NOD-lijst 22 t/m 28 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door PippiMoustache, 26 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    @Tan89 wat een wilskracht als je het volhoudt om tot volgende week vrijdag niet te testen, hou ik echt niet vol hoor!
    Ik heb vandaag een kleine dip in de temperatuur en heb sinds vanochtend gezwollen borsten. Dat had ik de vorige keer dat het gelukt was ook, dus ik vind het wel een beetje spannend nu. Ik ga denk ik morgen al testen, ook al weet ik dat het waarschijnlijk verspild geld is omdat de kans heel klein is dat ik nu al iets zou zien. Maar toch hè.... het is een beetje zoals toch dat lot voor de loterij kopen, ook al weet je beter:D
    Hoe gaat het met jou? Voel jij al van alles?
     
    Tan89 vindt dit leuk.
  2. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Tan89 ik zit inmiddels ook op het wachtbankje! Wel van dit lijstje af inderdaad. De 30e de officiële bloedtest...

    @PippiMoustache hihi je snapt dat ik weer keihard meeduimen en de uitslag volg!
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  3. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    @Lalalaura fijn dat je weer op het wachtbankje zit. En uiteraard zal ik ook keihard meeduimen voor jou! Spannend!
     
  4. Tan89

    Tan89 Bekend lid

    12 sep 2014
    911
    962
    93
    Met mij gaat het goed. Voel eigenlijk helemaal niks! Haha
    Ik ga er vanuit dat het niet gelukt is deze maand, maar wie weet!

    Afspraken bij de fertiliteit zijn ingepland, eerst mijn man door de inspectie haha
    En daarna hebben wij een afspraak. Merk dat ik het onwijs spannend vind en er ook wel tegenop zie..
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  5. Aba

    Aba Actief lid

    10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Okeeeee gisteren had ik paar kwaaltjes opgenoemd. Maar heb nog iets nieuws wat heel gek is. Wij hebben een kat en die komt eigenlijk noooooiiit bij mij liggen, zo heel af en toe (een keer om de 2maanden ofzo). Heel afhankelijk beestje. Nu was ik even tv aan het kijken komt die plotseling bij mij liggen. Met hoofdje op mijn buik :p ik ging anders liggen zodat hij er beter bij kon en nu ligt hij duidelijk op mijn buik. Ik meteen googlen of kat een zwangerschap kan aanvoelen en ja hoor.. ok nu word ik heel zenuwachtig:roflmao::roflmao::roflmao: nog even wachten
     
    Lentekind85, Ezeltjestrikje en MissAVA vinden dit leuk.
  6. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Ooooooh, spannend! Hoe lang moet je nog wachten?

    Ik al de hele dag heel emotioneel, kan niets betekenen want ik zit pas op 4, 5 of 6 dpo. Ook weer menstruatieachtige pijn, heel licht dat wel. Hele weekend werken dus dat leidt af maar als ik ergens geen zin in heb is het werken, wil het liefste onder een dekentje met mijn kind knuffelen.
     
  7. Aba

    Aba Actief lid

    10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Ja maar werken leid je een beetje af. Deze week ondanks de krampen die ik eigenlijk al sinds maandag heb vooral op werk gefocust.

    Ik weet het niet precies maar mijn nod is donderdag. Maar heb geen idee van wanneer mijn eisprong was. Ik test gewoon morgen al even. Spannennd..

    Die menstruatie pijn van jou zou eventueel ook een teken kunnen zijn, als je niet precies weet wanneer je eisprong was. Bij mij is het deze keer anders. Waarschijnlijk ook wel redelijk vroeg begonnen met enkele steekjes en daarna dagen lang soort van druk aan schaambot. Normaal als ik ongesteld ga worden dan heb ik even een dag veel pijn begint het de volgende dag. Vandaag cyclusdag 24
     
  8. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Heel spannend als je morgen gaat testen zeg! Hopelijk ven jij de eerste op roze en volgen wij jou allemaal. :)

    Hier pas cyclusdag 19, eerste dag laatste menstruatie 29/10. 10/11 positieve ovulatietest dus nog even wachten te gaan...
     
