NOD-lijst 22 t/m 28 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door PippiMoustache, 26 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Tan89, de kinderen voelen ook erg veel aan he! Leuk hoor, hopen dat het snel lukt!
    Mijn dochter (heel goed onthouden!) Weet het niet. Is wel een keer mee geweest naar het ziekenhuis haha, maar snapt natuurlijk niet wat er gebeurt. Ze heeft het wel veel over broertjes en zusjes dus volgens mij is ze er wel aan toe :)

Tan89 vindt dit leuk.
  2. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Leuk dat ze er zo mee bezig zijn. Ik denk dat mijn dochter van 3 het ook te gek zou vinden!

3. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Wat spannend! En ik snap helemaal dat jullie het risico durven te nemen, je wacht al zo lang..

Ik hoop heel erg voor je dat het morgen zal lukken en dat je dan echt een plakbaby krijgt, wat zou dat heerlijk zijn! :)

4. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Ik las hier nog iets over zwangerschapstesten...

Ik gebruikte bij mijn jongens ook die van Kruidvat (2v5), maar ben nu overgestapt op Predictor inderdaad.
    Die vind ik fijn in gebruik en je hebt soms bij de op=op ook 2v5, maar dan met een early erbij.
    Omdat ik sowieso pas heel laat positief test (ruim na NOD pas tuurstreepjes meestal) vind ik dat wel fijn.

Overigens vertellen wij onze jongens niks, want zeker de oudste (6jr) zou dat niet geheim kunnen houden en dat wil ik ook niet van hem vragen. De jongste (4) zegt best vaak iets van "mama er past wel een baby in jouw buik" de laatste tijd, wel een grappig toeval :)

5. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Pff... Weet nog niets. Rechts was er opeens nog een follikel bijgekomen van 11. Maar 1 links was al wat achtergebleven.
    Nu dus 4... rechts 1van 11, links 12/14/16.... Doktoren gaan overleggen aan de hand van mijn bloeduitslagen. 12 uur terugbellen...

6. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Wat een spanning zo! Hopelijk goed nieuws straks!

7. Muzieknootje86

Muzieknootje86 Actief lid

17 aug 2018
    415
    464
    63
    Vrouw
    NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018

22 november (3)
    MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1
    Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3
    Spectre, 27 jaar, 2e kindje - ronde 2
    Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6

23 november (3)
    Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5
    Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11
    Emmy30, 34 jaar, 2e kindje met KID, ronde 2

24 november (4)
    PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI
    Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3

Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk)
    Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Loes33, 35, 2e kindje, ronde 2

25 november(1)

26 november (2)

Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3
    Sansaatje, 38, 2e kindje ronde 4

27 november (1)

hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4

28 november (1)

Mommyofcasa, 24 jaar , 3e kindje , ronde 4

Datumloos (1)
    Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro)

Totaal: 16

Wachtbankje (10)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

PippiMoustache vindt dit leuk.
  8. Muzieknootje86

Muzieknootje86 Actief lid

17 aug 2018
    415
    464
    63
    Vrouw
    Ik heb mijzelf ook op de wachtbank gezet en mijn NOD veranderd. Ik ben deze cyslus weer gaan temperaturen en volgens FertilityFriend is mijn ei afgelopen woensdag al geweest en verwacht hij 22 nov NOD. Wel sneller dan veracht.

Hier heb ik eindelijk twee weken geleden tegen mijn ouders durven vertellen dat we bezig zijn voor kinderen. De ouders van mijn partner en een paar goede vrienden van ons (en een aantal collega's van mij) weten het wel al een tijdje. Maar omdat mijn ouders nogal een sterke eigen mening hebben die veelal tegen die van ons ingaat voelde ik mij niet zeker genoeg om dit ook tegen mijn ouders te vertellen. (Mijn ouders hebben mijn relatie ook nooit echt goed kunnen accepteren. En hoe we ook ons best doen, het blijft altijd een beetje een issue). Tegen alle verwachtingen in waren ze toch blij voor ons en vonden ze het ook erg spannend voor ons. Uiteraard kwam daarna het advies om niet alles tegelijk te willen doen (we zijn bezig met grote verbouwplannen van de woning waar we in willen gaan wonen, planning start van de verbouwing: juni 2019. Maar we hoeven dus niet in datzelfde huis tijdens de verbouwing te wonen. Iets met op latere leeftijd samen komen en allebei een huis hebben..). Ik merkte in elk geval dat het bij mij wel echt een opluchting gaf dat ik het heb kunnen vertellen. En ook kon vragen wat de ervaringen van mijn moeder zijn geweest. Hoe lang of het bij haar duurde voordat ze zwanger was enzo. Mijn moeder heeft drie kinderen voldragen. En het heeft bij allemaal ongeveer een jaar geduurd voordat ze zwanger was. Haar eerste was een jongetje met het syndroom van Potter (geboren zonder nieren), dus vlak na de geboorte overleden. Mijn oma (haar moeder) heeft ook gehad dat ze een kindje zonder nieren voldragen had. De kans dat als ik in zwanger raak van een jongetje, die het syndroom van Potter zal hebben is nogal aanzienlijk. Dat stukje over Potter weet ik wel al een tijd hoor. Mijn zus was daar destijds ook erg mee bezig en liet daarvoor ook extra testen doen tijdens haar zwangerschap (dit is alweer 13 jaar geleden, ze is 6,5 jaar ouder dan mij). Ik ben hier wel een tijdje mee bezig geweest maar sinds we besloten hebben kinderen te willen heb ik het op de een of andere manier wat los kunnen laten. Eerst maar eens zwanger worden en dan zien we wel verder.

