@Fryslangirl vreselijk dat jullie dat hebben moeten meemaken. Ik hoop dat jullie heel snel zwanger zijn. @ja drm water. Ik heb vanmorgen heel roze gehad tijdens afvegen plus lichte krampen dus het zit er aan te komen. Ben al een paar keer naar toilet gegaan tot nu toe nog niet doorgezet. maar ik ben blij dat het eraan zit te komen zodat ik Door kan naar volgende maand. Wel pvallend dat ik weer keurig 27 dage heb ondanks dat ik geen eisprong heb. Maar goed we zien het wel
♡♡ NOD lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (2) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 23. (0) 24. (1) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 25. (1) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 26. (1) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje 27. (0) 28. (0) 29. (0) Datumloos. (1) Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oh nee, had je hier liever niet gezien! Maar welkom Lukt het trouwens een beetje met temperaturen? Daar was je afgelopen ronde mee begonnen toch?
Ik mocht cker niet klagen vorige keer. Ronde 3 was het raak. Nu ook alweer op oude menstruatie ritme dus heb goede hoop.
"]♡[/COLOR]♡ NOD lijst 22 t/m 29 februari ♡♡[/B] 22. (2) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 23. (0) 24. (1) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 25. (1) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 26. (1) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje 27. (0) 28. (0) 29. (0) Datumloos. (1) Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf op de lijst gezet, vandaag ongesteld geworden, maar het is niet helemaal goed gegaan volgens mij... bovenaan is iets veranderd... kan iemand het oplossen, ik snap er niets van! Bedankt!
Nee ik liever ook niet....maar vanavond toch ongesteld geworden. 3 dagen te laat.... Heb idd n halve maand getemperatuurd, maar ik gebruik ook clearblue ovulatietesten met een smiley, ik weet dus precies wanneer ik mijn LH piek heb. Dus zag er niet echt meer het nut van in... Voor mij is dit even de laatste maand zelf proberen en afwachten, als t nu niet zelf lukt ga ik terug naar de huisarts en krijgen we een afspraak bij de gynaecoloog. We zijn n jaar bezig en ik heb n regelmatige cyclus, dus waarom lukt het dan niet??? Vind t soms zo oneerlijk.....Ik ga proberen deze maand er wat minder mee bezig te zijn. Wel ga ik aan de granaatappelsap en ga ik wat trouwer mijn tarwekiemolie innemen. Vriendlief krijgt zink en selenium...baadt het niet dan schaad het ook niet!
hoi hoi mag ik meedoen ? ik ben 32 jaar heb al 3 kinderen die al groter zijn; 11, 10 en 7 jaar Ik ga na deze ongi beginnen voor onze 4e spruit Heb geen idee wat ik kan verwachten vind het nog spannender dan ooit met de andere 3 was is er totaal niet mee bezig om zwanger te worden nl. die kwamen als een geschenk. duim voor iedereen op een vruchtbare ronde.
Oh zat gister voor het eerst te lezen over selenium en zink, wilde al een potje bestellen bij de tuinen, maar eerst ff checken of m'n vriend dat wel wil Ja frustrerend he.. Ik krijg er al meer moeite mee merk ik. Toevallig heb ik vandaag de huisarts gebeld, ook wij zijn bijna een jaar bezig. Mag volgende week dinsdag heen dus ben benieuwd wat er dan gebeurd.
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (3) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 23. (0) 24. (1) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 25. (1) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 26. (1) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje 27. (0) 28. (1) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 29. (0) Datumloos. (1) Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (3) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 23. (1) Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 24. (1) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 25. (1) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 26. (1) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje 27. (0) 28. (1) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 29. (0) Datumloos. (1) Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo allemaal! Vorige ronden niet gelukt, gisteren ongesteld geworden! Ik heb mijn nod op 22 februari! Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Ben er heel slecht in.... Ik ben 22 jaar, ronde 2. Groetjes en veeel wachtplezier met elkaar haha
Jaa het komt langzaam op gang. Dus ik denk morgen. Voordeel is dan wel dat mijn cyclus een dag korter is dan verwacht. Altijd mooi meegenomen!
Hoi dames mag ik ook meekletsen Ik ben Chantal 25 jaar dit word de eerste ronde voor ons 2de kindje Mijn nod is de 22ste