@Sansaatje deze kan echt knallen van zw&kids.. denk morgen of overmorgen je piek. Hier mijn rijtje. Ik stop nu weer met testen en maar afwachten
Mss een domme vraag maar wat betekend eigenlijk een knipperende smiley? Heb nog nooit digitale ovu testen gebruikt.
Ik gebruik de digitale van clearblue en deze geeft een knipperende smiley bij hoge vruchtbaarheid en staat vast bij een ovulatie.
Dank je! Die kunnen inderdaad knallen! Jij mag op het wachtbankje al, iedere maand weer spannende twee weken. Ik zie aan je onderschrift dat je een kindje uit februari 2017 hebt, leuk, mijn dochter is van januari 2017. Volop in de peuterpubertijd al.
Haha hier precies zo. Maar het is ook echt al een kleine wijsneus met een eigen wil.. Ja het is genieten, maar soms ook moeilijk. Drama om de kleinste dingen, dat ik z'n drinken in de tuit beker doe maar hij wilde z'n rietjesbeker of wanneer hij geen koekje mag terwijl hij net heeft ontbetenZo kan ik nog wel ff doorgaan
Dit is mijn ovutest van vanavond rond 18:15uur. Heb hem wel pas gefotografeerd een uur later. Issie dan wel geldig? Hij is nog niet positief verwacht morgen of zaterdag mijn positieve test.. wachten duurt lang haha @PippiMoustache wat vaag die knipperende dingen steeds! Zou er knettergek van worden zeg! @Lalalaura wanneer mag je voor de meting/echo? @Spectre mooie knaller van een test hopelijk over twee weken weer een knaller van een test Voor degene die ik vergeten ben: succes met wachten op een knaltest of met klussen!
Gaat een stuk beter dan toen gelukkig. Strompel nog met krukken. En heb wel een licht trauma op de snelweg.
Zo! Ik mag op het wachtbankje.. gisteren mijn ei gehad op dag 13 dus mijn nod is ook iets vervroegd. Op naar 2 spannende wachtweken Ik kan alleen de juiste kleur niet vinden op de lijst
NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018 22 november (2) MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1 Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3 23 november (3) Myka27, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde, PCOS Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 24 november (3) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk) Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 november(1) Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6 26 november (1) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3 27 november (1) hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 28 november (1) Mommyofcasa, 24 jaar , 3e kindje , ronde 4 Datumloos (1) Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro) Totaal: 14 Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018 22 november (2) MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1 Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3 23 november (3) Myka27, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde, PCOS Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 24 november (3) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk) Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 november(1) Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6 26 november (1) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3 27 november (1) hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 28 november (1) Mommyofcasa, 24 jaar , 3e kindje , ronde 4 Datumloos (1) Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro) Totaal: 14 Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
Zo, heb mezelf ook op het wachtbankje geplaatst Ik heb geprobeerd mn ei te vinden met de ovulatietesten van kruidvat, maar kreeg gewoon geen uitslag. Wel weet ik zeker dat ik geovuleerd heb want kon het goed merken aan mn bmm en afscheiding. En sinds vandaag heb ik weer super zere tepels en dat heb ik altijd in de luetale fase. De pijn is niet fijn maar het signaal va mn lichaam ben ik heel blij mee, haha.. Die onzekerheid waar jullie over schrijven heb ik ook best last van. Omdat ik nu niet precies weet wanneer mn ei precies was zit ik me af te vragen of we wel goed getimed geklust hebben. Dat was namelijk dinsdagmiddag en toen gisteravond weer.. Je vindt zoveel tegenstrijdige info op internet! Zo heb ik over de levensduur van zaadcellen gelezen dat ze maar krap 48 uur kunnen blijven leven (en dat zou voor ons dus betekenen dat we misschien het window gemist hebben), maar ook dat ze wel 5 dagen levensvatbaar zijn... huh?! Maargoed, er rest nu niks meer dan het wachtbankje, haha. En ik heb flink last van dat ik denk dat ik allemaal dingen merk die erop wijzen dat er iets is gebeurd: beetje misselijk, heel sterke reukzin, rommelen in mn onderbuik.. Maarja, zit natuurlijk vooral tussen mn oren hahaha.. is dat herkenbaar?
