@Another Nu is het ineens weer weg dat blaasontstekingsgevoel, snap er echt helemaal niks van. Ook gevoelige borsten. Normaal gesproken als ik tussen mijn ei en NOD gevoelige borsten had werd ik gewoon ongesteld. Hoop natuurlijk dat het van een eventuele zwangerschap kan zijn, maar al zou het een naderende menstruatie zijn dan zou ik daar ook blij mee zijn! Temperatuur loopt ook nog niet op, dus ja ik kan er helemaal niks zinnigs over zeggen. Het enige wat ik kan doen is afwachten
@rianne2985 wat gek altijd hè, dat soort dingen. Ik snap wel dat je met een naderende menstruatie ook gewoon blij kunt zijn in jouw geval. Wat er ook gebeurt, een beetje duidelijkheid zou wel fijn zijn! Had jij voor je laatste test wel een witte test gehad? Misschien wil je het niet vertellen, dat mag hoor, maar zou je wat meer willen vertellen over de data wanneer je vorige menstruatie was, je MK, en dergelijke? Ik wil graag met je mee kunnen denken.
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier op de lijst. Ben paar maand geleden al wel eerder lid geweest maar toch. Inmiddels zijn wij 1 jaar bezig en hebben we in november een miskraam gehad, en sindsdien is het nog steeds niet raak Oh en voor de rest heel veel sterke me wachten gewenst en ik hoop op goede berichten
Hallo! Welkom. Wat is je NOD? Zit je in ronde 11, 12 of 13? Wil je ook je leeftijd er bij hebben staan? Met die info zet iemand je hier wel op de lijst. Vervelend dat je al een jaar bezig bent @Aardbeitje89, ik snap dat je na een jaar wel ineens voor je gevoel een bepaald punt over gaat. Ik hoop dat het ook voor jou snel (weer) raak zal zijn.
@Another Ik heb na de miskraam nog steeds een heeeeel klein tuurstreepje op mn zwangerschapstest staan. Gisteren toevallig nog 1 gedaan. Maar ik zal even van voor af aan beginnen Mijn laatste menstruatie was op 21-2-2017. Op 8-3 een knalpositieve ovulatietest en op 9-3 is mijn eitje gesprongen. Dit weet ik omdat ik ook temperatuur. Op 9dpo testte ik voor het eerst lichtpositief. Mijn lf is 10-11 dagen. Op mijn nod op 21-3 testte ik duidelijk positief en weer een oaar dagen later gaf clearblue 2-3 aan dus wij helemaal blij. Ik durfde toen wel de plaatselijke verloskundige te bellen voor een intakegesprek. Wij wonen trouwens sinds vorig jaar in Frankrijk, dus we zijn ook nog zoekende hoe alles hier werkt. Ik dacht, een voorafgaand gesprek kan nooit kwaad. Dus ik kon de volgende dag al terecht, dat was 30-3. Zaken doorgenomen en toen pakte ze het echo apparaat erbij. Ik schrok me rot want er was toch nog helemaal niks te zien? Maar ik dacht, misschien is dat hier wel normaal dus ik ging er maar in mee. Zoals verwacht nog niks te zien van een zwangerschap. Ik kreeg een doorverwijzing mee om bloed te prikken en 4 dagen later weer. Op 31-3 was mijn hcg 455 en op 4-4 703. Daar was ze niet zo blij mee dus ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis 2 dagen later en weer bloedprikken. Was in 2 dagen maar opgelopen van 703 naar 740. Daar een echo gehad waar enkel een zwangerschapsring op te zien was, wat overeenkwam met 5 weken zwangerschap. Afspraak gemaakt dat ik een week later weer terug moest komen om te kijken of er goede ontwikkeling was en weer bloedprikken. Dus afijn wij een week later weer terug. Hcg was 1012 en op de echo was er nu ook een dooierzakje te zien. Kwam overeen met 6 weken zwangerschap terwijl ik 7 weken zou moeten zijn. Wel zagen ze dat ik een vaginaal schimmeltje had dus recept voor medicijnen meegekregen. 