NOD-lijst 22 t/m 28 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door PippiMoustache, 26 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Jeetje meiden!! Wat een rode lijst al.. Echt heel naar voor jullie! Ik hoop op een positieve maand volgens maand!

Ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Heb ook steeds kleine beetjes bruin verlies, geen goed teken. Verwacht elk moment dat het los barst!

2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Oh nee! ☹️

3. Mommyofcasa

15 aug 2018
    52
    21
    8
    Vrouw

Wat jammer veel succes volgende ronde . Vind de lijst ook al rood zien :cry:

4. Sansaatje

Hier ook steeds t gevoel dat t niets wordt deze maand.

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He shit...

6. Sansaatje

Wie zit er allemaal nog te wachten en wie gaat wanneer testen? Moeten toch wel iets meer roze in deze lijst krijgen!

Ik weet zelf niet wanneer, bang voor een bevestiging van mijn gevoel dat t niets wordt. Voel me net zo als vorige ronde en dat was ook niets. Geen buikpijn meer enkel een beetje een beurs en drukkend gevoel onder in mijn buik. Kent iemand dat?

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zit ook te wachten haha. Vandaag en gisteren wel nog getest met de kruidvat testen, die zijn niet zo goed meer geloof ik. Op beide testen een heeeeel licht lijntje, maar pas na een paar uur en dat telt niet. Haha ik maak mezelf dus goed gek. Denk morgen niet te gaan testen, maar vrijdag weer als ik dan nog niet ongesteld ben.
    En jij?

8. Mirrie1990

19 nov 2018
    44
    37
    18
    Vrouw
    Pff dat wachten is zo vreselijk!
    Weet dat ik pas dinsdag ongesteld zou moeten worden .. paar vandaag al stiekem een kv test gedaan .. hartstikke negatief op 9 DPO dus misschien ook niet zo gek ..
    Soms voel ik me al echt zwanger ofzo .. maar t andere moment verwacht ik het ook weer totaal niet!

Balen voor de vrouwen die ongesteld zijn geworden joh hoop de volgende keer voor jullie!

MissAVA vindt dit leuk.
  9. Sansaatje

Foto? Stom he dat dat niet telt. Wie weet zegt t wel iets?

Ik wacht nog het weekend af. Als ik echt uitga van 28 dagen dan pas maandag nod. Voel wel altijd een aantal dagen van te voren dat het er aan komt en ben ook twee dagen voor menstruatie een dag een ontzettende draak. Vandaag wel heel emo, maar dat kan ook voorbode van de draak en menstruatie zijn. :confused:

10. Sansaatje

Stom dat die gevoelens ook van progresteron kunnen komen maar ook van hcg. Niet heel duidelijk dus... een duidelijk teken na de poging zou welkom zijn dan zijn die twee welen wachten ook niet zo verschrikkelijk.

11. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Oh balen meiden die op rood staan! Het wordt wel een heel stom rood lijstje zo, tijd voor roze!

Ik ga morgen testen kopen en vrijdagochtend testen denk ik. Ik weet niet wat ik voel, vorige maand voelde ik me super zwanger met allerlei symptomen, nu valt het wel mee. Behalve dat mijn onderbuik behoorlijk opgezet is en ik in de avonden een beetje misselijk ben de laatste 3 avonden.... (had ik bij mn eerste ook). Maar toen ook snel al pijnlijke borsten en daar heb ik nu geen last van...

12. Sansaatje

Spannend allemaal!

Hoever van tevoren kun je testen eigenlijk? Ik zou als ik uitga van nod 26/11 morgen vier dagen ervoor zijn. Denk dat dat te vroeg is?

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Sansaatje ja zal een foto bijvoegen...

En die symptomen, deze maand voel ik eigenlijk niets geks terwijl ik vorige maand van alles voelde. Ik denk dan altijd, als ik symptomen heb moet ik ook positief testen anders zit het in mijn hoofd haha.
    Enige wat ik altijd heb is mega gevoelige borsten van ovulatie tot menstruatie. En dat is nu weer zo, dochter kan er niet per ongeluk tegenaan stoten haha.
    Nog een paar dagen en veel van ons weten meer!

Bijgevoegde bestanden:

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoeveel dpo zit je?

15. Sansaatje

Ik snap wat je bedoelt met de lijntjes!

Die symptomen kunnen je behoorlijk in de war maken. ☹️

Kunnen niet meer dan afwachten..

16. Sansaatje

Op 10 of 11. Ik weet niet zeker wanneer mijn ei precies gesprongen is. 10/11 positieve test. Kan dus 11 of 12 gesprongen zijn. Voelde 10 wel de laatste groeipijn.

Ik maak het allemaal weer groot en voel me niet bijzonder of anders dan normaal maar dat had ik bij mijn dochter ook niet.

17. Loes33

Loes33 Bekend lid

10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Spannend, je zou een testje kunnen wagen!
    Bij mij ook precies zo, had ook op 10/11 de meest positieve test en 11/11 en 12/11 echt wel wat krampen en pijn in mn onderbuik.

18. Sansaatje

Ik overweeg het omdat ik morgen vrij ben maar als het dan negatief is dan is het denk ik (ondanks dat het dan nog kan) wel een teleurstelling.

Lopen dus wel gelijk zo! Wat is het toch altijd weer slopend. :confused:

19. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ik ga morgenochtend een testje doen om te bevestigen wat ik eigenlijk al weet. Want merk dat ik stiekem toch weer hoop krijg, terwijl we zoals ik eerder verteld heb eigenlijk te vroeg en te laat gevreeën hebben en dus eigenlijk geen schijn van kans hebben deze maand. Ik heb toch nog een test liggen dus ach waarom niet, dan maar beter doen dan dat mijn valse hoop groeit en dan weet ik het tenminste zeker.

20. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Ligt aan de test die je hebt. Ik heb nu nog een etos early liggen en die is geloof ik 6dgn voor nod al te gebruiken. Ga hem morgen gebruiken mijn nod is ook 26/11 :)

Deel Deze Pagina