Ik mag op paars, nod is 26-02. Laatste kans voor mijn kijkoperatie, ik hoop toch dat net te kunnen vermijden
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (8) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mieneke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MA (ronde 15) MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel 23. (5) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 13 Spa, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 24. (2) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8 6ok11, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 25. (5) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 26. (4) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 27. (4) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 3llen, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 28. (3) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 36 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik duim voor je! Vrouwvan, heb je alvast op paars gezet als je het goed vind. Moet je nod ook naar een andere datum?
Al lekker veel op paars!! Ik ga me ook niet al te veel melden hier meiden, hoe gezellig ik het ook vind. Water: Jij had op maandag ook positieve test he en FF zeg nu dat jij dus dinsdag waarschijnlijk eisprong had? Als dat bij mij nou ook zo is dan zit ik wel goed met alleen zondag en maandag geklust.. Verder tnt helemaal niks meer... ben helemaal niet fit en moet er nu ff niet aan denken. Hopelijk die 2 keer genoeg.
Kan er iemand mijn NOD aanpassen alsjeblief? Staat momenteel op 27/02 maar volgens FF heb ik mijn eisprong op 9/02 gehad, waardoor mijn NOD nu op 23/02 valt (als ik goed gerekend heb natuurlijk)! Momenteel (naar gewoonte) krampjes in onderbuik, ik dacht steeds dat deze "pijn" voor de eisprong kwam (door groei ei).. maar volgens mijn temp kaartje is mijn eisprong al geweest, wat wil zeggen dat ik deze krampjes altijd al mis heb geïnterpreteerd. Iemand nog ervaring met krampjes in onderbuik de eerste dagen na de eisprong? Ohja, ik mag ook op het wachtbankje dus. Jammer genoeg hier niet echt veel kans deze maand!
Ja FF zegt dinsdag idd. Heb al de vraag gesteld of het wel klopt bij temperatuur topic. Hopelijk heb je hm dan dinsdag gehad. Dan wordt onze nod de 24e
Jij ook al zo'n moeilijk kaartje water.. Vervelend is dat he? Durf er eerlijk gezegd niet zo heel veel over te zeggen Als bij mij mn ei klopt op dinsdag, en mn lf altijd 11 dagen is, heb ik mn NOD zelfs al op 21 feb en val ik officieel net buiten deze lijst Naja ik blijf gewoon lekker hier mee kletsen Eerst maar kijken of mn temp idd hoog blijft nu of dat toch mn verkoudheid wat roet in het eten heeft gegooid.. 3llen, heb je een link naar je kaartje? Ben wel benieuwd hoe die van jouw eruit ziet
Hallo Allemaal, Net aangemeld op dit forum... Mijn man en ik eindelijk begonnen aan kindjes ☺️... Ik ben eind oktober 2015 gestopt met de pil. November/december/januari een cyclus gehad van 28/29 dagen, dus netjes! Ik moet 23 februari mijn NOD krijgen, wat ik natuurlijk niet hoop, ondanks dat het onze eerste poging is! Ik zou graag op de lijst willen, al is dit allemaal nieuw voor mij en weet er allemaal nog niet zoveel van af hihi... Nu maar duimen dat het deze maand gunstig uitpakt voor vele. Februari schijnt een vruchtbare maand te zijn hihi!
Oh oeps... M'n gegevens voor de lijst dus ook hihi... Naam is XuonA (Anouk) Leeftijd: 27 Onze 1e ronde en ons eerste kindje..
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (8) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mieneke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MA (ronde 15) MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel 23. (7) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 13 Spa, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 3llen, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 24. (2) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8 6ok11, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 25. (5) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 26. (4) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 27. (3) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 28. (3) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 37 Wachtbankje (21), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom Anouk! Spannend zo de eerste echte ronde he! Hopelijk blijft het voor jou ook bij een ronde ) Haha is dat zo? Is februari een vruchtbare maand? Dat wekt hoop dan natuurlijk! Hihi
Haha, ja dat schijnt zo te zijn! Moet zeggen in oktober/november 2015 zijn er in onze omgeving een hoop kindjes op de wereld gezet die "verwerkt/gemaakt" (hoe zeg je dat eigenlijk?) in februari 2015. Dus dan mag februari 2016 ook wel een vruchtbare maand zijn dacht ik zo! Vind het enorm spannend allemaal!!
water ik heb jou tempkaart bekeken en zo raar is die niet hoor heel duidelijk dat je ei geweest is waar ff hem zet
Ok thnx ik begon te twijfelen omdat ik altijd na posi ovu test 2 dagen later m'n eisprong heb. Nu niet dus Heb ook nog afscheiding terwijl ik normaal na ovulatie droog ben. Nou ja het zal allemaal wel. Thnx voor het kijken!
Dames, hebben jullie het ook zo koud?? M'n gezicht gloeid al de hele middag. Denk dat er een griepje aan komt. Bah
ik heb het nu ook koud maar ben buiten geweest (even langs kruidvat) dochter had ook al enkele dagen koud en ligt nu met de griep in de zetel
ben misselijk maar weet niet waarvan, misschien ook beginnende griep want dochter was ook misselijk gisteren maar even afwachten
Gebruik die kv2v5. Maar die geven de laatste tijd een standaard streepje zodat je onnodig blij wordt. (Eigenschuld te vroeg testen) heb er nu een gedaan op dag 4 tijdens ongi dus en die heb ik bewaard zodat ik er niet weer intrap.