:rolleyes:

9. Roos198

Roos198 Actief lid

3 mrt 2017
    159
    56
    28
    Dank je wel!
    Lijkt me moeilijk voor je, hoop dat het jullie ook snel gegund is.

10. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Wauw @Roos198!! Gefeliciteerdd!! Wat super zeg:)

@beebj ik snap het wel hoor. Ik hoop dat het jullie ook gauw lukt! Ik duim voor je

Roos198 vindt dit leuk.
  11. Aardbeitje89

10 mei 2017
    47
    16
    8
    Vrouw
    secretaresse
    Groningen
    Ik schaam me diep, we zijn natuurlijk alweer een tijdje verder maar ik ben zoals gewoonlijk precies op tijd ongesteld geworden. 23-5-2017 inmiddels duurt het nog maar 12 dagen tot de volgende cyclus. ik ga nu het bericht van iedereen hierboven even teruglezen.

12. Aardbeitje89

10 mei 2017
    47
    16
    8
    Vrouw
    secretaresse
    Groningen
    Ik hoorde laatst in het ziekenhuis, dat het met je eerste ochtendurine mag omdat die te geconcentreerd is maar het moet dus met 2e urine in de ochtend.. ingewikkeld gedoe allemaal

13. Aardbeitje89

10 mei 2017
    47
    16
    8
    Vrouw
    secretaresse
    Groningen
    Nog 1 laatste bericht in het oude topic, voor iedereen die wel zwanger is gefeliciteerd.
    En voor iedereen bij wie het niet raak was heel veel sterkte en succes voor de komende ronde.

Haver11 vindt dit leuk.
  14. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Sjors84 en Draaikont vinden dit leuk.
  15. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Aaan wat leuk @Danielle1 dat je het hebt gevolgd! Jaaaa deze ronde is het gelukt hihi.. mogen niet klagen hoor in rode 4! Hoe voel jij je?? Gaat alles goed? Ondertussen de eerste echo gehad? Ik mag 17 juli super spannend!

16. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Haha ja ik was toch wel heel benieuwd!
    Gaat goed hoor alleen nog erg moe. Mag niet klagen. Ik heb strakjes de eerste echo. En daarna gaan we het vertellen aan onze ouders. :) ronde 4 is idd netjes!
    Heb je al kwaaltjes of dat nog niet? Spannend hoor!

Sjors84 vindt dit leuk.
  17. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Owww super spannend meis veel succes!! en vel plezier bij met vertellen aande ouders! Leuk!

Op zich valt het wel mee... vermoeiheid beetje maar denk ook wel het weer. Alleen darmen zijn erg gevoelig en opgezet, maar herken ik wel van de vorige zwangerschap. Gelukkigverder (nog) niet echt ergens last van.

18. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Aah dankjewel!
    Ja het weer werkt idd ook niet erg mee..
    Gelukkig nog niet zoveel kwaaltjes:) hopelijk blijft dat zo haha.

19. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Dank je wel meid! Jij ook nog gefeliciteerd! En succes met de echo! Ronde 6 was raak hier na de ma ...ben heel blij, maar ook enorm bang dat het weer verkeerd gaat! Gelukkig mag ik eerder bij de vk komen en eerder een echo!!! Heb verder nergens last van...heb zelf veel energie :)

Haver11 vindt dit leuk.
  20. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ik heb vast een zwangercludje gemaakt om het door te zetten hihi... er is er al 1 van februari 2018 maar is naar Facebook gegaanen wil ik (nog niet) maarwel leuk om gezellig door te kletsen toch??
    Is de Februari/begin maart club....

Deel Deze Pagina