Hier geen kwaaltjes en geen buikpijn meer. Wel een nat gevoel van binnen (sorry) maar niet meer afscheiding maar het voelt wel zo. Ik moet nog een kleine week wachten tot nod. Las dat als de innesteling zou plaatst vinden dat dat dit weekend gebeurd zou kunnen zijn.
Hallo iedereen, Pfff, normaal cyclus van 33 dagen, NOD aanstaande vrijdag 23 november. Sinds vanmiddag ineens licht bloedverlies, geen krampen of pijn, hoewel ik 2 a 3 dagen geleden wel continu een zeurende pijn voelde alsof ik ongesteld moest worden. Innestelingsbloeding? Zou kunnen toch? Even afwachten helaas, kijken of het bloedverlies afneemt of juist toeneem. Ben zo benieuwd! Duimen jullie mee?!
NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018 22 november (4) MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1 Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3 Spectre, 27 jaar, 2e kindje - ronde 2 Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6 23 november (2) Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Emmy30, 34 jaar, 2e kindje met KID, ronde 2 24 november (5) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk) Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Loes33, 35, 2e kindje, ronde 2 25 november(2) Vrouw1982, 36 jaar, 2de kindje, ronde 4 1e na mk) Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 26 november (2) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3 Sansaatje, 38, 2e kindje ronde 4 27 november (2) hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mirrie1990, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 28 november (1) Mommyofcasa , 24 jaar ,3e kindje , ronde 4 Datumloos (1) Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro) Totaal: 19 Wachtbankje (15) Ongesteld (1) Zwanger (1) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe[/QUOTE]
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier! Mijn NOD is 27 november, dus het is nog een weekje wachten. Nu ben ik zelf vrijdag jarig, dus twijfel om dan al een testje te doen! Wanneer testen jullie?! En hebben jullie al symptomen van een eventuele zwangerschap? Ben zo benieuwd naar iedereen, hoop dat het jullie allemaal gegund is! Liefs!
Mijn nod is de 26ste normaal was ik tegen beter weten in nu al aan het testen. Maar deze maand door omstandigheden eigenlijk net te ver voor en na mijn ovulatie gevreeen dus ga er eigenlijk van uit dat ik deze maand wel kan vergeten aangezien we de vorige twee maanden op de vruchtbare dagen hebben gevreeen zonder resultaat.. Maar waarschijnlijk ga ik even goed tegen beter weten in aan het eind van de week testten omdat ik nog een vroege test heb liggen en het toch niet kan laten
Nou meiden, vanochtend weer een negatieve test met vroege test van action. Zit nu op 11 dpo. Vorige 2 keer testte ik positief op 11dpo, dus ik geloof dat het echt niet gelukt is.
Ahh nee!!! Niet om je hoop te geven maar het kan altijd nog! Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas na mijn nod een positieve test.. Vandaag 12 dpo en mijn temperatuur is behoorlijk gezakt. Dus ook hier einde oefening! Terwijl ik er zooo zeker van was dat gelukt was deze keer! Ben er ook even helemaal klaar mee... elke keer die emotionele rollercoaster van "zou het?!" "Ohnee toch niet" "oh huh misschien toch wel" blegh
Oh nee! Het kan inderdaad nog, je lichaam is dit keer misschien later met hcg aanmaak? Ik snap heel goed dat je het al ‘opgegeven’ hebt als je eerder wel resultaat had nu. Je weet wat ze zeggen: “de in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.” Over twee dagen nog eens?
Hoe werkt het met temperaturen dan? Hier net zo, pas weer ronde 4 maar toch, vorige keren raakte ik zo makkelijk zwanger en nu zakt nu al de moed in mijn schoenen. Ook drie jaar ouder inmiddels en er spookt van alles door mijn hoofd. Je kunt je echt behoorlijk gek maken iedere maand.
Mijn temperatuur is ook weer wat gezakt. Ik probeer nog hoop te houden zolang ik nog geen ongesteldheid zie en m'n borsten zijn ook nog niet geslonken vandaag. Ik snap jou volledig, die rollercoaster.... Pfff
Jeetje dames wat een vervelende berichten lees ik! Ik hoop dat het allemaal niks zegt en dat er over een paar dagen toch een postieve test tevoorschijn komt! Hier nog steeds geen kwaaltjes, dus eigenlijk verwacht ik elk moment ongesteld te worden.. Ik zit er stiekem toch aan te denken om vrijdagochtend een test te doen en als die positief is om die dan zaterdag in de schoen van mijn man te doen zodat ie zondag dan wakker word hij een positieve test kan vinden (ja heel rooskleurig gedacht allemaal, eerst nog maar eens een positieve test in handen krijgen) maar goed een beetje dromen mag altijd toch? En de reden dat ik hem vrijdag niet in de schoen doe is omdat mijn man zaterdagochtend weer vroeg aan het werk moet. De mooie tijd komt er weer aan voor iedereen, er is vast door meer dames nagedacht over hoe te vertellen aan familie enzo.. ben benieuwd naar de verhalen
Oh ja spannend! Ik vind t ook moeilijk om te wachten, maar mag op zn vroegst de 23ste 4 dagen voor nod testen!
@Sansaatje je houdt elke ochtend je temperatuur bij en voor je eisprong ligt hij lager. Zodra je ei geweest is gaat hij omhoog. Wanneer je ongesteld wordt dan zakt hij weer naar de temperatuur van voor je ei. En mocht je zwanger zijn blijft hij na mij weten hoog. Ik snap dat je aan je lichaam gaat twijfelen! Het is ook gewoon geluk hebben vind ik @PippiMoustache je temp is idd nog mooi hoog! @Muzieknootje86 balen is dat hè.. maar ik zie dus bij PippiMoustache dat hij toch weer omhoog kan gaan.. dus wie weet?
Super leuk idee!! En wie weet... kan je het over een paar dagen toch uitvoeren! Haha dromen mag! Doe ik ook elke maand terwijl ik tegen mezelf zeg, doe nou niet!!
Vanochtend een testje gedaan, negatief, maar sowieso nog te vroeg, als het al zo zou zijn....nog steeds bloedverlies ook, niet veel...maar toch... Waarschijnlijk toch gewoon mijn menstruatie. Weet je, wij zijn er eigenlijk niet obsessief mee bezig, komt het, dan is het meer dan welkom, is het niet zo, dan is het ook goed. Mijn man heeft al twee kids uit een vorig huwelijk en gunt mij uiteraard een kindje van ons 2 samen, maar voor hem is het gevoel toch anders denk ik. Precies een jaar geleden zwanger geraakt, maar helaas geëindigd in een miskraam bij 8 weken. Sindsdien geen anticonceptie en nog steeds niks, terwijl het toen de 1e ronde raak was... We wachten weer af, zit niks anders op. Voor degenen die gaan testen: ik duim voor jullie en voor degenen die al zwanger zijn: super gefeliciteerd!
Meiden wat spannend allemaal weer he! Hier vanmorgen een testje gedaan, wit... naar ik geef de hoop nog niet op. Willen jullie even meedenken, donderdag 8 november eind van de middag rond 16.00 uur een smiley op cb, en een gewoon positieve ovulatie dipstick. Vrijdagochtend om 07.00 en mega knallende positieve dipstick. Inseminatie om 15.30 uur die dag. Dus volgens mij is de timing perfect! Als ik logisch reken dan zal mijn eisprong op zaterdag 10 november zijn geweest, toch? Dan zit ik nu op 10 dpo. @PippiMoustache ik zou de hoop nog niet opgeven, je temp is nog mooi hoog!