NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tiy, 20 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Mijn ovulatie staat voor donderdag, maar ben gisteren al begonnen met ovulatie testjes. Volgens de gyn nog niet nodig, maar voel me er iets geruster door omdat ik al tekenen kreeg van een naderende eisprong. Ik moet ze wel gebruiken, maar anders zou ik het ook doen denk ik. Mij geeft het wat rust:)

2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Voor mij geen ovu testen, alles wordt met de echo bijgehouden. Vandaag de tweede echo, maar er gebeurd nog weinig. Alles onder de 1 cm.1 is wel al iets groter als de rest, en mijn bms is 6 mm, dus nog even geduld hebben.
    Maandag een nieuwe echo.

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#83 rianne2985, 5 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2017
    Ik ben ook bezig met ovulatietesten. Ze beginnen nu wat op te lopen, al hoeft dat niet automatisch te betekenen dat ik snel mn ei krijg. Ook al wel wat vruchtbaar slijm gespot. Vanmiddag ook nog even weer een zwangerschapstest gedaan om te kijken of mn tuurstreepje die ik vorige week nog had na de miskraam al weg was maar helaas, er staat nog steeds een tuurstreepje. Echt heel licht, maar ik zie hem nog steeds. Zo'n streepje die je bij een naderende zwangerschap hoopt te zien, maar nu wil ik hem juist niet zien!! Ze zeggen dat zolang je zwangerschapstest positief blijft dat je geen eisprong kunt krijgen. Dat laatste restje is dus blijkbaar erg hardnekkig en neemt niet snel af...

20170505_195931-2.jpg

4. beebj

beebj Niet meer actief

Ik word ook opgevolgd dmv echo's Suze, maar zodra de gyn "groenlicht" geeft starten we toch ook met ovu testjes. Zodra die positief is bellen voor de IUI inseminatie. Ik moet morgenochtend voor echo 2!

Oei, daar heb ik geen idee van Rianne:(

5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Na mijn mk wilde mijn hcg niet zakken, heb hier 3 maanden mee rond gelopen.
    Als t zo blijft zou ik even bellen naar t zh want op een gegeven moment moet t echt weg zijn

6. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Bij mij was het gelukkig na 1,5 week helemaal weg! Volgens mij krijg je eerder inderdaad ook geen eisprong.

7. rianne2985

Wow, 3 maanden?? Das lang zeg!! Net na de miskraam namen mijn testen snel af, maar ik heb dus al 2 weken zo'n tuurstreepje :( had toch echt wel gehoopt dat hij nu negatief zou zijn. Laatste test hiervoor was 24-4 en ervanuitgaande dat je hcg in principe elke 2 dagen halveert dacht ik dat hij wel negatief ging zijn. Ik heb op 27-4 een controle echo gehad en mn baarmoeder was leeg...

@Suze29 wat hebben ze toen bij jou gedaan na die 3 maanden dat je hcg niet wilde zakken? Opnieuw een echo gemaakt? Ben erg benieuwd...

8. Roos198

Roos198 Actief lid

3 mrt 2017
    159
    56
    28
    NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017

22 mei (2)
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK)
    Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1

23 mei (3)
    Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2
    lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1

24 mei (4)
    Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16
    Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas
    Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4

25 mei (3)

beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM
    Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6

Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3?

26 mei (2)
    Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12
    Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5

27 mei (0)

28 mei (1)
    Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4

Datumloos (3)
    Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK )
    frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM

Totaal: 18

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).

9. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Wauw suze 3 maanden? Dat is wel lang..ben ook wel benieuwd wat ze toen gedaan hebben..of moet je gewoon afwachten?

Bij mij was de test 3 weken na de miskraam weer wit...werd daarna gelijk ook ongesteld.

Gister weer gestart met ovu testen...beetje vroeg maar heb al een licht tuurstreepje dus ga maar ff door.

10. beebj

beebj Niet meer actief

Zit je dan met je goed gedrag op zaterdagochtend om 10u bij de gyn. Nu net heeft de receptie hem gebeld en hij is thuis; vergeten:rolleyes: Komt er aan.

