Ook ik voel al 2 dagen van alles... Lage rugpijn, tepels jeuken en lage buikpijn... Gepaard met wat bruine afscheiding met afvegen weet ik niet wat ik er van moet denken. Hoop voor iedereen dat alles positief gaat uitpakken... Wat is het vrouwelijk lichaam toch een irritant iets soms
Na de curettage ben ik snel opgeknapt, lichamelijk amper last gehad. We hebben het nu een plekje kunnen geven, helemaal nu mijn cyclus weer in orde lijkt. En hoe gaat het nu met jou? Mijn ovu testen liepen normaal langzaam op tot ik een knaller had. Deze maand dus niet, gister ineens een knaltest! Het is maar goed dat ik toch even heb doorgetest.. had namelijk ook zwangerschapstesten gedaan en die gaven tuurstreepjes (na een negatieve test na de curettage) maar die reageerden waarschijnlijk op mijn ovulatie. Af en toe is het allemaal zo ingewikkeld haha
Kon het maar makkelijker gaan hé. Of zoals m'n dochter zei : koop er gewoon een bij de action. 😂 Ik hou dinsdag aan als m'n eisprong. Vruchtbaarslijm was toen het meest. Ik denk gister gewoon wat. Meer. Afscheiding..
Ik moet ook weer erg wennen aan het missen van de hormonen. Vanaf mijn eisprong zijn mijn boobies zo pijnlijk, aanraken kan echt niet...vooral de tepels, die jeuken soms ook. Ben benieuwd of dit elke cyclus zo is. Welkom voor de nieuwe dames!
Ahh ik snap het echt niet meer! Gisteravond liep de ovulatietest iets op maar vandaag weer nauwelijks een streepje.. Temperatuur is ook iets hoger vanmorgen dus zou mij eisprong dan toch geweest zijn zonder dat het positief getest is?? En wanneer dan? Of komt het nog maar dan wel erg laat, had uiterlijk zaterdag verwacht. Begin nu pas een beetje buikkramp te voelen terwijl ik begin van de week meer cervixslijm had. Foto zijn testjes van gisteravond, vanmorgen en vanavond. Wat denken jullie??
Oh Leuk Takkie83, lopen we gelijk op! Ik heb ook mijn NOD zondag of maandag 21/22e...spannend he, heb afgelopen weken met vlagen wat misselijkheid gevoeld en sochtends wat hoofdpijn..verder continu zeurderig gevoel in mijn baarmoeder tijdens eisprong (7e?) en nu weer sinds vandaag... spanning en sensatie. Ik denk trouwens dat ik wacht met testen tot maandag 22e, laat eerst die ongesteldheid maar komen (liever dus NOT)
@Xuona, bijzonder en belachelijk tegelijk he, al die 'symptonen' ik had de dagen van mijn eisprong continu een baarmoeder gevoel (lekker handig zodat ik er niet niet aan kon denken ppff) en bruine afscheiding bij het vegen. verder 3 dagen ervoor 1 dag ervoor en 1 dag erna geklust, dus hoop op een kansje Al is het maar de eerste ronde en zou het geen ramp zijn als het langer zou duren.. Maar voel me gewoon echt anders, inclusief lachbuiten, huilbuien en ander onderbuik gevoel...vooral dat krampjes gevoel doet me echt denken dat er iets gebeurd van binnen, zou zo bijzonder zijn! Wanneer heb jij precies je NOD?
Ik heb mijn NOD 23 februari... Lichaam is echt bijzonder en maf tegelijk... Het speelt continu spelletjes met ons lijkt het wel. Hier ook veel krampen, krijg dan meer het idee dat ik moet poepen (sorry misschien teveel info hihi). Hier ook voor de eisprong en an de eisprong netjes geklust, dus er zou een kansje moeten zijn... Snap wel wat je bedoelt, ronde 1 zou wel heel bijzonder zijn! Als het Langer duurt ook geen ramp inderdaad... Maar vraag me dan wel af of het iedere maand zo'n spelletje blijft van het lichaam.. Ik heb de bruine afscheiding nu, dus vraag me ergens af of ik niet misschien nu m'n eisprong is... Dus vanavond zekere voor t zekere nemen en nog maar even klussen..: Andere kant, kan t wellicht ook innesteling zijn aangezien t volgens m'n schema 6 dagen dpo is.. Wanneer is jou NOD?