24-4 zou er weer een echo gepland staan. Echter begon ik op de ochtend van 18-4 menstruatiekrampen te krijgen. Niet ernstig, wel vervelend. Maar dat had ik wel vaker dus heb er niet zo'n acht op geslagen. Maar 's middags stond ik op vanuit mijn luie stoel en voelde ik een blob. Snel naar de wc en ja hoor, bloedverlies. Dus wij weer naar het ziekenhuis en daar werd vastgesteld dat het om een miskraam ging. Erg verdrietig natuurlijk maar ik had er vanaf het begin al geen goed gevoel over. Clearblue test bleef in die 4 weken tijd maar 2-3 aangeven. Dus ik heb nooit een 3+ gezien terwijl ik bij de zwangerschap van mijn dochter op 10 dagen na mijn NOD een mooie 3+ zag... Ik zal de rest ff wat beknopter vertellen want het is al zo'n lang verhaal aan het worden. Op 19-4 was mijn zwangerschapstest al voor de helft lichter en werd elke dag lichter tot er een tuurstreepje overbleef. Een week na mn miskraam had ik een controle echo. Baarmoeder was mooi schoon en was alweer nieuw baarmoederslijmvlies aan het opbouwen. Bloedverlies heb ik maar 6 dagen gehad. Vanaf 27-4 ben ik ovulatietesten gaan gebruiken omdat wij eigenlijk gelijk weer door wilden en de rest van het verhaal ken je. Dus ja nu 3 weken na de miskraam blijf ik tuurstreepjes houden op de zwangerschapstesten en heb ik heel tegenstrijdige verschijnselen. Wel vruchtbaar slijm en "ovulatiepijn"...maar mn temperatuur blijft laag en heb ik wel ruim een week hoofdpijn gehad en nu al 3 dagen gevoelige borsten. Action ovulatietesten die zo wit als wat blijven die een gevoeligheid van 25mlU/ml hebben terwijl die andere ovulatietesten die veel minder gevoelig bleken wel opliepen. Dus ik had wel de verschijnselen van een eisprong, maar die is dus nog niet geweest want dan had mijn temperatuur wel al omhoog moeten gaan. Sorry voor het lange verhaal, maar ik kon het niet echt minder uitgebreid uitleggen. Ik ben benieuwd naar jouw ideeën.
@rianne, jeetje wat een verhaal pfff. Waar woon je ergens in frankrijk? mijn ouders wonen in de dordogne. Hopen dat het snel raak is voor jullie. Ik ga mezelf ook even op wachtbankje zette, denk toch dat dinsdag de eisprong is geweest, toen duidelijke pijn in mijn onderrug en liezen,maar niet de krampen zoals vorige keer. Maar even op de goede gok. haha. We gaan gewoon duimen draaien.
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (4) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 mei (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 25 mei (3) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (0) 28 mei (1) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (3) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Totaal: 19 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ga zo eens m'n bedje uit, dochter ophalen psz om 12u. Zou wel de hele dag kunnen slapen. Voel me nog steeds zó down.. Die hoofdpijn heeft ook echt z'n top bereikt. 15u huisarts!
