Goedemiddag iedereen, Graag wil ik me bij de lijst voegen is dit mogelijk?. Ik ben 33 jaar en sinds 2 maart 14 jaar samen met mijn vriend. Ik gebruik al een aantal jaar geen anticonceptie. Sinds kort hebben we een ENORME kinderwens en hebben we een eerste poging gedaan. Ik moet erbij vertellen dat ik sinds kort weet dat ik een groot myoom op mijn baarmoeder heb, dus te lang wachten met kinderen is niet handig. Zeker niet als je er 3 wil....haha Als het goed is ziet mijn situatie er zo uit. 1ste dag laatste menstruatie: 31 Jan Ovulatie: LH stijging op 15 feb NOD: 1 maart De dagen na de ovulatie heb ik veel buikkrampjes gehad en ik was wel eens misselijk. Ondertussen heb ik al meer dan 9 testen versleten met een negatief resultaat. Voor mijn NOD had terugkijkend op mijn klachten het idee dat ik schijnzwanger was en dat ik gewoon ongi zou worden, maar het is nu al vrijdag. Ik zou niet meer testen, maarja de verleiding was moeilijk te weerstaan. Vanmorgen weer een negatieve test. Mijn afscheiding was de afgelopen dagen melkwit (niet veel, alleen van binnen), maar vandaag is deze een heel klein tikje roze geweest en bruin. Voor de rest heb ik honger en ben minder geprikkeld dan normaal als ik ongi moet worden
Je mag niet aparte nod vragen stellen je kan je beter bij een groep voegen in de de lijst en daar je vraag stellen succes
Om dit onderdeel overzichtelijk te houden doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl