NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Tiy, 20 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Verwarrend @rianne, maar ik neem aan dat jullie wel gewoon bezig zijn geweest? Alle kansen benutten natuurlijk.

Heb je vandaag een afspraak gekregen in Brugge, @beebj? Succes in elk geval!

De eerste gaan dus op het wachtbankje! Ik ga mijzelf er ook even op zetten. :) Spannend weer dames! :) Zijn er meer die op het wachtbankje moeten/willen? Misschien zie ik iemand over het hoofd.

2. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63

22 mei (2)
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK)
    Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1

23 mei (4)
    Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1

24 mei (4)
    Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16
    Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas
    Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4

25 mei (3)

beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM
    Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6

Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3?

26 mei (2)
    Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12
    Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5

27 mei (0)

28 mei (1)
    Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4

Datumloos (3)
    Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK )
    frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM

Totaal: 19

Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

3. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Jeeej de eerste pp het wachtbankje! Spannend hoor! @beebj wat gaan ze doen in Brugge? Sorry mmm is echt (gelukkig) beetje onbekend allemaal dus ben wel benieuwd.

Ik mag denk ik bijna op het wachtbankje. Nog niet echt de pijn van de eisprong gehad maar het zeurt een beetje. Dus denk vandaag of morgen. Vanavond nog even lekker gezellig maken hihi.

4. beebj

beebj Niet meer actief

Vanochtend dus Brugge gebeld en wacht nu tot ze terug belt. Ze gaat overleggen met de dokter. Ondertussen moest ik bloed afname laten doen in Knokke, dus net gedaan, over een uur bellen voor de uitslag.

Ik zit in de IUI Tann.

5. beebj

beebj Niet meer actief

Ook fijn om te weten; als ik gisteravond geen extra testje had gedaan, had ik m'n piek niet gemist. Hij is nog steeds positief.

Bijgevoegde bestanden:

6. beebj

beebj Niet meer actief

Ik zit volledig in tranen.. Heb Brugge gebeld met m'n bloed uitslag van Knokke en volgens hun is m'n eisprong al geweest en ze willen geen inseminatie doen.. Moet nu wachten op m'n menstruatie 25 mei.. Ben echt even in paniek

Moet naar Brugge bellen zodra ik ongesteld ben en dan mag m'n eigen gyn me wel opvolgen zoals hij al deed. Maar Brugge wilt alle uitslagen van echo's en bloed elke keer hebben, zodat hun exact gaan zeggen wanneer we wat moeten doen. Heb aangedrongen tóch inseminatie te proberen nu, maar heeft geen enkele zin zei ze.

M'n gyn is er pas vanaf 15u, wil hem toch nog even bellen..

Zet mij maar alvast op rood.. Ben even helemaal mezelf kwijt. Kan alleen maar huilen..

7. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @beebj jeetje meis wat erg. Snap je verdriet en fruatratie. Stmme lijven af en toe en mij lijkt de afhankelijkheid van de artsen ook verschrikkelijk. Hopen op het beste en veel sterkte. Dikke knuffel voor jou

8. beebj

beebj Niet meer actief

Normaal komt je eisprong ergens na 24 tot 48u na positieve test, bij mij blijkbaar binnen 13u... Ik ben het echt eventjes helemaal kwijt nu... Laatste keer vrijen was zondag op maandag nacht, dus dat zal ook geen zoden aan de dijk zetten. Wouden gisteravond, maar zijn in slaap gevallen:( Vanavond toch maar proberen! Wil het niet verloren laten gaan, alhoewel het dat eigenlijk al is.

9. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Neeee @beebj! Wat stom dat ze het niet meer willen doen! Jeetje zeg. Maar. All is not lost. Genoeg mensen die zwanger raken van 5 dagen vóór de eisprong. Dus bij jou kan het ook nog! Vanavond nog lekker genieten van elkaar en dat eitje ligt dan echt wel lekker in de marinade. Ik duim voor je! Knuffel!

10. beebj

beebj Niet meer actief

Hm, Another, zou kunnen als m'n man niet verminderd vruchtbaar zou zijn..

Heb net m'n eigen gyn gesproken en dat Brugge zegt dat insemineren totaal geen zin meer heeft, is hij het niet mee eens. Hij gaat hun bellen, moet hem over een half uur terug bellen.

Wel moeten we sowieso thuis aan de slag gaan, zo snel mogelijk.

11. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Wow @beebj wat een verhaal ineens!! Ik zou de volgende keer ook eisen dat ze je volgen met echo's, dit mag niet nog een keer gebeuren. En je deed de ovulatietest toch nog nadat je bloed liet prikken? Dus dan zou je lhspiegel nog hoog zijn, terwijl je eisprong al geweest is.. vreemd, hoor! En willen ze niet nu ook nog een echo maken zodat je zeker weet dat het niet 'verloren' is. Raar dat je ovulatietest zo tegen je bloeduitslag ingaat, hoor.

En snap je frustratie enorm! Je bent nu zo afhankelijk van artsen en ziekenhuis. Als zij iets niet goed volgen/zien/een fout maken ben je meteen een maand verder zonder eerlijke kans.

12. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Temperatuur je trouwens ook?

13. beebj

beebj Niet meer actief

Ze gaan uit van de 1e positieve ovu test, maar die laatste test op m'n foto is idd van ná het bloed prikken vanochtend. Volgens Brugge is het normaal dat de ovu test nog positief is na de eisprong. Nog een echo nu heeft geen zin, daarop zal ook te zien zijn dat de eisprong al is geweest. Temperaturen niet nee.

