Dat is zeker waar. Er zijn nog geen kansen verloren Ik begin zelf met ovu testjes zodra de gyn dat aan geeft aan de hand van de echo's, dus dat is nooit zo'n hele lange periode dat dat nodig is.
Ja dat is dan wel het voordeel dat de gynaecoloog dat aangeeft. Hoef je gelukkig niet zo lang te testen.
@rianne2985 hopelijk is je cyclus snel weer in orde na de miskraam. Wat verdrietig dat je dat hebt meegemaakt! Vandaag zijn we in het ziekenhuis geweest voor de follikelmeting. Helaas nog niets op te bekennen, nu moet ik zaterdag weer. Nog niets bekend dus over een eventuele NOD. Hopelijk slaat deze dosering wel aan, maar ergens ben ik er bang voor dat dat niet zo is. Bloeduitslagen leken allemaal wel in orde.. @beebj bij jou dus ook nog niets! Hopelijk krijgen we zaterdag beide mooi nieuws! Vandaag is er een kindje geboren in onze vriendenkring, een meisje, en ze heeft de naam gekregen die wij al een aantal jaar in ons hoofd hebben. Kan wel janken baal daar zo gruwelijk van! Man en ik hebben verder ook helemaal niet zo dezelfde smaak dus was blij dat we enthousiast waren over 1 naam. ARGH! Wat zijn de kansen ook!
Oh hihi, wat toevallig van ons Fluffy! Denk dat ik zaterdag wel redelijk goed ga zitten, voel behoorlijke druk rechts..
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (1) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (3) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 mei (3) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde al te lang helaas 25 mei (2) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 26 mei (1) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 27 mei (0) 28 mei (0) Datumloos (2) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
Jammer meiden dat er nog niet veel te zien was! Mijn cyclus na de miskraam was ook wat langer! Dus zou goed kunnen dat het bij jou ook zo is Rianne. Mocht het deze ronde niet lukken, dan mag ik me melden bij de huisarts. Hopelijk niet nodig natuurlijk!
Hoi hoi meiden, ik heb mezelf erbij gezet. Alleen niet helemaal goed gegaan zie ik haha. Mijn onderschrift staat erbij. Moet ook nog steeds wennen aan de nieuwe site. Maar wij gaan dus voor een broertje of zusje voor onze dochter. Heb er zo'n zin in! Hopelijk veel posi testen binnenkort!
Welkom @Danielle1, Je had het inderdaad op zich goed gedaan hoor, de onderschrift staat er gewoon bij. Ik heb het alleen even aangepast omdat de lijst die je hebt gebruikt niet up to date was. Ronde 1 voor jou zie ik? Spannend!
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (3) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 mei (3) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde al te lang helaas 25 mei (3) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? 26 mei (1) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 27 mei (0) 28 mei (0) Datumloos (3) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
@fluffyfishy wat ontzettend balen dat jullie vrienden dezelfde naam die jullie in gedachten hadden hebben gekozen voor hun dochter. Zijn het hele goede vrienden van jullie? Zo nee, dan zou ik wel gewoon dezelfde naam geven hoor. Als het hele goede vrienden zijn, zou ik wellicht met hun bespreken of ze het erg zouden vinden als jullie kindje dezelfde naam krijgt. Uitleggen dat jullie die naam ook al jaren in gedachten hadden. Maar ja aan de andere kant weet ik niet of ik het leuk zou vinden als onze vrienden dezelfde naam voor hun dochter zouden kiezen. Blijft toch altijd een lastige kwestie zoiets he?! Snap wel dat je heel erg baalt!!! Hopelijk zaterdag wel goed nieuws wat betreft een mooi eitje, ik zal voor je duimen. Hier gebeurt nog helemaal niks, maar ja dat kan even duren hou ik in mijn achterhoofd
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (3) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 mei (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde al te lang helaa's Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 25 mei (3) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? 26 mei (1) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 27 mei (0) 28 mei (0) Datumloos (3) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
Ondanks dat er op de echo dinsdag nog niets te zien was, ga ik wel starten met de ovulatie testjes. Ik twijfel, dus dan maar doen, kan geen kwaad. Sinds gisteravond druk op m'n rechter eierstok & sinds gisteren ook enorm vocht verlies, allemaal tekenen van een naderende eisprong. Zit op cyclus dag 13 nu.
Dankjewel @Another. Ja 1e ronde, eindelijk na een jaar wachten. Helaas gaat mijn vriend maandag op oefening voor een week. En maandag of dinsdag zal mijn eisprong zijn, dus het weekend maar proberen en hopen dat we héél veel geluk hebben haha.
Ooeh dat wordt een spannende danielle1! Als je maandag of dinsdag je eisprong verwacht, zou ik zondagavond vrijen. Misschien lukt maandagochtend ook nog even voor zijn vertrek? Duimen!! Gemiddeld genomen overleven de zaadjes 72 uur, dus je maakt zeker kans hoor!
@rianne2985 Ja, baal er echt van. Hele goede vrienden zijn het niet, we zien ze vooral op verjaardagen. Maar dat is toch ook al gauw 10 a 12 keer per jaar. Ik zou het zelf niet leuk vinden als vrienden dezelfde naam zouden geven als wijzelf, dus naam moet definitief van t lijstje. Aan de andere kant hebben we ook nog genoeg tijd om iets anders te bedenken en misschien krijgen we niet eens een meisje. Maar of we ooit zo hetzelfde gevoel krijgen over een naam, echt het 'dit is 'm!' dat weet ik niet. Daarbij eerst maar eens zwanger worden, haha @beebj jij voelt dus al vanalles! Fijn! Ik niks, helaas. Maar dat wil ook niet altijd alles zeggen natuurlijk. Als ik zoveel zou voelen zou ik ook ovulatietestjes gaan doen, hoor. Zekere voor het onzekere! @Danielle1 Spannend de 1ste ronde! Wat een pech dat je vriend meteen op oefening moet tijdens je verwachte eisprong. Maar inderdaad, zaadjes kunnen nog een heel aantal uur leven, dus heb je toch nog wel kans!
Hoiii dames, Ik kom me ook weer melden...merk toch dat ik af toe ff moet spuien ook omdat manlief er niet teveel me bezig wil zijn. Sjors 33 jaar 3e kindje ronde 5 nod is 26 mei @rianne2985 ik lees net over je miskraam. Wat ontzettend verdrietig. Hopelijk snel weer een mooie positieve plakker. Mijn cyclus schommelt een beetje na m'n ma...maar gebruik ovulatie testen dus ga er wat positiever in dan vorige rondes.
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (3) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 mei (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 25 mei (3) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (0) 28 mei (0) Datumloos (3) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
Welkom @Sjors84 Ik snap t wel. Dat heb ik dus ook. Toch even lekker kunnen kletsen is toch wel fijn. Ik vroeg me af dames, zijn jullie al druk in de weer met ovulatietesten? De vruchtbare dagen komen er weer aan, of niet? Volgens de app is mijn ovulatie woensdag. Ik twijfel om weer ovulatie testen te kopen maar aan de andere kant vind ik de rust door alleen een app bij te houden ook wel prettig. Twijfel-twijfel..