  9. meisjemeisje85

    meisjemeisje85 Bekend lid

    29 apr 2016
    529
    226
    43
    Schijnt te kunnen idd. Heb ik nml met een vroege test waarschijnlijk gehad bij mijn eerste zwangerschap.. gelukkig uiteindelijk niet ongesteld geworden en toen 10dgn na nod had ik toch nog een echte positieve test in handen
     
  10. Aba

    Aba Actief lid

    10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Ooh ja je loopt beetje achter mij dan. Ik hoop het voor iedereen dat we snel op roze mogen !
     
  11. MissAVA

    MissAVA Lid

    9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw
    Ik geloof echt heilig in dat soort dingen! Mijn katten zijn sinds kort ook een stuk aanhaliger. We hebben twee Britse Kortharen en dat ras staat erom bekend dat ze wel heel graag bij je in de buurt zijn maar het zijn geen knuffelkatten. Sinds kort komt vooral Saartje dagelijks tegen me aanliggen op de bank. Heerlijk vind ik dat!

    Overigens denk ik niet per se dat ze alleen een zwangerschap aan kunnen voelen, maar mss ook dat er in de komende tijd één aan zit te komen.. Dat ze het voorvoelen zeg maar. Zou iig wel overeenkomen met m'n eigen gevoel want ik zei van de week nog tegen m'n man dat ik me al heel erg zwanger voel. Niet per se lichamelijk, maar meer dat het voelt alsof ons kindje er op een bepaalde manier al bij is.. Lekker zweverig en vaag allemaal, maar mss herken je dit ook wel?

    Zag trouwens dat je in augustus gestopt bent met de pil en daarna cycli hebt gehad van 36 en 31 dagen.. Vet grappig, want ik ben gestopt halverwege juli en mijn cycli waren ook 36 en 31 dagen (en daarna weer 31, dus daar ga ik nu maar van uit).
     
  12. Aba

    Aba Actief lid

    10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    Die van ons is echt altijd buiten of ligt ergens te chillen. Nooit bij mij echt nooit haha. Ik ben daarstraks zeker 20min blijven liggen gewoon omdat hij zo lief was.

    Ja zou kunnen want eigenlijk praten we er wel vaak over. Als kindje er is, spulletjes bekijken,... Ik vooral heel erg. Dus als ik niet zwanger zou zijn dan nog voelt hij dat we ermee bezig zijn. Die beestjes zijn echt heel slim he.

    Ik vond 36 dagen die eerste cyclus zo lang duren :) Ik hoop als ik niet zwanger ben dat mijn cyclus nog toch nog iets korter wordt dan moet ik niet zo lang wachten volgende keer. Is het ook je eerste kindje?
     
  13. MissAVA

    MissAVA Lid

    9 nov 2018
    72
    79
    18
    Vrouw

    Super lief dat de kat zo lang bleef liggen!

    Hoop ook voor je dat je cyclus wat korter wordt, anders weet je ook niet zo goed wat nou precies je NOD is enzo..

    Ja, wij gaan ook voor eerste kindje :)
     
    Aba vindt dit leuk.
  14. meisjemeisje85

    meisjemeisje85 Bekend lid

    29 apr 2016
    529
    226
    43
    Over katten gesproken inmiddels is ze overleden(ouderdom) maar mijn moeder had een kat die nooit op schoot oid kwam of aangehaald wilde worden. Hij kwam uit het asiel (zwerver, waarschijnlijk wel een britsekorthaar) en was eigenlijk altijd angstig voor iedereen. Dat ik tijdens mijn zwangerschap bij mijn moeder op visite ging kwam deze dus ook ineens elke keer rustig op mijn schoot liggen. Na mijn zwangerschap was het weer over, kwam ze niet meer in de buurt.