M'n eigen gyn heeft flink gepraat met Brugge & tegen hem zeiden ze dat de dokter mij vanmiddag wou insemineren, maar ik weet van niks.. Gyn is echt kwaad op Brugge dat ze me (weer) op deze manier behandelen en hij wilt dat ik naar Gent overstap. Exact hetzelfde traject, maar menselijker zegt hij. Een stuk vriendelijker.

Moet Brugge bellen om te zeggen dat ze m'n volledige dossier naar Gent moeten doorsturen, dan zullen ze wel al een toontje lager zingen zegt de gyn. En dan moet ik ook Gent bellen om hun alvast te verwittigen.

Gyn is dus best pissig op Brugge Hij zei ook tegen hun, hoe gaan we dat dan de volgende cyclus doen? Dan hebben we weer ditzelfde probleem? Hadden ze geen antwoord op.. Stelletje prutsers daar in Brugge!

We moeten zeker wel zelf gaan vrijen, want het is niet onmogelijk op de natuurlijke manier. Je weet nooit...

Moest het me zeker niet aantrekken zei m'n gyn, want ik heb niets fouts gedaan. Zo'n lieve man altijd!

14. beebj

beebj Niet meer actief

Heb mezelf op het wachtbankje gezet, NOD had ik goed gegokt op 25 mei. Ookal gaat de tweede IUI niet door door dat achterlijke ziekenhuis, hopen op een wonder door het vrijen:(

NOD-lijst
    22 t/m 28 mei 2017

22 mei (2)

23 mei (4)
    Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2

24 mei (4)

25 mei (3)

beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 MMM

26 mei (2)

27 mei (0)

28 mei (1)

Datumloos (3)

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

15. beebj

beebj Niet meer actief

Brugge en gyn gaan mijn dossier naar mij thuis opsturen, zodat ik dat mee kan nemen naar de 1e afspraak in Gent. Zorgverzekering heb ik inmiddels ook geregeld. De 1e afspraak in Gent is alleen een gesprek, ook omdat ik nog nooit in Gent ben geweest.

Wat een schat van een man heb ik toch. Hij zou pas om 21u thuis zijn, maar heeft z'n agenda zo aangepast dat hij om 18:30u al thuis is. Zodat we zo snel mogelijk van elkaar kunnen genieten:rolleyes: Ookal is de kans miniem, het is niet onmogelijk. Je weet maar nooit... Dochterlief is bij m'n moeder tot 19:30u, dus dat komt mooi uit:oops: Ze vroeg namelijk of ik tijd voor mezelf nodig had zodra ze wakker was vanmiddag, want dan wou zij wel om dr komen. Die kans heb ik even met beide handen aangegrepen...

16. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

@beebj wat verschrikkelijk frustrerend meid, bah!! Hopelijk toch nog een spontaan wonder, ik duim voor jullie!!

@Another Ja we hebben het regelmatig gezellig gemaakt. Nu maar afwachten.
    Sinds gisteren het gevoel dat ik een blaasontsteking ga krijgen...:(
    Hoef niet vaker te plassen en plassen is ook niet pijnlijk maar ik kan geen grote plassen doen, net of mn blaas/plasbuis dan blokkeert. Dat had ik tijdens de zwangerschap ook, net of er wat op drukt. En alsof mn plasbuis van elastiek is en er telkens iemand aan dat elastiek trekt, niet pijnlijk maar wel heel vervelend gevoel. En bij de huisarts is er geen plaats meer deze week en zaterdag gaan we op vakantie. Dus nu maar aan de cranberry capsules, hopelijk onderdrukt dat de boel nog een beetje...
    Heb nog steeds wel vruchtbaar slijm, maar ovulatietesten mega negatief. Ik weet het echt niet meer hoor. Vanmiddag nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken of hij eindelijk negatief was, maar helaas, nog steeds een tuurstreepje...

Pffff gaat niet echt lekker zo...Laat me maar gewoon ongesteld worden denk ik dan, dan kan ik gewoon weer een volgende ronde in...

17. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    @rianne2985 wat frusterend moet dit zijn! Niet weten waar je staat...
    @beebj zo raar! Dat je ovu testje dus nog kan knallen ná de eisprong? Maar dan nog.. je ei is toch nog 24u daarna 'vruchtbaar'..? Ingewikkeld allemaal zeg. En lastig dat je het zo in iemand anders zn handen moet leggen.. Het is al allemaal zo onzeker :(

18. beebj

beebj Niet meer actief

Ja Baloo, volgens Brugge is het normaal dat de ovu test nog positief is na de eisprong. Die reageert op progesteron, maar die waarde was bij mij vanochtend dusdanig hoog, dat ze daaraan zagen dat m'n eisprong al is geweest. Een eitje blijft idd 24u in leven, daarom dat m'n gyn ook alsnog de inseminatie wou laten doen vanmiddag. Alleen de dokter verdomde het.. Hij vond het een zinloze kans.. 1 van dé redenen dat we dus overstappen naar Gent!

Het is sowieso bizar. Normaal komt je eisprong in 24 tot 48u ná positieve test. Bij mij dus binnen de 13u:eek:

Hebben zondagnacht gevreeen & nu net, wie weet gebeurd er een wonder...:(

19. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    En dáár gaan we van uit. Ook voor jou is er gewoon kans op roze. Die wonder móét er gewoon komen

Ook voor jou gaan we voor roze, een prachtig oplopend streepje maar ik snap je gevoel, knuffel!
    Herken trouwens wel je blaasontstekingsgevoel.. Die had ik ook bij de vorige zwangerschap, maar ook nu rond de eisprong toevallig. Ik hoop dat het voor jou een goed teken is. :)

20. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63

22 mei (2)

23 mei (4)
    Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3

24 mei (4)

25 mei (3)

beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM

26 mei (2)

27 mei (0)

28 mei (1)

Datumloos (3)

Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Deel Deze Pagina