Hier ook haha. Zelfs huis een beetje opgeknapt nog erger dan schoonmaken Volgens mij heb ik net eindelijk een ietsje donkerder streepje (nog niet zoals controlestreep hoor) op mijn ovutest! Begon al te denken dat t nooit zou komen, dus hopelijk morgen positieve test. Wordt wel helemaal lang wachten jullie gaan snel hoor over een week al echt testen las ik, maar iedereen succes met wachten en fijne Valentijn!
Ik mag ook op paars😊 Vandaag positieve test gehad en voel net steken in m'n onderbuik rechts. Donderdag avond en vanavond geklust dus nu afwachten.
Hoi allemaal! Ja wat duurt het wachtbankje ontzettend lang... Ik had vanmorgen steken in mijn baarmoeder aan de rechterkant (ben nu 5 dpo) Zou innesteling kunnen zijn? Had het bij mijn 2e zwangerschap ook. Verder heb ik al sinds ovulatie een 'nat/vochtig' gevoel van onder haha sorry voor details Nog meer dames die dit soort klachten hebben? Pfff kan niet wachten tot ik kan testen, ik 'mag' van mezelf voor t eerst dinsdag op 7 dpo maar eigenlijk heeft dat totaal geen zin, bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas 18 dpo positief (en ja, zeker van eisprong ). Maar als ik dan die mooie testjes zie die sommige dames op 7 á 8 dpo hier neerzetten wil ik ook zo graag! Tsja, testverslaafd he... Gelukkig zijn die van action niet zo duur! Ligt er bij jullie trouwens ook sneeuw vanmorgen? Liefs Spa (gewijzigd ivm spelfout)
goedemorgen dames, hier gister een positieve ovu gehad dus vandaag ei denk ik.. voel eitje rechts zitten en dat is gelukkig de goede kant we maken dus echt een kans hihi... ik wil dan ook al wel graag op paars.. hier werden we wakker gemaakt door dochterlief dat er sneeuw ligt dus een fijne witte valentijnsdag ♡
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (8) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mieneke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MA (ronde 15) MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel 23. (7) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 13 Spa, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 3llen, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 24. (2) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8 6ok11, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 25. (5) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 26. (4) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 27. (3) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 28. (3) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 37 Wachtbankje (25), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames... Ik heb testsdrang tot en met...ik had afgelopen dinsdag m'n eisprong als het Allemaal goed gegaan is. Ik op donderdag stiekem al een test doen, lekker knal wit natuurlijk... Dus nu uit volledige zelfbescherming voorlopig niet testen haha.. Zit nu Dan op 5 dpo, dus Dan lijkt testen me ook nog niet handig.. Wil eigenlijk zaterdag de 20ste testen, 23ste is m'n NOD... Ik haat wachten haha!!
Hahaha Xuona, geweldig, 2 dagen na je eisprong testen. Je hebt zeker een behoorlijke test drang. Al moet ik stiekem bekennen dat ik er ook aan gedacht heb hoor.. Maar niet gedaan omdat het natuurlijk helemaal geen zin heeft. Zit nu wel te googlen op de vraag: "wanneer had je een vermoeden dat je zwanger was?" Nog niet echt een leuk meelees topic gevonden, maar ik zoek nog even door. Hihi. Het wachtbankje overleef ik altijd door veel positieve verhalen de lezen
Ik kom er wachtbankje door met balen, en denken dat ik toch niet zwanger ben. Zelfbescherming denk ik? Bij dochter duurde het ook 13 mnd.
Hahaha, ik weet het Soofster! Vind het gewoon allemaal spannend zo'n eerste keer! Hopelijk herken ik me lijf volgende rondes wat beter, want ga er echt niet van uit dat t nu de eerste keer raak is. Ik probeer ook continu maar te zeggen dat ik niet zwanger ben en inderdaad veel positieve en leuke verhalen van andere mensen te lezen.. Het hier kunnen delen scheelt ook een hoop moet ik zeggen.
Goedemorgen! Ik heb even getwijfeld om me weer aan te melden maar vind het toch altijd gezellig mee te kletsen/lezen. Dit is weer onze eerste ronde na een curettage in Januari. Had gister een positieve ovulatietest, mijn NOD is 27 februari. Ik ben 23 en het is ons eerste kindje. Wil iemand mij op de lijst zetten?
wooow helemaal verbaasd... nooit werden mijn ovu knal.. alleen even donker als controle... gister hele dag posi gehad en dus verwacht dat ie nu lichter zou zijn.. maar het tegendeel blijkt waar.. voor het eerst in mijn leven een knal ovu de operatie werpt dus nu al positieve dingen af hihi
Goedemiddag ladies, wil me toch ook maar eens aanmelden bij zo een topic. Ik ben 38 jaar, heb 2 pubers en ga met mijn vriend voor een 2e leg, voor hem zijn eerste biologische kind (we zijn nu 7,5 jaar samen). 7-8-15 gestopt met de pil. Had op 16-12 een positieve test, op 8-1 een kloppend hartje en op 20-1 was deze gestopt, 31-1 een spoedcurretage gehad, vandaag dus 2 weken geleden. Het heeft er alle schijn van dat mijn cyclus meteen weer op gang gekomen is. Ik had vorige week de slijm ter aankondiging van een eisprong en ook donderdag of vrijdag (weet het even niet meer) voelde ik de krampen bij mijn eierstok die ik altijd heb bij mijn eisprong. Mijn ov testen zijn niet betrouwbaar ivm miskraam, maar leek wel opnieuw opgelopen te zijn en nu aan het aflopen. Mijn zw testen zijn inmiddels nagenoeg omo wit, wat weer nodig is voor die eisprong. Ik heb mijn nod nu maar op 28-2 gezet (4 wkn na curretage) en past ook in lijn met de eisprong, al lijkt die iets eerder te zijn geweest, dus zou mijn nod een dag of 2 eerder zijn, maar laat ik de 28e maar aanhouden uit veiligheid. We hebben vorige week om de dag geklust, dus daar zal het niet aan liggen . Dit is dus de 1e ronde na de curretage, de 6e ronde in totaal. Dat er straks maar vele positieve testen mogen zijn. Voor nu iedereen een fijne Valentijnsdag.
Hopelijk mogen we ons weer aanmelden bij hetzelfde zwangerschapsclubje Pat! Overigens hoop ik dat voor ons allemaal natuurlijk
Dank je wel Soofster, we gaan er weer voor. Al is het nu wel nog spannender, zo een eerste cyclus na de ma/mk.
Pfff hier al de hele dag een kop vol snot en zeurderig gevoel in mn baarmoeder. En moe... maar komt door verkoudheid denk ik. Nu 8dpo. Op 3dpo in de avond even heel duizelig geweest, heb ik anders nooit. Maar lijkt me erg vroeg voor innesteling. Of zou dit zeurderige gevoel bij innesteling kunnen passen? We wachten nog maar weer even een paar dagen af, mn nod pas maandag 22ste. Wil eigenlijk ook niet veel vroeger testen dan de 20ste of 21ste, 14 of 15dpo. Of zouden jullie t eerder doen?
Hey Takkie! Ik ben ook echt heel misselijk geweest. Dat was op 4 of 5 dpo. Verder heb ik eigenlijk niks. Voel af en toe wat bewegen bij mn baarmoeder maar dat komt misschien omdat ik er op let. Heb geen donkere tepels of opgezette borsten. Jij? Pat! Heel veel sterkte en wat goed dat jullie er weer voor gaan! Ik hoop dat het snel, wie weet nu al, raak mag zijn!