NOD-lijst 22 t/m 28 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door PippiMoustache, 26 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Nog nooit gehad nee, maar ik voel mijn ovulatie overigens ook niet...
    Als ik jouw cyclus zie denk ik ook dat het iets te vroeg zou zijn... je zou alsnog een ovulatietestje eraan kunnen wagen?
    En met om de dag zou je overigens sowieso goed moeten zitten!

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik herken dit niet, maarrrrr rondom mijn ovulatie voel ik me wel altijd iets minder fit. Dus wellicht dat dit bij jou ook zo is? Als je om de dag vrijt lijkt me dat perfect! Ben benieuwd!

3. Aba

Aba Actief lid

10 okt 2018
    229
    284
    63
    Vrouw
    @Lentekind85
    We zijn nog niet zo lang bezig daarom elk dingetje dat ik voel twijfels. Ik ga volgende maand denk ik dan toch met ovulatietesten beginnen. Dan weet ik ook weer iets meer over mijn cyclus. Dankjewel en jij sterkte!

@Emmy30 ja vorige ronde voelde ik me een paar dagen heel raar, moe. En achteraf gezien was dat mijn ovulatie (volgens de app) Misschien toch maar iets verkeerds gegeten haha

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.827
    18.545
    113
    Vrouw
    Hallo dames, ik kom ff wat meekletsen hier. Vanavond had ik eindelijk een positieve ovulatietest, dus gok dat m'n nod 22 november zal zijn.
    Ik was heeeel blij met m'n ovulatietest :D (zit namelijk op cyclus dag 58 en begon me al behoorlijk onzeker te voelen)

5. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Spectre welkom! Fijn dat je je ei gevonden hebt!

@PippiMoustache hoe is het met jouw zoektocht naar je ei? Nog rare testen gehad?

@Lentekind85 wat naar dat je je zo voelt! Kan me niet voorstellen hoe erg dit moet zijn en dat je het niet kunt delen! En dat je het hier deelt, ik ken dat! De afgelopen periode ook lekker van me af lopen ‘klagen’. Niet dat jij klaagt hoor

@Lalalaura hoe lijkt het bij jou?

Ik heb mijn ei nog niet gevonden, testen zijn ook nog heel licht! Maar vorige ronde was het ook ineens een knaller! Vanaf vanavond maar eens om de dag klussen de kleine is vanavond ook uit logeren dus dat is ideaal

6. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Tan89 ik moet nog even wachten. Als ik in dit groepje zou vallen, is het ook helemaal aan het einde haha...
    Moet tot zondag spuiten, dan maandag een meting en weet ik hoe het ervoor staat!

7. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    @Tan89 vandaag dag 7 met een knipperende smiley... o_O
    Maar nu waarschijnlijk alsnog in het weekend, dus geen probleem met werk, dus dat is dan weer mooi.
    Hoop dat jij snel je piek hebt!

8. Mommyofcasa

15 aug 2018
    52
    21
    8
    Vrouw
    Ik denk dat ik binnen enkele daagjes ovuleer

9. Mommyofcasa

15 aug 2018
    52
    21
    8
    Vrouw
    Hier mijn ovulatietest cyclusdag 8

Bijgevoegde bestanden:

10. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    Zijn al mooie testen! Die knaller duurt niet lang meer

11. Ezeltjestrikje

Ezeltjestrikje Actief lid

14 jun 2018
    301
    254
    63
    Vrouw
    Vorige maand 4 dagen een knipperende smiley gehad voordat deze vast bleef staan. Vanavond voelde ik weer van die krampjes dus even getest en gelijk vast! Twee dagen geleden was het nog niks. Had mijn ovulatie pas in het weekend verwacht omdat het dan 2 weken geleden is dat ik het vruchtje ben verloren. Zal mijn nod toch iets eerder zijn gok ik.

Spectre en PippiMoustache vinden dit leuk.
  12. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Zevende dag op rij met een knipperende smiley hier.... zucht. Volgende keer ga ik met de roze van CB testen, hier word je echt gek van.

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja daar zou ik ook gek van worden! Als hij blijft staan moet je het dan melden bij het ziekenhuis? Je gaat voor IUI toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

14. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    @Emmy30 ja, als ik een piek heb mag ik de volgende dag voor inseminatie (mits ze plek hebben, maar dat gaat tot nu toe gelukkig goed). Mijn partner is een vrouw, dus wij proberen via IUI met donorzaad een kindje te krijgen.

Spectre vindt dit leuk.
  15. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Dat blijf ik zo gek vinden van die ziekenhuizen in NL.... “Als er plek is”... Hoewel ze dat natuurlijk al niet meer kunnen maken zodra er medicatie in het spel is, zou je een ruime week hormonen prikken voor niets. Haha daar zou de verzekering ook niet zo blij mee zijn! Kost een vermogen! Oef...

16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Pff... Ik word hier trouwens wel al wat zenuwachtig. Er rommelt vanalles in mijn buik. Hoop zooo dat er straks niet te veel follikels komen ofzo...

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Yes! Ovulatie testen positief. Morgen naar het ziekenhuis voor inseminatie!

Bijgevoegde bestanden:

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Gooooo zaadjes zwem!!

Lentekind85 en Emmy30 vinden dit leuk.
  19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat gek dat het alleen kan als er plek is... blijf het zo fantastisch vinden dat er donoren zijn die meehelpen aan onze kinderwens!!

PippiMoustache vindt dit leuk.
  20. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hallo dames!

Vorige ronde op rood dus kom nu in dit groepje. Sansaatje, 38, ronde 4 voor tweede kindje. Eerste keer ovulatietest van Z&K en ondanks dat hij vanavond nog negatief is (denk ik) is eisprong wel aanstaande. (Hoop ik natuurlijk) Vorige ronde maar 1 dag vruchtbaar slijm en deze ronde vandaag al derde dag, ik hoop dat dat een goed teken is en dat het deze maand raak is. Ik hoop dat van harte voor alles dames hier! Ik vermoed mijn nod 26/11 maar vorige maand ook een wat kortere cyclus dus kan ook de 24e zijn.

Is mijn test nog negatief? Ik had altijd van sensitest en die was wel echt donker bij piek, deze ben ik nog niet mee bekend. Ik voeg een foto toe. Vast bedankt voor het meekijken.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina