Ik ben ook bang dat t m niet wordt omdat zaterdagavond de laatste keer was en mijn ei gister of vandaag.
H Balen, maar je hebt in iedergeval meer kans dan ik (vrijdag laatste keer, gister of vandaag eisprong). Ik ga voor je duimen!!
NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018 22 november (3) MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1 Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3 Spectre, 27 jaar, 2e kindje - ronde 2 23 november (3) Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Emmy30, 34 jaar, 2e kindje met KID, ronde 2 24 november (4) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk) Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 november(1) Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6 26 november (1) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3 27 november (1) hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 28 november (1) Mommyofcasa, 24 jaar , 3e kindje , ronde 4 Datumloos (1) Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro) Totaal: 15 Wachtbankje (7) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
Ik heb mezelf ook maar op t wachtbankje geplaatst... Geen testen gedaan en weet ook mijn cyclus niet goed, maar vertrouw op mijn lichaam en denk dat hij geweest is @Lalalaura: zou dat een eerdere poging kunnen betekenen? Ze houden het wel spannend zeg!!
Zou kunnen. Het is nu waarschijnlijk ofwel woensdag ofwel niet. Als morgen alle drie de follikels nog een groeispurtje gemaakt hebben is het de vraag of ze/we dat moeten willen. Hoewel de kans iniemienie is dat ze alle 3 bevrucht raken en plakken, heb je zo gewoon wel een kans op een drieling. En het is aan ons en de dokter of we dat risico durven nemen.
NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018 22 november (3) MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1 Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3 Spectre, 27 jaar, 2e kindje - ronde 2 23 november (3) Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Emmy30, 34 jaar, 2e kindje met KID, ronde 2 24 november (4) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk) Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 november(1) Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6 26 november (2) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3 Sansaatje, 38, 2e kindje ronde 4 27 november (1) hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 28 november (1) Mommyofcasa, 24 jaar , 3e kindje , ronde 4 Datumloos (1) Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro) Totaal: 16 Wachtbankje (9) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
@Lalalaura ooooh wat spannend! Jeetje zeg, je blijft wel lekker bezig zo. Ik hoop dat het gewoon doorgaat voor jullie!
Jaa het is even spannend. Thuis al overlegd. Als de dokter het ok vindt, gaan we het gewoon doen. De kans dat ze alle drie bevrucht raken en daarbij alle 3 blijven plakken is zooooo klein. De kans op een tweeling is wel een stuk groter, maar dat durven we wel aan. Daarnaast, de succesrate is nou niet bepaald hoog bij mij. Als het ronde 1 was, zouden we het echt niet durven. Maar niemand kan mij wijsmaken dat na maandenlang volgepropt worden met hormonen er niets gebeurt en dat je dan na een kleine ophoging opeens een drieling krijgt! Kom maar op! Haha
Spannend! Maar ik snap heel goed dat jullie het wel aan zouden durven met 3. We gaan weer hard duimen! Blijf je wel in deze groep meeschrijven? Want wil natuurlijk weten hoe het gaat!
@Lalalaura super stoer dat jullie het toch doen! Snap jullie ook nog wel! Ik zou het in jullie positie ook doen Ik droom soms wel eens dat ik een tweeling krijg! Lijkt me stiekem wel leuk, wel heel hard werken maar een kennis van mij heeft een tweeling! Die zijn nu twee en zo leuk samen! Mijn zoontje begint ook steeds vaker over wanneer wij nou eens een baby krijgen! Al zijn vriendjes hebben of een broertje of zusje dus vandaar ook dat ie hier mee komt. Hij had een lampion gekregen van zijn oma zegt ie mama ik heb er zelf eentje gemaakt op school, deze kunnen we wel bewaren voor als wij ook een baby krijgen! Zo schattig toch?
Meiden, ander vraagje, haha lekker vooruitlopend op alles. Welke zwangerschapstesten zijn nou goed? Toen (in 2014) was iedereen enthousiast over kruidvat, maar daar lees ik nu wisselende berichten over. @Tan89 Weet jullie zoontje dat jullie ermee bezig zijn? Of komt het bij hem gewoon uit het niets?
In 2016 had ik van Sensitest en een Clear Blue Digital. Vorige ronde een predictor, lees hier veel positieve verhalen. Kreeg nu bij mij ovulatietesten een paar zwangerschapstesten van Z&K, dipsticks. Zou bij een positieve test toch wel weer een CB gebruiken met wekenindicator...eerst maar weer een paar weken wachten...
Ik wil ook graag meeschrijven hier. Zet mezelf er zo bij in de lijst, op het wachtbankje. Nu ronde 2 na een hele lange eerste cyclus (77 dagen) en nu denk ik door ovutesten dat mijn ei op 10 of 11 november (cd27) gesprongen is. Dus dan kom ik uit op Nod 24/11, uitgaande van 14dpo. Beetje gokken nog door de onregelmatigheid en toch nog tikje onzeker of mn ei wel gesprongen is. 11/11 nog wel gezellig gemaakt, de dagen er voor niet. Dus hopen dat het genoeg is geweest.
NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018 22 november (3) MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1 Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3 Spectre, 27 jaar, 2e kindje - ronde 2 23 november (3) Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Emmy30, 34 jaar, 2e kindje met KID, ronde 2 24 november (4) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk) Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Loes33, 35, 2e kindje, ronde 2 25 november(1) Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6 26 november (2) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3 Sansaatje, 38, 2e kindje ronde 4 27 november (1) hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 28 november (1) Mommyofcasa, 24 jaar , 3e kindje , ronde 4 Datumloos (1) Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro) Totaal: 16 Wachtbankje (10) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
Ik weet eigenlijk niet of hij het weet. We praten er natuurlijk wel eens over. Hij heeft een paar maanden geleden wel gevraagd of hij ook een broertje kreeg. Toen hebben we gezegd we hopen dat je ooit een broertje of zusje krijgt, maar dat kan nog wel even duren. Mijn zus is in juni bevallen van haar eerste en daar was mijn zoontje ook al heel veel mee bezig. Toen vond hij het ook al zolang duren allemaal! Haha Maar hij is heel lief voor alle baby’s en heeft als er baby’s zijn alleen maar aandacht voor de baby’s in plaats van zijn vriendjes hahaha Weet jouw dochter (hoop dat ik het goed onthouden heb) dat er hopelijk nog een baby aankomt?