Its mine succes vandaag bij de gyn! Innesteling is meestal tussen de 5-12 dagen na de eisprong, althans dat zie ik hier regelmatig op t forum langskomen, en heb ik ook op internet gelezen. Uiteraard zijn er altijd wel uitzonderingen.. Durf er verder niet zo veel over te zeggen Takkie.. Gisteren een positieve ovu test, ga zometeen nog een keertje testen.. Maar omdat vriendlief niet echt lekker in orde is en gister nog wel gesport heeft, kwam het er niet van.. Hopelijk vanavond nog wel.. Moet wel zeggen, ik ben ook echt niet lekker in orde op t moment (erg verkouden en daardoor ook hoofdpijn) en nou was vanmorgen mn temp ineens nog een flink stuk gestegen.. Niet tot koorts, maar ben wel bang dat ik met dit kaartje deze maand echt helemaal niets kan.. Afgelopen zondag voor het laatst gezellig gemaakt, dus mocht toch gister mn ei al zijn geweest, of vandaag, dan kan het natuurlijk nog steeds.. Kan iemand met temp ervaring eens naar mn kaartje kijken? Link staat in mn handtekening.. Vanmorgen met de hond wandelen ineens felle steken links, nog nooit eerder zo hevig gevoeld, maar dat was een minuutje en toen was ook dat weer weg.. Vreemd! Baal wel dat ik nu net rond mn ei zo slecht in orde ben hoor
Nienke ik denk dat je pas morgen iets over je temp kan zeggen, als het hoog blijft dan is de eisprong wel geweest maar anders kan de stijging ook door koorts zijn geweest. En inderdaad kijken of de ovutest op of afloopt. Mijn temperatuur had ook ineens een hele dip begin van de week, maar geen eisprong nog dus het kan ook ergens anders door komen misschien. Als je ziek bent of slecht slaapt.
Ik heb dat ook. Hele zere keel, snotverkouden hoesten etc etc.. Zondag en maandag nog geklust maar gisteren kwam er gewoon echt niet van, we hadden allebei gewoon echt geen zin!! IK denk gisteren of vandaag eisprong zou ik dan nog wel een kans hebben als we het vandaag ook niet doen, want vanavond ben ik heel erg laat thuis.
Ook al kom je er vanavond niet meer aan toe Jannn dan nog heb je zeker wel kans hoor! Zaad kan tot 5 dagen (en soms nog langer) in jouw lichaam overleven dus daar hoeft het niet aan te liggen.. Ik voel me verder niet koortsig dus in dat opzicht ben ik toch wel benieuwd wat mn temp gaat doen de komende dagen.. Slecht geslapen heb ik ook zeker niet. Gisteravond en vanmorgen was de ovu test alweer wat lichter, dus of er moet opnieuw een positieve test komen, of de piek was echt gister ochtend, misschien zelfs al wel begonnen ergens in de nacht, en mn ei is wel gisteravond laat of vannacht geweest.. Toch moeilijk inschatten omdat ik maandagavond niet meer getest heb. Mogelijk was hij toen ook al (bijna) positief.. Oke, geduld hebben dus.. Haha! Ben zo ongeduldig!!!