11. beebj

beebj Niet meer actief

Binnen 5min was hij er, das het voordeel van dichtbij wonen Komt omdat dat dan op "privé" afspraak is ipv consultatie. Hij was het vergeten op te schrijven.

De 2e echo zag er heel mooi uit. Er staan er heel veel klaar, maar eentje aan de linkerkant die er uit sprong met 16mm. Morgen beginnen met ovulatie testjes en wachten tot die positief is.

12. rianne2985

Spannend @beebj Gelukkig was er nu meer te zien dan afgelopen week. Nu maar testen inderdaad! :D

13. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik ben net ook bij de gyn geweest. In de linker en rechtereierstok zit nu een follikel van net iets meer als 10 mm. Nog niets dominants dus.. hopelijk gaan deze uitgroeien tot mooie eitjes!
    Dinsdag weer terug om te kijken of ze gegroeid zijn. Afwachten maar weer!

14. rianne2985

fijn @fluffyfishy dat er bij jou ook weer iets in ontwikkeling is :) hopelijk een mooie echo dinsdag. Ik heb maar weer even een 50-tal goedkope ovulatietesten op internet besteld want ik heb het idee dat het een lange cyclus gaat worden. Wel iets vruchtbaar slijm maar in veel mindere mate dan normaliter. Moet nu echt moeite doen om er iets uit te krijgen dmv kegel oefeningen terwijl ik normaal in mn vruchtbare periode soms 2x per dag mn onderbroek moet vervangen, oeps sorry voor de details haha.

15. beebj

beebj Niet meer actief

Lang leve de inlegkruisjes Rianne:p Zijn een dagje weg, dus draag zelfs een tampon vandaag. Anders blijf ik naar de wc lopen om schoon te maken. En dan voel ik dat zo lopen, bah bah:oops:

16. rianne2985

#96 rianne2985, 6 mei 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2017
    @beebj laat ik nou allergisch zijn voor maandverband en inlegkruisjes...altijd wat extra ondergoed mee ;) maar idd vies. Komt ook vaak wat lucht mee met dat slijm, vind dat ook zo'n vies gevoel als je loopt...
    Mijn ovulatietesten beginnen eindelijk iets op te lopen, hiervoor waren ze echt tuur of helemaal wit...Nog lang niet positief natuurlijk, maar t is een begin ;) Heb er nog 4 over dus ik had via internet maar weer 100 stuks besteld omdat ik dacht dat het een lange cyclus ging worden... Zul je net zien haha, straks is ie morgen of overmorgen positief. Zit ik met al die testen. Nou ja voor volgende maand dan maar mocht het nu niet lukken... 20170506_191958-1.jpg

17. beebj

beebj Niet meer actief

Oh jeetje, das alles behalve handig, daar allergisch voor zijn:eek: Ik zou gewoon 1 testje per dag doen, rond de lunch. Is echt meer dan genoeg:)

18. beebj

beebj Niet meer actief

Ik zat net eens terug te kijken, omdat ik dacht dat deze ronde een langere cyclus zou worden, omdat ik het nog nooit gehad heb dat er op de 1e echo (dag11) niets te zien is. Maar gisteren zat ik op dag15 op 16mm en vorige cyclus zat ik ook op dag15 op 16mm Dus het is nu later op gang gekomen, maar zo snel gegaan, dat ik wel op hetzelfde resultaat zit!

19. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Spannend meiden. Wat fijn dat er nu in elk geval wel wat te zien was. :)

Goh dan krijg je wel een beetje ritme in je cyclussen @beebj ! Steeds 33. Dat is wel netjes.

Ik heb hier ook cervixslijm gespot, maar merk het ook wel aan mijn libido bijzonder genoeg. Merken jullie dat ook?

20. beebj

beebj Niet meer actief

Behoorlijk another:rolleyes: Ook barstende hoofdpijn, rugpijn en heel veel vocht verlies altijd.

Deel Deze Pagina