Ja je cyclus wordt steeds langer. Onwijs vervelend he! Deze cyclus is 32 dagen dus voor mij een korte. Of het door de osteopaat komt weet ik niet dat zal de volgende cyclus uitwijzen als deze weer kort is. Ik was van m'n zoontje in de eerste ronde al zwanger dus snap hier helemaal niks van. Nu al bijna een jaar bezig. Blijkbaar is het niet onze tijd.. K wil het vanavond nog wel een keer doen. Maar het zou nu al voldoende moeten zijn. Dus ik zou zeggen alleen als jullie er zin in hebben. Bij mij loopt het sperma er ook snel weer uit. Soms echt veel dat ik denk er blijft niets meer over, zoals vannacht. Dat maakt me wel onzeker. Jij hebt dat dus ook.
Ik durfde het haast niet te vragen maar gelukkig heb jij dat dus ook.. Ja bij mij ook heel veel, dan denk ik ook er blijft niks meer over!! Maar weet niet meer of dat ik bij de andere dus ook had... Soms vergeet je dingen heel snel. Heb jij nog een ovutest gedaan? Ik doe er straks 1 en vanavond 1 en ik hoop dat hij afloopt want dan springt mij ei vandaag of morgen
Jeej, ook hier een positieve ovu test! Vanavond en donderdag nog maar even "aan het werk"! Donderdag waarschijnlijk dan mn ei.. Bij mij wisselt het heel erg of t er snel weer uitloopt of niet. Als we gericht voor een beebje bezig zijn, probeer ik wel een tijdje te blijven liggen met mn heupen omhoog gericht. Heb wel eens gelezen hier op het forum dat het echt niet uit zou maken, omdat er genoeg zaadcellen blijven plakken en naar binnen zwemmen... Geen idee of het echt zo is, maar doe er alles aan om t zo lang mogelijk binnen te houden
ook een duidelijke!! Super!! en succes!! Ik zat net ook even te google en ik begrijp ook wel idd dat het niet uitmaakt.. Nou ja weer een zorg minder
Fijn Nienke je positieve ovu test! Nee niet meer getest. als ik m'n piek heb dan stop ik met testen ga ik ervan uit dat binnen 48 uur m'n ei springt. Tot op heden klopt dat: tweede dag na m'n positieve test. Niet bang zijn om iets te vragen hoor! Daar is t forum voor denkniveau dan. Kan je schaamteloos doen
Hoi Missiej! Of ik nou in de vruchtbare periode zit of niet, wij vrijen gemiddeld zo'n 2x per week. Toen het de eerste ronde niet was gelukt heb ik mijn vriend verteld dat we het tijdens de vruchtbare periode beter om de dag deden.. en toen is het dus beginnen "fout" lopen. Ik vermoed wel dat het iets is dat zal overwaaien.. ik probeer zo weinig mogelijk over baby's te praten en koop ook geen zwangerschapstestjes meer.. Ik ga het gewoon wat tijd moeten geven denk ik Ik zie dat jij in de eerste ronde zit voor een tweede, zo spannend! was je bij je eerste snel zwanger?
Ik heb al 3 dagen best een duidelijke streep maar nog niet zo duidelijk als de controle streep. Ik zit nu op cyclusdag 13 En mijn cyclus was eerste maand 26 dagen nadat ik was gestopt met de pil en tweede maand 28 dagen. Denken jullie dat et morgen nog kan komen of waren die streepjes wel een positieve uitslag? Ik baal zoiezo ontzettend want ik heb gisteravond ruzie gemaakt met mn man. Ik heb de griep te pakken en vooral savonds is et heftig en heb nog een peuter. En hij gaat gezellig even naar een vriend zogenaamd zn autoradio maken. Vind et echt niet kunnen en ben echt uitgevallen maar me ei komt er bijna aan.. Wat te doen
Heb je een foto? Ik lees dit stukje wel een beetje met een glimlach baal je nou omdat je echt ruzie heb of baal je dat je ruzie heb en eigenlijk niet handig is omdat je je man nodig heb Ik zal het maar snel goedmaken en extra lief voor m zijn En pas later uitleggen dat je het niet zo heel fijn vond Ik kom net terug van kraamvisite bij een goede vriendin van mij.. Ik hoop zo dat het nu lukt, nu ik die testen gebruikt.. Ik zat er in iedergeval de andere rondes wel naast..
Haha nou ik baal meer dat ik hem nu eigenlyk nodig heb maar ben best koppig wat dat betreft. Hij moet het goedmaken. Maar als dat vanavond nog nie is gebeurd dan doe ik het wel anders heb ik.voor niks ovulatietesten gebruikt. Hoeveelste ronde is dit nu voor jou? Hoop echt voor je dat het raak is deze maand
Ik heb trouwens nog nooit zo'n gek, piekerig temp kaartje gehad! Pff maar goed dat ik al wat maanden temp want hier zou anders niks uit op te maken zijn..
Ik herken het. Ik ben ook heel erg koppig maar nu moet je het wel goed maken want je heb m nodig. 😉😃. Ronde 10. Ik hoop het ook!!
Hmm ziet er idd ook raar uit! De mijne springt ook echt alle kanten op Begin nu ook wel echt last van mn keel te krijgen, ben bang dat dat ook wel invloed heeft op het kaartje.. Hoop toch op een eisprong komende dagen..
Jaa klopt ik heb dat ook! Alleen laatste tijd alleen maar links. Heb voor morgen een afspraak gemaakt bij de gynacoloog. Even laten nakijken. Denk niet dat er iets aan de hand is, maar een check kan nooit kwaad! Ja.. Ik denk ook dat we wat eerder gaan testen omdat we het niet gaan volhouden
Hee meiden, Wat hebben jullie ineens lekker veel gekletst zeg! Ik ga straks proberen uitgebreid te reageren Hier iets raars! Positieve ovulatietest op cyclusdag 7. Ik voel m'n ei nog groeien dus verwacht dat hij morgen op dag 9 springt. Nog nooit zo vroeg gehad. Hoop dat t eitje wel rijp genoeg is geworden om te kunnen bevruchten.. Ik voelde m'n eisprong aankomen en dacht echt ff, huh dat kan niet zo vroeg. Dus toen maar een ovutest gedaan en t klopte. Zou iemand m'n NOD naar de 24e willen zetten? Oja, ben 34 jaar btw
Haha Essie!! Goedmaakseks dan maar ja! Al vind ik ook wel dat hij het goed moet maken. Niet fijn om voor iets onzinnigs alleen gelaten te worden met peuter als je ziek bent! Beterschap! He wat vervelend water! Gelukkig heb je je temp al een tijdje bijgehouden. Fijn dat je ei er bijna is! Jannn, wat naar dat je cyclus steeds langer wordt. Hopelijk kun je snel je ei benutten en ben je zwanger! Ik geloof dat mijn ovulatietest positief is. Zouden jullie willen meekijken? En wat betekent dat dan? Dat ie morgen of overmorgen springt? We hebben gisteravond iig alvast onze kans gegrepen maar dan morgen nog een keer? Man ik ben echt een leek hierin 😅
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (5) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 23. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) 24. (2) zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8 25. (5) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 27. (4) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 3llen, 28, 1e kindje, ronde 3 28. (3) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ben ook een leek hierin.. Welke is de controle streep? zelfs dat weet ik nog niet uit mn hoofd Als hij nu positief is dan morgen of overmorgen springen..