spannend weer hier! Ik weet deze ronde ook niet zo goed wanneer mijn ei is. Heb nog geen puf gehad om er ovulatietesten tegenaan te gooien, dus deze ronde maar even zonder... Afgelopen week heb ik me echt rot gevoeld, maar nu begin ik er weer een beetje bovenop te komen. We doen hier gewoon ons best, dus wie weet lukt het zonder ovulatietesten etc.. Hoewel ik denk dat je lichaam na een miskraam toch even bij moet komen, dus ik reken nergens op deze ronde inmiddels... Ik wacht nog even met het wachtbankje, want tussen het eerste bloedverlies en het daadwerkelijk verliezen van het vruchtje zat 4 dagen en ik weet dus niet wat nu de start is geweest van mijn nieuwe cyclus.. Mijn NOD zal in elk geval ergens tussen 23 en 28 nov liggen, dus ik blijf hier in het clubje
Eindelijk een vaste smiley hier! Wel pas bij 2e test vanochtend. Maar goed, nu afwachten of ik morgen mag komen voor inseminatie. Ik word er toch altijd weer heel zenuwachtig van dat je op de 'bespreeklijst' komt en dan moet afwachten wat er besloten wordt. Vreselijk al die onzekerheid.
@MissAVA heel herkenbaar. Ieder prikje en steekje dat je voelt denk je meteen 'zou het dan..?' Helaas zit er niets anders op dan wachten op de positieve test, en dan heb je nog geen garantie natuurlijk. Het helpt misschien om jezelf te blijven realiseren dat iets voelen voor de innesteling - rond de 9e dag - eigenlijk echt niet mogelijk is (uitzonderingen daar gelaten). Over de levensduur van zaadcellen: zaadcellen leven 48 tot 72 uur en soms zelfs langer, maar verliezen na 48 uur wel snel aan potentie. Dus de kans op bevruchting is het grootst binnen die 48 uur. Bij ingevroren zaadcellen is de levensduur korter en de kans op bevruchting het grootst binnen 12 uur na ontdooien. Succes met wachten!!
@Lentekind85 Ik heb wel vaker gehoord dat je vruchtbaarheid na een miskraam verhoogd is door alle hormonen in je lijf, dus wie weet! Ik duim voor je!
Je hebt gelijk..en alles wat je leest op internet zijn natuurlijk gemiddelden, waarop altijd uitzonderingen mogelijk zijn.. maarja, wat precies op jou van toepassing is weet je natuurlijk ook niet.. dus gewoon geduldig op dat wachtbankje blijven zitten dus!!
NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018 22 november (3) MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1 Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3 Spectre, 27 jaar, 2e kindje - ronde 2 23 november (3) Myka27, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde, PCOS Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 24 november (3) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk) Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 november(1) Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6 26 november (1) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3 27 november (1) hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 28 november (1) Mommyofcasa, 24 jaar , 3e kindje , ronde 4 Datumloos (1) Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro) Totaal: 14 Wachtbankje (3) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.
Ik weet niet of het goed is gegaan, maar die paarse kleur is van het wachtbankje? Haha , hopelijk heb ik er geen zooitje van gemaakt
NOD 22 NOVEMBER T/M 28 NOVEMBER 2018 22 november (3) MissAVA, 30 jaar, eerste kindje - rondje 1 Aba, 24 jaar, eerste kindje, ronde 3 Spectre, 27 jaar, 2e kindje - ronde 2 23 november (3) Myka27, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde, PCOS Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 5 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 24 november (3) PippiMoustache, 34 jaar, 1e kindje - ronde 4 (2e na BBZ) - IUI Marjo88, 30 jaar, 4e kindje - ronde 3 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1e kindje, - ronde 5 (1e na mk) Germaine2, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 november(1) Muzieknootje86, 32, 1e kindje, ronde 6 26 november (1) Meisjemeisje85, 33jr, 2de kindje, ronde3 27 november (1) hallo123456789, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 28 november (1) Mommyofcasa, 24 jaar , 3e kindje , ronde 4 Datumloos (1) Lalalaura, 30jr, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9, MMM (112,5 menopur, pregnyl, utro) Totaal: 14 Wachtbankje (3) Ongesteld (0) Zwanger (0) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.