~ NOD-lijst 22 t/m 29 februari ~

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    Jeetje wat een verhaal Linn81..probeer positief te denken..

Hier vandaag weer totaal geen eetlust gevoel en steekjes in mn baarmoeder...maar dat houd al ongeveer een week aan.
    Wellicht dat de zenuwen van het verkopen van mijn lunchroom ook mee spelen...afwachten maar.

Ook toch nog altijd voorgenomen zondag af te wachten en maandag pas te testen (indien nodig) NOD 21e/22e

2. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames, hier weer lekker thuis van werk!

Over het tempen.. Ik temp nu een jaar heb ook getempt ten tijde van m'n zwangerschap van m'n zoontje. Als je wilt gaan tempen dan zijn een paar dingen belangrijk, Elke dag om dezelfde tijd (ook in het weekend) nog voordat je je bed uit gaat. Dus letterlijk; je wordt wakker en het enige wat je doet is je wekker uitzetten (wel zo fijn voor partner :p) en je thermometer pakken. Je neemt rectaal je temperatuur op. Dus geen oorthermometer of opnemen onder je arm want dit is allemaal niet betrouwbaar. Je begint met temperaturen op dag 1 van je cyclus.
    Wat kan je dan uit je temp kaartje halen; alleen je eisprong. En dat is ook nog eens achteraf.
    Met een innesetlingsdip KAN je zwanger zijn maar kan ook zeker niet. Met een triphasic pattern KAN je zwanger zijn maar ook niet.
    Ook verschilt het per dame EN per cyclus wanneer je temp daalt voor dat je ongesteld wordt. Dus mocht je temp nog steeds hoog zijn op 15 dpo kan je ongesteld worden. Alleen een test geeft uitsluitsel.
    Ik heb zelf inmiddels allerlei temp kaartjes gehad waardoor ik hoop kreeg zwanger te zijn en vervolgens keihard ongi te worden. Dus wil je duidelijkheid over je eisprong ga tempen, laat het anders lekker achterwegen.. Maar goed dat is mijn advies. Als je gaat tempen gebruik als het even kan FF = fertility friend. Om je data in te voeren en een duidelijke grafiek te krijgen. Er zijn een aantal dames in het temperatuurkaartjes topic die kunnen helpen indien nodig.

Ik zal nog ff de lijst zoeken en update..

3. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    #503 water27, 15 feb 2016
    Laatst bewerkt: 15 feb 2016
    Linn wat naar! Hopelijk zijn de uitslagen straks allemaal goed!!

AMdd wat spannend, de verkoop van je lunchroom! Hopelijk krijg je er een mooie prijs voor!

Nienke nou het was een beetje een gekke droom.. Ik had een positieve test in m'n handen en dacht mooi. Niet eens heel enthousiast.. Had de test weg gelegd en het kwam later die dag ter spraken met m'n vriend. Zo nonchalant van ja ik ben zwanger..
    Dus heel raar! En werd wakker met het gevoel van ik ben zwanger, ging plassen en toen dacht ik ineens f*** ik moet nog een week wachten voor dat ik überhaupt kan testen.. Bizar.

Spa ik hoop dat je pendel uitkomt! Een vriendin zei laatst dat je het niet voor zichzelf kan doen omdat je onbewust toch een kant kiest.. Maar misschien geldt dat alleen voor haar.

Nieuwe dames, welkom!

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    #504 water27, 15 feb 2016
    Laatst bewerkt: 15 feb 2016
    ♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡

22. (8)
    Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Its Mine, 22 jaar, ronde 2
    Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5
    AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Mieneke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MA (ronde 15)
    MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6
    zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel

23. (7)
    Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18)
    Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 13
    Spa, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1

3llen, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3
    XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1

24. (2)
    Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8
    6ok11, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6

25. (5)
    Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16
    Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9
    Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10

26. (4)
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11

27. (4)
    minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Loveexx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 na curettage

28. (4)
    Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1
    Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1
    Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na curettage (ronde 6)

29. (4)
    Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14
    EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4

