Jaydee die is positief hoor! Of die morgen of over morgen springt weet je niet van te voren. Binnen 48 uur in ieder geval. Klusse
volgens mijn temp ben ik nu op 3dpo, deze keer geen eisprong gevoeld dan zou ik uitkomen op 16 februari maar ik wil graag op deze lijst blijven als dat goed is voor jullie
Ah thanks water voor het meekijken! Toch een geruststelling dat mn ei er gewoon is na die rare ongesteldheid afgelopen keer. Tuurlijk zuurtje, gezellig!
3llen ... wij zien dit als eerste ronde .. ik was al ff gestopt met de pil omdat er bij mij een cyste gevonden was nadat ik erge buikpijn had.. en 3wk geleden operatie gehad en endometriose gevonden wat weggehaald is. mijn man is helaas niet de vader van mijn dochter. over mijn dochter heb ik bijna 2jr gedaan.. ook operatie en toen naar 3mnd zwanger.. de gyn was dit keer weer erg positief en verwacht dat wij dus spontaan zwanger zullen raken.. het is de eerste echte ronde die wij nu bewust ingaan.. essie succes met het goedmaken jaydee ik vind hem er positief uitzien hoor! ik zelf test altijd door totdat ie weer lichter word
Wat spannend dan voor jullie zeg missiej! Ik duim voor je! En bedankt voor je tip, heb er toch nog over dus zal nog even doortesten tot ze lichter worden
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (5) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 23. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) 24. (1) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8 25. (5) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 27. (4) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 3llen, 28, 1e kindje, ronde 3 28. (3) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (1) 16. zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel Totaal: 30 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja waarschijnlijk de groei. Zodra je het niet meer voelt is je ei gesprongen. Tenminste dat denk ik. Ik voel de hele middag al geen druk meer.. En verwacht m'n eisprong pas morgen dus ben ook beetje aan het twijfelen nu.
ik kan niets beloven maar dat zou toch mooi zijn na meer dan 2 jaar proberen en ons best hebben we zeker gedaan
Ik duim voor je zuurtje!! Ik denk dat de osteopaat toch wel wat gedaan heeft. Nou ja natuurlijk doet ze wat haha maar het voelt anders in m'n buik en weet nu niet zo goed waar ik aan toe ben.. En dat is wat voor deze controle freak. Nou ja net zo als anders.. Afwachten en meer kan he niet doen
hier heeft het afvallen veel gedaan, ondertussen - 14,5 kg heb pcos maar mijn cyclus is veel korter en regelmatiger nu hebben we dus veel meer kansen ook zonder mmm
Morgen een afspraak om half 3 bij de gynacoloog, ben zo benieuwd! Heb de laatste tijd heel vaak buikpijn (baarmoeder hoogte/eierstokken). Stiekem toch heel zenuwachtig en bang dat er misschien toch iets mis is.. We will see!
Succes morgen! Wat kon je snel een afspraak maken zeg, heb je niet eerst een verwijzing van de huisarts nodig? Hopelijk geeft het wat duidelijkheid!
Succes morgen! Hier komt de piek eraan op de ovulatie testen. Dus ik ben manlief goed aan het verleiden.. Haha. Morgen nog maar een testje doen om te kijken of de piek geweest is of dat hij nog donkerder wordt. Spannend!
Nou ik heb me toch opeens een kramp en steken rechts, en duizelingen een paar minuten.... Vraag me af of dit toch niet mn eisprong is ipv afgelopen zaterdagavond aangezien ik geen super overtuigende test nog had, wel donker waarna hij zondag weer terugliep, maar toen waren mn testen op en ging ik uit van mn eisprong zaterdagavond na een aantal hevige steken. Ik dacht is heb mn piek test gemist... Maar nu twijfel ik dus. Misschien toch nog maar even aan de slag zodadelijk, zondagochtend voor t laatst is misschien te lang geleden als ik nu mn eisprong heb. Voor een innesteling lijkt t me erg vroeg namelijk... Wat denken jullie?
Vind het zo lastig op gevoel te kunnen zeggen. Juist als ik er meer op let lijkt er van alles, vanavond ook best buikkrampen ineens en opgeblazen gevoel sinds vanmorgen al. Herkennen jullie dat en is dat dan voor of na de eisprong? Volgens test en cyclus zou die nog niet zijn, dus ik vertrouw temperaturen en tests maar even.. verwarrend allemaal
Takkie ja zou maar doen, dan zit je iig goed Innesteling is 4 tot 7 dagen na de eisprong dacht ik. Succes it's mine!