NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tiy, 20 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ziet er hoovol uit hoor!!

Misschien iets met de eisprong en hormonen te maken je hoofdpijn? Hopelijk is er iets voor!

2. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017

22 mei (2)
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK)
    Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1

23 mei (4)
    Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2
    lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1

24 mei (4)
    Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16
    Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas
    Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4

25 mei (3)

beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM
    Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6

Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3?

26 mei (2)
    Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12
    Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5

27 mei (0)

28 mei (1)
    Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4

Datumloos (3)
    Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK )
    frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM

Totaal: 19

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

3. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Welkom Baloo ik heb je op de lijst erbij gezet. Spanned weer he! Ja mijn dochter is bijna 1,5 en we willen het graag proberen voor een 2e. Leuk dat je er bij bent. En die ei..... ja pffff dan ben je weer even vergeten hoe dat voelde he haha

Ja Another, officieel is dit de 3e ronde, maar pas vanaf deze ronde echt bewust naar eisprog aan het zoeken enzo. Eerste 2 ronde ook even ontpillen en wennen haha. Ga er ook niet vanuit dat het bij deze weer zo snel gaat als bij onze dochter. Zou te mooi zijn om te hopen. We zien wel hoe het loopt.

Rianne en Livoli: voel met jullie mee. Zo'n druk op mijn onderbuik en rug pff. hopelijk snel op het wachtbankje. Ik gebruik geen ovulatietesten willen het eerst zelf zo proberen. Afgesproken dat als we in juli nog niet zwanger zijn dat we dan ovulatietesten gaan proberen.

4. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Lief Tann! Dankjewel
    Oh en een ovu foto. Na 4 min waren ze lekker donker. Nu ingedroogd ietsje minder maar wel prima. Nu wachten...... mijn vriendinnetje heeft volgens haar berekening dezelfde nod maar nog geen slijm of iets dus misschien wat later? Wel heel spannend allemaal..
    Wij gaan in juni weer naar Bali dus dat zou een hele aparte vakantie kunnen worden..

Bijgevoegde bestanden:

5. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    zo ziet er goed uit Baloo!! Haha ja inderdaad wel aparte vakantie. Geen zika daar? Wij gaan naar lanzarote in september, we zouden naar curacao gaan maar durven het risico niet te lopen met misschien zwanger en zika.

Toevallig was ik mijn vorige zwangerschap precies gelijk met een vriendin scheelde een week precies. Was eigenlijk toevallig, ze had de maand ervoor een miskraam gehad en was eigenlijk onbewust meteen de maand erna weer zwanger. Nu allebei een dochter die uiteindelijk precies 1 maand schelen en zooooo leuk samen. Heel bijzonder.

6. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Ja kleine kans op zika maar al 40/50 jaar. De inwoners zijn al immuun. Het is dus een risico....

7. beebj

beebj Niet meer actief

Nee Another, geen echo's meer. Het is nu echt wachten op een positieve ovulatie test. Ben benieuwd wat die vanavond doet!

Pff ja Rianne en Tann, hormonen kunnen vreselijke hoofdpijn veroorzaken:( Heb Aleve Intense 550mg gekregen bij de Apotheek, hopelijk verlicht het..

Zie bij jou nog geen positieve baloo?

Oh lanzarote, zijn wij in januari geweest tann!

8. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Deze was van 8 mei.. donkerder worden deze testjes niet bij mij.. thans, bij de vorige zwangerschappen niet dan

Bijgevoegde bestanden:

9. beebj

beebj Niet meer actief

Die is idd netjes positief Baloo!:D

10. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Oh dames wat baal ik. Gisteren dus bijna een positieve ovulatietest met een gevoeligheid van 40mlU/ml. Was trouwens duidelijker in het echt te zien dan op mijn foto die ik had geplaatst. Maar die testen waren dus hartstikke ongevoelig.
    Vanmiddag heeft mijn lieverd een pakje ovulatietesten meegenomen bij action dus vanmiddag nog zo 1 gedaan, mega negatief...
    Ik denk dus echt als ik gisteren een test had gedaan met action dat die een knal resultaat zou geven aangezien die een gevoeligheid hebben van 25mlU/ml maar dat is dus gissen...eigenlijk had ik wat urine van gisteren even moeten bewaren in de koelkast bedenk ik me nu, maar ja ik wist niet dat mn vriend vandaag naar de stad ging...

Mn ovulatiepijn is nu wel weg, nog een beetje een zeurderig gevoel in mn buik, maar echt meer in mn baarmoeder zeg maar.
    Hopelijk krijg ik morgen of overmorgen de bevestiging dat mn eisprong echt is geweest doordat mn temperatuur omhoog is gegaan. Dan mag ik op het wachtbankje.