zo grappig inderdaad! Ik heb de app P.D. op mijn telefoon, daarin vermeld ik alles, voelt wel fijn. Dus 7e vermoedelijke eisprong (continu zeurderig gevoel in baarmoeder) 8e bruine afscheiding, dus denk van eisprong, maar 11e dacht ik ineens, stel dat dat bruine toch anders was ofzo..haha dus ff klussen, sloeg nergens op, nou ja, hahahahah En nu zit je dan in zo'n tussenfase. Want het is 7dpo (week na eisprong) en 7NOD week voor periode...dan kun je eigenlijk precies niks Heb wel op andere topics mee zitten lezen van meiden die een week verder zijn, daar word ik wel blij van, al die mooie testjes. (nooit geweten dat ze zo moeilijk te zien zijn die streepjes en dat sommige zo vroeg testen, grappig) Maar hier trouwens ook echt wel sinds dagen obstipatie of hoe schrijf je dat
Vraag me ook af inderdaad of het een maandelijks gedoe wordt, dan kun je alleen maar hopen dat het wonder in 3 ronde mag dalen...ik geloof in zieltjes vanuit de hemel Who knows, leuk om je te volgen iig!
Soofster, ik ben ook maar begonnen het forum van alle positieve testen (die een week op ons voorlopen) te gaan lezen, haha dat werkt idd fijn! Het wachten duurt anders zo lang,..gelukkig morgen weer werken
Nou, na 2 dagen een iets lagere temp op dpo 4 en 5 was die vanmorgen weer gestegen naar de temp die ik voor het weekend had. Heb wat gevoelige borsten/tepels verder nog nergens "last" van. Nog een klein weekje en dan zullen we het weten.. Fijne dag allemaal!
goedemorgen ff heeft ei definitief verplaatst naar daar waar ik dacht dat ei was nod is dus definitief de 22 ste
top! Dan schiet t ook al mooi op zuurtje! Dan zitten wij qua Nod redelijk gelijk nu. Zo zie je maar dat een app het ook niet altijd goed heeft. Zou ik je kaartje nog eens mogen zien?
Goede morgen dames, ik lees morgen alles weer bij. Erg druk met werk. Ik had gedroomd dat ik zwanger was. Viel helemaal tegen toen ik weer wakker werd. Moet nog ruim een week moet wachten.. Pff haha
Dat moest vast een leuke droom geweest zijn water. Ik heb ook allemaal rare dromen gehad dit weekend. Pff. vind het weer zo spannend allemaal... Heb voor valentijn babyslofjes gekregen van mijn man. Super lief. Hij was er niet echt mee bezig, maar het begint nu dus ook bij hem wel te leven Werkse vandaag allemaal!
Hierbij ook mijn kaartje Nienke: Ik heb al van bij de eisprong een ongi achtig gevoel.. Iemand die weet wat dit kan zijn of hier ook last van heeft?
vraagje. Wat zouden jullie aanhouden als ei sprong? Dinsdag 9-2 redelijk wat vruchtbaarslijm. Dit weekend een beetje.. Als ik van dinsdag uitga mag ik over 10 dgn testen anders later. Kan nog geen innesteling zijn die ik dit weekend had toch? 4 dpo zou vroeg zijn en dan krijg je toch niet iets wat lijkt op vruchtbaarslijm? Zucht
Hallo Allemaal. Ik wordt helemaal gek van mn lijf... Al drie dagen wat bruinige afscheiding bij het afvegen en mn tepels jeuken al drie dagen als een gek! Ik werk op een middelbare school, dus heel handig met al die leerlingen om je heen.. Haha, onopvallende krabben is zo lastig op die plek.. Verder vind ik het nog een week moeten wachten wel lastig hoor. Ondanks dat het pas de eerste ronde is, denk dat ik het nog zwaar ga krijgen! Voor de dames die temperatuur bij houden, vinden jullie dit een aanvulling? Mijn man ziet het niet zo zitten als ik dit ga doen, maar vraag me af wat je er precies aan hebt. Jullie merken, ben er nog niet allemaal zo in thuis haha.. Fijne dag allemaal!