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je verhaal hoor @rianne2985! Jeetje, blijft heel heftig . Bijzonder hoe je als moeder toch een hoop aan voelt als het om dat soort dingen gaat. Nou, goed, dus het is al weer ruim 3 weken geleden. Logisch dat je door wilt, zou ik ook graag willen. Op zich is het heel netjes verlopen bij je, ook omdat je geen eeuwige bloedverlies hebt gehad maar het kan best dat het ook net zo langzaam weer af zal nemen als wat het bij je op liep. Heb je wel het gevoel dat de tuur streepjes ook steeds lichter worden? Gemiddeld kan het rustig 6 weken duren voor echt alle Hcg uit je bloed en dus ook urine is. Maar dat hoeft niet te betekenen dat je daar door ook geen eisprong krijgt. Zo te horen wilt je lichaam ook gewoon door. Heb je bij je vorige zwangerschap ovulatietesten gebruikt? Bij mijn vorige zwangerschap liepen ovulatietesten altijd wel even op voor ik daadwerkelijk positief testte. Dus in jouw geval zou ik denk ik om de dag blijven testen tot het gaat oplopen, misschien doe je dat al. Ik gok zo dat het zomaar nog twee weken kan duren, maar ook zomaar ineens vandaag of morgen kan gaan oplopen. Mocht je nou straks nog lang licht positief blijven testen, zou ik persoonlijk toch nog graag een extra echo willen hebben. Het kan maar zo zijn dat er toch nog een stukje zit, alhoewel je Hcg daar ook wel weer heel laag voor is hoor. Maar ik gok dat het wel goed komt! Eigenlijk zeg ik nu niet meer dan wat je waarschijnlijk al weet, maar wellicht zorgt het toch voor een beetje rust. Drink van t weekend lekker een wijntje als het even kan, dat heb je wel verdiend. In elk geval een dikke knuffel voor jou. Ik stuur met de wind wel wat extra LH jouw kant op.
@beebj jeetje, nog steeds hoofdpijn? Dat duurt wel lang zeg!! Hopelijk kan de huisarts er iets mee. @rianne2985 wat een verhaal...heel verdrietig, en irritant dat je lichaam nu niet mee werkt hè? Die van mij is me ook flink aan het pesten. Ik mag op het wachtbankje.. Eergisteren een positieve ovu test en de dag ervoor en gister geklust! had gister ook een flink opgezette buik en goeie krampen...dus hopelijk was dat de eisprong. Nu de voetjes warm houden..granaatappelsap drinken en maar weer wachten.
@Sjors84 Pff ja, denk wel dat het met de hormonen te maken kan hebben. En misschien alle spanningen en stress er om heen. Wil gewoon íets dat het verlicht. Loop er nu al een week mee. Wat een lastig verhaal @rianne2985 , weet ook niet goed hoe en wat..
NOD-lijst 22 t/m 28 mei 2017 22 mei (2) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 (7e na MK) Danielle1 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 mei (4) Another - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Woezie - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 mei (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 16 Suze29 - 32 jaar - 1e kindje - ronde ? te lang helaas Elena83 - 33jaar - 1e kindje - ronde 4 25 mei (3) beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 / 2e IUI MMM Hb89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Tann - 31 jaar - 2e kindje- ronde 3? 26 mei (2) Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 27 mei (0) 28 mei (1) Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (3) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 ( ronde 1 na MK ) frummelke86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 MMM Totaal: 19 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, ronde en om het hoeveelste kindje het gaat. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote/reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ahh dank je @Tann Vorige maand echt even met manlief moeten praten over of hij nog wel wilde...elke keer als de ei in aankomst was had hij geen zin...of ging hi 15km hardlopen zodat hij geen energie meer had. Gelukkig wil hij nog wel maar wil er niet teveel mee bezig zijn. Deze keer is de eerste keer dat we rond de ovu test hebben geklust, en gister ook met een beetje extra verleiding van mijn kant haha anders was het ook niet gebeurt. @beebj ik lees nu pas alles terug en zie net over je verhaal van t zkh. Hopelijk zijn ze in Gent wat beter en sneller. Of loopt het klussen uit op een wonder.
Is dit jullie eerste Sjors84? Mijn mijn had het bij de eerste wel en vond het ook erg eng. Maar nu is onze dochter 1,5 en echt zijn meisje en er helemaal weg van. Ik denk misschien beetje een mannending haha
@Sjors84, hihi, ja dat werkt hier dus ook niet hoor. Ik vertel nooit wanneer er een ei aan zou moeten komen. Voor mannen is dat een te grote druk. Hihi.