11. beebj

beebj Niet meer actief

Och wat een verwarring! Ik gebruik de ovulatie testjes van zwanger&kids, heel tevreden over & super goedkoop. Heb geen idee hoe gevoelig die zijn eigenlijk. Zou gewoon lekker vrijen saampjes, dikke kus xxx

12. rianne2985

Volgens mij zijn die 20mlU/ml dus vrij gevoelig. Ik had wel via internet goedkope ovulatietesten besteld maar die komen pas woensdag binnen. Waarschijnlijk te laat dus...
    Nou ja we zullen zien, ik verwacht iig niks deze ronde...

13. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    De spannende weken komen er weer aan! Het was hier inderdaad rustig, maar heb na vandaag genoeg bij te lezen. Jullie hebben er meteen verandering in gebracht, haha!
    @Another
    Hopelijk heb je gelijk!!
    En ik vind dat helemaal niet egoïstisch. Iedereen die zwanger probeert te raken wil dat toch ook gewoon zo snel mogelijk! Iedere maand die we moeten wachten is te lang, en jij hebt er al een keer lang over gedaan dus mag het deze keer gewoon snel gaan, toch?
    @beebj dat ziet er goed uit! Krijg je nog een echo om het in de gaten te houden? Ah lees t al, niet dus. Flink met testjes in de weer dus, hopelijk is die vandaag nog positief.
    @rianne2985 jij temperatuurt dus ook. Ik ook. Vindt het fijn om te weten wanneer mn eisprong daadwerkelijk is geweest. Wat een verwarring met die testjes! Balen dat je het nu niet zeker weet. Ach, dan maar vaak genoeg het gezellig maken ;) ligt er altijd een voorraadje
    @Baloo welkom! Lekker naar Bali! Wij wilden die kant ook op, maar vanwege Zika nu richting de Canarische eilanden. Ook prima!

Hier de verlossende echo gehad. Follikel was niet te missen! 20 bij 21 mm!!! Ovulatietest had dus echt gelijk. Vrijadvies gekregen van de gyn en bij thuiskomst meteen actie ondernomen, haha! Vrijdag met een echo kijken of ei daadwerkelijk gesprongen is, maar kon haast niet anders vertelde ze.
    Mn baarmoederslijmvlies was alleen maar 5,5 mm. Gevraagd of dat niet te dun was, maar kon geen kwaad volgens haar.. ben benieuwd!

14. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Mijn arts zei dat het niet heel veel kwaad kon omdat er geen epidemie heerst. Naja niet helemaal risico-vrij dus :(
    Een hoop Deet smeren en misschien is het niet zo heel erg als het de eerste ronde niet gelijk is gelukt. De reis stond al gepland.. Vorige keer gelukkig geen tijgermug tegengekomen!

15. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Wouw! Die staat op knappen!! Ben benieuwd of je je ei kan voelen nu je weet dat ie komt?

16. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Nee, voel er niets van.. Nooit gevoeld ook, hoor.. lang leve de ovulatietesten dus!
    Kans is ook klein dat je gestoken wordt door zo'n mug. Het is dat we nog niet geboekt hadden, anders waren wij ook gewoon gegaan!

17. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik heb de eisprong wss vandaag gehad. 3 dagen pijne buik/liezen gehad, en vandaag echt heel erg en ook heel misselijk. Nu is het weg.
    Dus nu wachten..

18. beebj

beebj Niet meer actief

Spannend fluffy!!

Stap net van onder de douche en hoor gedrup op het laminaat, zóveel vochtverlies heb ik.. Kan bijna niet anders dan een positieve ovu test straks:oops:

Morgen de huisarts bellen voor een afspraak. Die Alive werkt 0,0:(

19. beebj

beebj Niet meer actief

Kan wel voorspeller worden:rolleyes: Precies zoals m'n vorige cyclus! Morgenochtend meteen Brugge bellen.

Bijgevoegde bestanden:

20. rianne2985

Spannend @beebj!! Haha ja je kunt idd wel voorspeller worden. Kan ik een consultje bij je boeken?
    Mijn ovulatietesten zijn weer super negatief, temperatuur nog niet omhoog. Hopelijk morgen en anders heb ik er een hard hoofd in deze ronde. Zou natuurlijk zomaar kunnen dat er geen eisprong is geweest deze cyclus. Kan heel goed na de miskraam...we wachten maar af. Wel al dus 4 dagen een drukkende pijn in de onderbuik wat lijkt op ovulatiepijn maar ja, kan zomaar daarop lijken natuurlijk ;)

@Danielle1 succes op het wachtbankje!

Deel Deze Pagina