Je zou denken als je gisteren een positieve test had, je eisprong nog moet komen. Heb je 's ochtends getest? Of het was inderdaad maandagavond ook al positief en dan ws je eisprong gisteren misschien wel, zou dan kloppen met temperatuurdipje en stijging vandaag. Zeker als testjes alweer aflopen. Maar inderdaad geduld proberen te hebben Wat ik dit keer wil doen is tarwekiemolie nemen vanaf mijn eisprong om eens te kijken of dat wat doet. Zou voor de innesteling kunnen helpen, wel benieuwd of mijn cyclus dan anders wordt maar die wisselt toch steeds een beetje blijkt. Ik dacht die keren dus dat ik overtijd was, ook echt symptomen te voelen maar helaas, we blijven proberen! Heel moeilijk hè om er niet teveel mee bezig te zijn. Maar voel mezelf ondanks testjes en temperaturen wel relaxter deze ronde, misschien juist omdat ik het beter in beeld krijg. Zou wel heel fijn zijn als het niet maar 1x per maand raak kan zijn haha voor ons geduld
Ja heb gisterochtend om half 10 getest. en de dag ervoor om 11u, half 12 ongeveer in de ochtend. Zit dus best een behoorlijke tijd tussen.. Nouja, duimen dat gister mn ei was, dan heeft de gezellige zondagmiddag zeker nut gehad Haha Ach, voor we het weten mogen we weer naar bed, en hebben we morgen weer meer inzicht Spannend hoor, tarwekiemolie! Ik lees er goede dingen over, maar ik durf echt niet. Bang dat mn regelmatige cyclus van 24-25 dagen een heel stuk langer gaat worden of gigantisch in de war raakt.. Heb wel een granaatappel liggen thuis, die ik ergens de komende dagen op wil eten.. Geen idee of ik het lust, haha! Anders maar mengen in de yoghurt.. Toen ik m in de winkel pakte zei ik tegen mn vriend, "Kijk, deze gaat er voor zorgen dat het deze ronde raak is!" Hahahahaha Beetje lol hebben om dit onderwerp moet kunnen toch?
nienke die pijn en steekjes kunnen ook door t groeien van het eitje zijn.. meestal springt het eitje daarna.. je voelt de eisprong zelf niet maar de laatste groei wel.. hier ff urine ingeleverd ivm aanhoudende krampen en buikpijn na de operatie.. volgende week een vervroegde afspraak bij de gyn.. ik verwacht geen blaasontsteking maar ze wouden het ff uitsluiten.. en vanavond mag ik naar 3 weken weer aan t werk.. heb er best zin in afleiding..
Hahaha, mijn man denkt ook, wat is er aan de hand de afgelopen dagen? Die heeft geen idee dat ik zwanger kan worden, ik weet dat hij het heel graag wil, maar ik doe net alsof ik de pil nog gebruik. Wil hem verassen
Hey hey! Dankjewel. Ja is via mijn huisarts gemaakt. Die hebben een nieuw systeem en kunnen onderling een afspraak maken. Had hem dus heel snel . Binnen nu en 2,5 uur weet ik of er iets aan de hand is. Hopelijk niet!
uhm misschien heel brutaal van mij maar waarom weet jou man het niet dan? weet hij niks van de afspraak bij de gyn dan? want je doet het toch samen? sorry bedoel het niet aanvallend maar ben vooral erg verbaasd..
Hoihoi, nee hoor dat geeft niet Jawel mijn man weet er zeker weten van af. Ik ga naar de gynacoloog omdat ik pijnsteken heb, heeft niets met zwangerschap te maken. Mijn man vraagt elke dag wanneer ik is ga stoppen met de pil omdat hij een kindje wilt. Ik wil hem zo graag verassen dat ik opeens zeg; schat je wordt papa! Ik wil hem heel graag echt echt verassen. Tuurlijk weet hij van elke stap af . Hij is ook met mij mee naar de gyn!
aah oke, maar als jou man weet dat jullie er echt samen voor gaan en je raakt zwanger is dat alsnog een verassing hoor... stel.. STEL dat het nou niet lukt.. dan wil jij op den duur vervolgstappen maken en je man snapt er niks van omdat hij al die tijd in de waan was dat je aan de pil was? althans.. kan.. ieder zijn manier natuurlijk.. hoop dat je je man dan gauw kunt verassen hopelijk alles goed bij de gyn!
