Ja dan snap ik dat je nu ovu testen gebruikt! Wel heel naar dat je miskramen hebt gehad! Je wordt wel vlot zwanger, dus ergens at je wel goed met je eisprong hopelijk deze ronde ook!
Nooit verwacht dat dit een probleem zou zijn ! Maar ik begrijp vanwaar het komt bij hem.. hij dacht dat ik in ronde 1 al zwanger zou zijn en beginnen nu aan ronde 3 (wat absoluut nog niet lang is natuurlijk!), maar hierdoor is hij waarschijnlijk onzeker geworden over de kwaliteit van zijn zaad Ik ga er in ieder geval niet meer over beginnen, en hopen dat hij snel weer plezier zal beleven aan het klussen! Over ovulatietesten weet ik helemaal niets, dus over je testje kan ik niet veel zeggen. Ik ben sinds het begin van deze ronde begonnen met temperaturen (zonder dat mijn vriend het weet natuurlijk!) en hoop hiermee mijn ei te vinden! Veel succes deze ronde Jaydee!
Hoi water! Ik hoop dat het snel opgelost raakt, want ik wordt er eigenlijk zelf wat onzeker door!! (mssn vindt hij mij niet meer aantrekkelijk??) Wat mijn NOD betreft: normaal gezien heb ik steeds een cyclus van 25 dagen.. enkel vorige ronde had ik plots een cyclus van 29 dagen. Als ik van de langste cyclus uitga zou mijn NOD op 27/02 vallen..
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (6) Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 23. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) 24. (1) zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te lang 25. (4) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 27. (4) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 3llen, 28, 1e kindje, ronde 3 28. (4) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Linn81, ? Jaar, 2e kindje, ronde 8 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
aj lastig idd als je partner last heeft van de druk.. hier denkt manlief gelukkig veel mee en vraagt er ook veel naar. maar kan me best indenken dat een man een bepaalde druk voelt.. misschien hele persoonlijke vraag maar vrijen jullie normalite ook alleen maar meer rondom ei? want wellicht kun je zijn druk ook verlichten door buiten de vruchtbare periode meer te vrijen? zo blijft het leuk en ziet hij het wellicht niet als een "moetje"?
Haha ja! Ik zag het inderdaad! We moeten nu echt lang wachten.. Voel jij altijd je eisprong? Ik heb al drie dagen zo een last. Ik kon vandaag echt niet meer lopen, gelukkig nu een beetje weggetrokken. Piekmoment van vandaag (hevigste pijn) is dat dan echt de eisprong? Of kan dat ook gisteren zijn geweest, weet jij dat? We hebben elke dag seks gehad, daar niet van haha Ik ga me deze maand ook niet gek maken hoop ik! Laten we samen ons eerste testje doen! Zo lang mogelijk uitstellen ! Hoop dat het ons lukt en dat het raak is! Voor iedereen trouwens!!
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (6) Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 23. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) 24. (1) zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te lang 25. (4) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 27. (4) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 3llen, 28, 1e kindje, ronde 3 28. (4) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Linn81, ? Jaar, 2e kindje, ronde 8 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik zie het idd! En even oud wat grappig! Staat je nod nog goed? Ik verwacht dat woensdag m'n eispringt. Met een lf van 14 dagen kom ik op donderdag 25 feb uit. Hoelang heeft het geduurt voordat je zwanger was van je eerste twee kindjes?
Ik denk dat ik ook dinsdag of woensdag eiprong heb dan, en kom ik op hetzelfde als jou uit. 1e kindje 3 maanden 2e kindje 6 maanden.. Opzich niet heel lang. Zou zo leuk zijn al we dan nu deze maand geluk hebben!!! Ik heb zo n vroege test in huis dus ga op 10 dpo testen.. Moet vaak al zolang op mn ei wachten ivm lang cyclus.. Als het klopt nu een cyclus van 38 dagn
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (5) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 23. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) 24. (1) zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te lang 25. (5) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 27. (4) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 3llen, 28, 1e kindje, ronde 3 28. (4) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Linn81, ? Jaar, 2e kindje, ronde 8 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
ja leuk, moeten we tegen die tijd even afspreken wanneer we testen! Ik voel mn eisprong altijd als een paar heftige steken en dat is het altijd eigenlijk. Kan zelfs voelen aan welke kant, vorige maand links, nu rechts. Geen idee of dat eigenlijk per keer afwisselt maar vond het nu wel grappig detail. Ik had alleen geen super duidelijke ovulatietest zaterdagochtend, maar voelde wel de eisprong 's avonds en zondag ochtend een minder duidelijke test. Even terug gekeken en was wel de meest donkere zaterdagochtend. Zaterdagochtend en zondagochtend nog gevreeën dus hopelijk voldoende. Maar mogelijk is jou heftigste pijn dan de sprong geweest, maar bij mij is t dus echt niet meer dan 5min en daarna nix meer. Balen he dat we zo lang moeten wachten, dus in theorie hebben we wel de langste dpo dus kunnen we misschien wel eerder testen hihi. Maar ik denk dat ik pas zaterdag of zondag voor NOD dag ga testen. Succes met wachten! En we laten ons niet gek maken!!
Oh dus elk kindje laat langer op zich wachten. Ja die lange cyclussen ken ik wel. Ga sinds kort naar de osteopaat en als het klopt heb ik nu een cyclus van 32 dagen. Dus voor mijn doen een vroeg ei, Heel fijn! Ik test ook vroeg hoor. Meestal vanaf 10/11 dpo. Heb testen in geslagen dus kan ff vooruit.
Hi meiden, sorry hele intro getypt, maar ik zie dat mn nod al de 20e is. Ik ga naar t andere forum. Succes iedereen!
Jannn, mooie positieve ovulatie test hoor! Nog even aan de bak en dan maar weer geduld uitoefenen op het wachtbankje. Ik merk dat ik verkouden wordt.. Gistermiddag al wat last van de keel, en dat blijf nu toch wel doorzetten. Wie weet schommelt mn temp daarom zo erg.. Straks weer ovu testen. Ben benieuwd of die postief zal zijn.. Vorige cyclus wel op deze cyclus-dag dus ben benieuwd
Helpt dat serieus naar de osteopaat voor je cyclus?? Ik vind het zo lang duren als je een kinderwens heb 38 dagen.. En elke maand wordt hij langer. Ik begon op 28 ( na pil gebruik ) 30-31-33-35-35-33-35-37-35-38 Ja elke kindje laat steeds langer op zich wachten En bij jou? Was bij de eerste wel snel raak? Ik merk door de ovutesten dat ik er wel heel erg op gefixeerd ben want je moet het echt die dag doen.. Heeft het nu om het vanavond nou nog een keer te doen of is het genoeg zo? Nog 1 hele rare vieze vraag... Maar bij mij loop sperma al heel snel terug. Al heel snel of snachts... Is dat heel erg?