Nee, we hebben al een tweeling die worden in september 4! Heb altijd al de kriebels gehad voor een groot gezin maar hij niet. Hij vond idd de eerste heel erg spannend en toen werden het er gelijk 2. We hebben ook wel erg veel mee gemaakt met die 2 dus mssn is hij daar ook wel bang voor. Haha @Another ik deed altijd stiekem de ovu testen..plakte ze ergens waar hij nooit in keek, werkte prima...totdat ik een keer niet thuis was en zoonlief mama's boekje pakte omdat hij wilde kleuren dus deze ronde wist hij wanneer het positief was...
Haha ik heb de man ook altijd afzijdig gehouden.. soms een subtiele hint dat het die week wel heel leuk kon zijn.. wij zijn in ieder geval geen konijnen helaas en tevreden met 1x in de week.. soms wel 5x maar dat is uitzondering. Vorige zwangerschap ben ik uiteindelijk voor de derde x zwanger eraakt in ronde 11 (2 miskramen ervoor) Ik was trouwens direct na de miskraam weer zwanger.. helaas ging die dus ook niet goed. De laatste keer was ik op vakantie dus kon ik geen echos krijgen. Dat gaf ergens wel rust. Je houdt het niet tegen met een echo. Maar onbezorgd zwanger zijn lukt niet echt meer.. Het testen was eigenlijk meer negatieve spanning dan leuk. Ik hoop dat het nu helemaal anders is. Ik denk het wel. Ik probeer de man er meer in te betrekken en heb dus ook mn ovutestjes laten zien. Hopelijk straks ook samen blij zijn met een test ipv 'ohjee daar gaan we weer'. Maar alle pijntjes die ik nu al voel en waarbij ik vraagtekens heb houd ik nog even voor me haha. Ik voel sinds mn ei op de achtergond steeds lichte krampjes en heb veel wit slijm. Maar ik moet afwachten want ken mn lichaam nog helemaal niet in ronde 1. Dus ik krijg nu al een houten kont van dat wachtbankje!!
@Another ja bij mijn andere zwangerschap heb ik ook ovulatietesten gebruikt. Bij mij kunnen ze van negatief ineens positief zijn de volgende dag. Ik ga dus nog even door met testen. Ik bedacht me net dat ik juist die cyclus waarin ik zwanger raakte van mijn dochter dat ik ook 2x een positieve ovulatietest had met 10 dagen ertussen waarin ik ook vruchtbaar slijm bleef houden. Waarschijnlijk is het het eitje de eerste keer niet gelukt om te springen en de 2e keer wel. Misschien heb ik nu ook zoiets vergelijkbaars. Dat was overigens ook in de maand mEI haha. Overigens toen wel zwanger geraakt. Hopelijk is dat nu ook het geval LH mag je altijd deze kant opsturen hoor! Ik denk dat er trouwens niks meer is achtergebleven in m'n baarmoeder. Dan zou idd mijn hcg wel boven die 25 moeten zijn gok ik. We wachten maar af wat er gaat gebeuren en hopen op een wonder!
Hoi allemaal! Ik sluit me graag aan. Wij hebben een dochtertje van 20 maanden en gaan nu voor een 2e moppie. Mijn nod is 25 mei en ik had vanmorgen een positieve ovulatie test. Hopelijk is het raak! Afgelopen maand echt een hele vreemde menstruatie gehad. 2 dagen heel weinig oud bloed en daarna nog een week bruine afscheiding. Totaal niet wat ik gewend ben! Maar de zwangerschapstesten bleven negatief. Raar lijf..... Iemand dit ook wel eens gehad? Mijn menstruatie verloopt altijd op dezelfde manier, dus dit is echt vreemd. Nu is het grote afwachten weer begonnen.... Erg lastig voor iemand zonder geduld!