Ik zou het eerlijk gezegd ook delen met je man.. Tuurlijk is een verrassing super leuk, maar het is ook fijn om op bepaalde momenten dingen te kunnen delen samen.. Ik heb op gegeven moment klachten gekregen in mn buik, doordat ik gestopt was met de pil.. Ouders en schoonmoeder wisten dat ik naar gyn moest, maar ik ben alleen geweest omdat ik dan met de gyn tenminste vrij-uit kon praten over het stoppen met de pil. Mn vriend moest helaas werken, maar verder had ik niemand die hiervan op de hoogte was..Juist op zulke momenten is het toch wel erg prettig dat hij er wel van weet, dan kun jij tenminste ook open je verhaal vertellen aan de gyn en eerlijk zijn over wat er speelt. Als hij je vraagt of je de pil slikt en je vriend zit er naast, wat zeg je dan? Beetje lullige manier om op die manier te horen dat je gestopt bent, of je moet de waarheid achterhouden voor een arts die jou zo goed mogelijk probeert te helpen.. Ik zou er echt nog eens over nadenken als ik jou was, niet om je bang te maken, maar wel om je er op te wijzen dat het toch wel erg fijn is als je vriend op de hoogte is van wat er bij jou speelt. Maargoed, hoe was het gesprek verder bij de gyn? Hopelijk is alles goed?
Zooo net weer thuis gekomen! Alles zag er goed uit. Reip eicel gezien ! Zat wat vocht omheen. Mijn man mocht niet mee naar binnen omdat het een inwendige echo was. Ik heb hem verteld dat ik gestopt ben met de pil en ik elk moment zwanger kan raken . Hij was zo blij haha. Het kan zijn dat het vocht rondom de eicel duidt op een bevruchting. Maar dat moeten we afwachten, zei ze. Woeiii ben zo zenuwachtig. Nu mijn man ook! Ik dacht; laat ik het inderdaad maar zeggen. Ik had in mijn hoofd om hem helemaal te verassen maar was inderdaad een opluchting net.
Wat spannend Itsmine! En toch een beetje een verrassing voor je vriend dat je gestopt was, dus plannetje half gelukt en je hebt hem blij gemaakt! Maar geen verklaring voor je klachten dus? Of is dat dan passend bij de situatie. Ben ik wel benieuwd naar want ik merk dat ik ook wel meer last heb van steken ed nu ik gestopt ben met de pil en vraag me af of ik dit nu nooit zo gemerkt heb of dat t toch meer is en of dat dan te maken heeft met het stoppen met de pil?! Je let nu natuurlijk veel meer op dingen dan ervoor! Nou, dat worden helemaal 2 lange weken voor je haha!
Nou ze zei dat er achter mijn eicel, dus niet aan de kant van mijn baarmoeder, maar richting de eicellen, was een stukje vocht te zien. Niks ergs, vaak bij jonge vrouwen is dit te zien. Deze vocht gaat continu tegen het randje duwen van onze eileider, dit kan erge steken veroorzaken, in combinatie met je eisprong. Dus dat kan verklaren dat je af en toe erge steken krijgt. Er waren geen cyste te zien dus dat is de enige verklaring die ze kon geven. Ze zei dat het af en toe gewoon pijn kan doen. Ja dit wordt echt wachten.... Voor jou ook want we liepen samen op toch!
Heel fijn dat alles goed was!! Ben je tenminsteweer gerustgesteld en hoef je je heen zorgen te maken Wat goed ook dat je het je man verteld hebt! Nu kunnen jullie samen genieten van de voorpret en kun je ook je teleurstelling delen wanneer dat nodig is! Wel Apart trouwens dat je man niet mee naar binnen mocht! Mijn gyn doet daar helemaal niet moeilijk over. Die heeft m'n vriend bij m'n inwendige echo vanalles op het scherm laten zien en uitgelegd!
Ow echt! Nee bij mij kon dat dus niet, wat raar. Ik was in het slotervaart ziekenhuis in Amsterdam. Misschien heeft die andere 'huisregels' haha. Ja klopt, dat is ook zo. Hoe is het met jou? Je had toch ook een beetje last van steken etc? Of haal ik nu iemand anders met jou door de war?