Spectre vindt dit leuk.
  9. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Yes!!! :eek::D De poging gaat door! Donderdag, woensdag de pregnyl zetten...
    Mogelijk dus 4 follikels die meedoen, maar 3 serieuze kanshebbers!!

Ik rol hier dus definitief van het lijstje af, maar blijf wel meevolgen en kletsen hoor!

10. Sansaatje

Wat spannend! Houd ons op de hoogte! Ik duim voor jullie.

11. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
  12. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Wow @Muzieknootje86, wat gebeurt er een hoop in jouw leven! Wat fijn dat je ouders goed reageerden, maar wat rot dat je het niet eerder durfde te delen. En wat heftig dat je dan ook nog rekening moet houden met een erfelijke aandoening :(
    Ik hoop heel erg voor je dat jullie een prachtig kindje (of twee ;) ) krijgen en het gewoon allemaal hartstikke goed gaat!

13. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Wat spannend! Ik duim voor je dat het lukt deze ronde! En gezellig als je mee blijft kletsen hoor ;)

14. Sansaatje

Dames,

Zaterdagmiddag positieve ovulatietest. Ei dan binnen 24 tot 36 of 48 uur toch? Vanavond vervelende stekende en drukkende pijn zijkant onder in mijn buik. Kan ovulatiepijn een paar dagen komen en gaan of zou ik pas nu mijn eisprong hebben? Pijn bij mij duurt meestal maar een dag. :$

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het zou wel een erg late ovulatiepijn zijn, maar het kan vast... Haha heb je ook niets aan.

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Lalalaura je maakt het wel spannend!! Ben heel benieuwd!

Lalalaura vindt dit leuk.
  17. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik ook! Haha

18. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Lalalaura yeah!! Ik ben echt blij voor je dat het doorgaat! Gezellig als je hier blijft meekletsen. Ben namelijk erg benieuwd hoe dit afloopt :)

@Muzieknootje86 wat dapper dat jullie het nu aan je ouders verteld hebben dat jullie aan het proberen zijn. Vind je het niet vervelend dat ze het weten? Lijkt me de druk zo verhogen.. of valt dat mee?

Mijn moeder weet het trouwens ook en onze beste vrienden. Dit omdat het al zo “lang” duurt.
    Gister groen licht van de huisarts gekregen voor een afspraak bij fertiliteit. Zit alleen wel enorm in dubio. Dames in de mmm hebben jullie op het werk verteld dat jullie in de mmm zitten? Ik kan me namelijk voorstellen dat het enorm veel tijd in beslag neemt? De afspraken kun je niet even op je vrije dag plannen. Zouden jullie het vertellen op het werk? Ik werk momenteel 4 dagen, dus echt veel vrije tijd heb ik dus ook niet..

En het wachten duurt hier ook weer enorm lang... :rolleyes:

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Tan89 ik denk dat je moet doen wat goed voelt mbt je werk. Ik heb het nu nog niet verteld omdat mijn afspraken toevallig steeds goed vallen. Mocht dat een keer anders zijn denk ik dat ik het alleen mijn baas vertel. Wat voor werk doe je?

20. Mamavan2knappeboys

Mamavan2knappeboys Nieuw lid

14 nov 2018
    1
    0
    1
    Vrouw
    NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018

22 november (3)
    MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1
    Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3
    Spectre, 27 jaar, 2e kindje - ronde 2
    Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6

23 november (3)
    Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5
    Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11
    Emmy30, 34 jaar, 2e kindje met KID, ronde 2
    mamavan2knappeboys, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4

24 november (4)
    PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI
    Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3

Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk)
    Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Loes33, 35, 2e kindje, ronde 2

25 november(1)

26 november (2)

Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3
    Sansaatje, 38, 2e kindje ronde 4

27 november (1)

hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4

28 november (1)

Mommyofcasa, 24 jaar , 3e kindje , ronde 4

Datumloos (1)
    Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro)

Totaal: 16

Wachtbankje (10)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (0)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.[/QUOTE]

Deel Deze Pagina