Datumloos. (1)
    Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 39

Wachtbankje (29), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

5. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    linn... ik kan me voorstellen dat alleen dat nog door je hoofd heen spookt. zelf had ik dit in nov. toen waren ze bang dat mijn cyste misschien een tumor was ivm verhoogde tumormakers.. echter kon dit ook endometriose zijn en dat bleek later ook zo te zijn.. maar 2maand lang dat toch het woordje kanker door je hoofd blijft spoken... probeer positief te blijven, het is erg fijn dat ze je serieus nemen en nu van alles willen uitsluiten.

water27 wat een aparte droom! maar dan duurd wachten nog lang he :(

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Zo als ik al had gezegd probeer ik niet teveel mee te schrijven en te lezen hoor meiden. Probeer er even niet te veel aan te denken en het lukt aardig.
    Gisteren wel heel de dag buikpijn gehad.. Ik hoop zo dat dat een goed teken is.
    Nu ga ik straks sporten, eigenlijk doe ik dat het liefst niet.. Maar ja iedereen roept altijd dat je alles moet blijven doen wat je altijd doet.

7. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Missiej, ja zeg dat wel en ja wachten duurt lang he..

Jann, ja lijkt me alleen maar goed om te sporten als je dat altijd doet.
    Ik twijfelde over de zonnebank gister avond. Nou ja toch maar gedaan. Alles voor die positest maar gewoon doen. Anders heb je geen leven meer als het een jaar duurt..

Wanneer gaan jullie testen?

8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Potato hoe gaat het met jou?

9. Mieneke

Mieneke Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik heb deze ronde nog niet meegeschreven. Sorry ik heb ook niet alles teruggelezen, maar ik wil graag toch even een beetje klagen. Ik ben heel hard aan het proberen om er niet te veel mee bezig zijn, maar wat vind ik het moeilijk en spannend. Gisteren gehoord dat een nichtje van mij zwanger is van de 3e terwijl de oudste van haar net zo oud is als mijn dochter. Niet dat ik het haar misgun, maar ik had er even flink de balen in gisteren :(.

Linn probeer vertrouwen te houden en hopelijk valt het allemaal mee.

Voor alle andere dames succes/sterkte met wachten en duimen voor een hoop roze testen.

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Aangezien ik niet weet wanneer ik ongesteld word, test ik volgende week woensdag..zit ik tussen dinsdag en zondag in haha.

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Mieneke: ik snap dat je het er moeilijk mee hebt..hoeveelste ronde is dit voor jou?

Ik zit nu 5 dpo en gister heel veel pijn met sex en me borsten kan je gewoon niet aanraken zo gevoelig is het.
    Ik heb dit nooit eerder gehad..kan ik dan toch zwanger zijn?

12. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Dag dames :) zou iemand mij op de lijst willen zetten? Ik ben 27 jaar, wij hopen op een 4 de kindje en dit is mijn eerste echte ronde na mijn miskraam van 4 januari.. Ik was 9 weken zwanger en het kindje waa gestopt met groeien met 8 weken.. Ik heb ovulatietesteb gebruikt en mijn nod zal 24 februari moeten zijn

13. Its Mine

Its Mine Actief lid

17 jan 2016
    156
    0
    0
    Huisvrouw :)
    Amsterdam
    Linn.. Heel veel sterkte. Ik begrijp dat dat door je heen blijft gaan. Laat het ons weten zodra je de uitslag hebt! Helaas is wachten soms heel lastig en zwaar...

Ik heb vanacht 4uur lang boven de wc gehangen. Ik heb geslapen met een een pyama en een badjas + twee dekens. Continu mezelf moeten beheersen om niet over te geven ( ik kan niet tegen overgeven ).
    Borsten doen pijn en heb het gevoel alsof ik elk moment ongesteld ga worden. Maandag is mijn NOD.. Kan zijn dat ik eerder ongesteld word, maar hoop dat dit iets anders betekend.. Gister ook voor het eerst na enkele maanden weer afscheiding. Hoop zo dat het raak is! Ik ga ook niet testen tot maandag, hoop ik..

14. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    mieneke.. lastig zijn zulke dingen inderdaad.. is even rot maar ja.. niks aan te doen. Ik had afgelopen dec zo'n zelfde situatie. schoonzusje van de 3e zwanger binnen no time, en vervolgens zeggen: "ja het was zo snel gegaan dat ik er echt van schrok. Als t zo makkelijk gaat is t ook niet zo leuk hoor" yeah right. Ik zou er heel wat voor over hebben!
    en 2 weken geleden een vriendin van me.. 2 maanden geleden vertelde ze dat zij er ook voor gingen! Een 2e. bij hun 1e was ze de 1e maand zwanger, dus had wel verwacht dat t snel zou gaan weer, maar dat ze in de 2e ronde alweer zwanger was.. pff.. Zoiets is gewoon kut. oneerlijk. onuitstaanbaar. Ik word er stikjaloers van haha! Maar het leven is gewoon oneerlijk. Je komt er wel weer overheen. als je zelf eenmaal zwanger bent, ben je dat allemaal vergeten!
    hoelang zijn jullie bezig?

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ik wil donderdag gaan testen.

Heb last van maagzuur, en nog steeds ontzettend gevoelige borsten.. Gisteravond wat misselijk, terwijl ik toch echt niets geks gegeten heb.

Temp zit nog steeds goed, dus erg benieuwd. Donderdag zit ik op 9dpo, nog wel vroeg, maar ach, proberen kan altijd :) En anders zondag denk ik nog een keer mits ik dan niet al ongesteld ben geworden.. Dan is wel mn NOD namelijk..

Mn vriend vroeg gisteravond al: "ben je zwanger?" nav de misselijkheid.. Ik zei al, "Geen idee! Kan maarzo, maar laten we er maar niet vanuit gaan..."

Tja, beetje zelfbescherming denk ik..

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Sporten ging gewoon prima en niks aan de hand.. Dus zal vast wel goed zijn denk ik.
    Zonnebank heb ik vandaag even overgeslagen maar kan denk ik ook niet veel kwaad.

Ik ga zaterdag testen met een vroege test

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

ff weet hier niet wat hij wil, hij heeft mijn ei terug verplaatst naar eerder en dat allemaal omdat tem weer lager is

18. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Mieneke, wat vervelend is dat hè. Je gunt het iedereen, maar je gunt het jezelf ook zo erg! Het eerste wat ik dacht toen ik je bericht las, jeetje, ik zou niet graag in haar schoenen willen staan! Die is continu zwanger geweest dan zeg! Maar het blijft naar als je zelf graag zwanger wilt worden en bij anderen gaat het zo makkelijk..

Bij mij ook hoor. Iemand die gelijk komt vertellen als ze positief geplast heeft dat ze zwanger is en dat het een ongelukje was. Niet gepland wel gewenst. Nou daar wordt ik dan ook jaloers op! Maar goed, onze tijd komt wel. En wat Lievekind ook zegt, als je zelf zwanger bent ben je dit alweer vergeten.

Linn, sterkte hiermee, wat anderen ook zeggen, misschien valt het wel mee! Ik duim voor je!

Klinkt veel belovend Itsmine! Het klinkt wel als echte zwangerschapssymptomen! En Nienke, voor jou wordt het ook spannend!

Hier vandaag wat krampjes en veel afscheiding. Zit volgens de calculator nu op mijn innestelingsdag. We wachten maar gewoon af... Misschien dat ik zaterdag een testje doe. Dan zit ik op 9dpo... Al had ik mij voorgenomen om niet meer voor NOD te testen..

19. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dames wanneer gaan jullie testen?
    Ik ga op zn vroegst vrijdag testen.
    By myn eerste kind testte ik op 8dpo positief met een vaag lijntje.

20. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Zuurtje, heeft ff m weer terug gezet op 4 feb nu? Misschien ziet hij dan de dip van afgelopen vrijdag ineens als innestelingsdip oid? Tjee, wat lastig zeg! Oftewel, je weet nog niet waar je aan toe bent.. Mocht je ei echt zoveel eerder zijn geweest, zit je nu al een aardig stukje dichter bij je NOD.. Gewoon afwachten dan maar, ben ik bang? :(

Soofster, lastig he om echt te wachten tot NOD? Ik hou dat ook echt niet vol.. :( Succes meid! Ook voor jou duim ik op een positieve test :)

Deel Deze Pagina