    We hebben zelf ook een kat maar bij die zou ik het niet kunnen weten wanthet is een gigantische kroel die wil altijd boven op je liggen en blijft ook echt zeuren als het niet mag.
     
  15. hallo123456789

    hallo123456789 Actief lid

    4 aug 2018
    286
    240
    43
    Vrouw
    Goedemorgen!
    Ik heb alle berichtjes wel gelezen, ben alleen (nog) niet zo'n prater hier, haha!
    Maar ik zet mezelf zo op het wachtbankje.

    Had dinsdag een knaller van een ovulatietest, dus ik gok woensdag (hooguit donderdag) m'n ovulatie te hebben gehad.

    Vorige maand schoot m'n temperatuur van 36,7 naar 37,1 in één dag, deze maand doet m'n temperatuur niet wat ik wil, haha!
    Deze cyclus schommelde m'n temp tussen 36,6 en 36,8 en sinds gisteren 36,9.
    Zou dat m'n verhoging zijn? Ik vind 0,1 maar heel weinig...

    Dan zou het zo zijn:
    dinsdag: knaltest
    woensdag/donderdag: ovulatie
    vrijdag: verhoging van 0,1

    Dinsdag was overigens onze laatste klusdag, dus heel veel hoop heb ik dan weer niet...
     
  16. hallo123456789

    hallo123456789 Actief lid

    4 aug 2018
    286
    240
    43
    Vrouw
    NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018

    22 november (3)
    MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1
    Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3

    Spectre, 27 jaar, 2e kindje - ronde 2
    Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6

    23 november (3)
    Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5
    Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11
    Emmy30, 34 jaar, 2e kindje met KID, ronde 2


    24 november (5)
    PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI
    Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3
    Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk)
    Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2

    Loes33, 35, 2e kindje, ronde 2

    25 november(1)
    Vrouw1982, 36 jaar, 2de kindje, ronde 4 1e na mk)

    26 november (2)
    Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3
    Sansaatje, 38, 2e kindje ronde 4

    27 november (1)

    hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5

    28 november (1)


    Mommyofcasa , 24 jaar ,3e kindje , ronde 4

    Datumloos (1)
    Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro)

    Totaal: 16

    Wachtbankje (15)
    Ongesteld (1)
    Zwanger (0)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)



    Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe
     
  17. Emmy30

    Emmy30 Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als je op dinsdag heb geklust zit je met ovulatie op woensdag of donderdag toch perfect?
     
  18. hallo123456789

    hallo123456789 Actief lid

    4 aug 2018
    286
    240
    43
    Vrouw
    I hope so!
    Ik had liever woensdag/donderdag nog wat bijgeklust, maar dat is er niet van gekomen. Ik vind het wel belangrijk dat het niet elke keer een 'moeten' moet zijn, want dan is de lol er snel af en stel dat het over een jaar nog niet gelukt is haha!

    Maar omdat ik mijn temperatuur zo 'gek' vind, heb ik zonet nog even een ovulatietest gedaan. Die was nog vrij donker, wat ik bijzonder vind. Meestal zijn ze een dag later alweer super licht en het is nu al 4 dagen later. Maar goed, ik wacht het maar rustig af. Meer kan ik ook niet doen... :)
     
  19. Germaine2

    Germaine2 Lid

    15 okt 2018
    63
    48
    18
    Vrouw
    Hay meiden

    Ben toch gaan testen kon niet wachtten ik zit nu rond de 8 dpo en voelde me zo raar
    Dit is net met middag urine 1 min na testten
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mommyofcasa, Framboosjes, Marjo88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. hallo123456789

    hallo123456789 Actief lid

    4 aug 2018
    286
    240
    43
    Vrouw
    whuuuut, waaauw!
    Gefeliciteerd! :)
    Spannend, zeg!
     
    Germaine2 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina