Water of het effect heeft op de innesteling, geen idee.. Volgens mij kun je beter paracetamol pakken dan.. Op deze site staat wat meer info over pijnstilling tijdens zwangerschap. https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwangerschap/medicijngebruik-tijdens-de-zwangerschap/ Vanmorgen is m'n temp nog weer een beetje verder gestegen. Ben erg benieuwd. Vanmorgen nog een dipstick testje gedaan, ook negatief.. Heb al twee dagen flink hoofdpijn, maar volgens mij komt dat ook door het hoesten wat ik de hele dag doe.. Borsten doen nog steeds pijn, ene moment meer dan andere.. Hoop natuurlijk dat dit iets betekent maar begin toch ook beetje de hoop weer te verliezen nu Nod weer dichterbij komt.. Nog paar dagen, dan weten we t iig..
Spannend he Nienke, het blijft lastig al dat wachten zeker als je dan wat symptomen hebt die van alles kunnen betekenen.
Dank je wel voor de link Nienke! Hier nog steeds geen gevoelige borsten of tepels. Dat heb ik normaal elke maand. Heb het gevoel of ik ga menstrueren. Durf eigenlijk m'n temp niet meer op te nemen omdat ik bang ben dat hij naar beneden zal zakken.
Begint nu spannend te worden dames! Ben benieuwd hoe deze lijst uiteindelijk zal worden... Xuona: ik voel alles wat jij ook hebt 😄 Bij mijn dochter ben ik trouwens nooit misselijk geweest dus hoeft niet perse bij een zwangerschap te horen. We lopen gelijk en ik test zaterdag. Ga dan namelijk nachtje weg met vriendin dus zondag testen is sowieso geen optie. Verwacht er weinig van, omdat ik de afgelopen keren pas op NOD duidelijk testte, maar goed heb toch testjes zat. Succes met wachten allemaal!
Ik vind het ook nog opvallend rustig.. Ik twijfel zelfs om morgen al te testen. Maar dan ben ik nog maar 8dpo. Dus beetje onzin.... Hopelijk denk ik dat morgenochtend ook.. Haha
Nope paar x aan Gedacht maar niks in huis Dus dagen vliegen zonder testen voorbij ook nog maar 1e ronde (misschien scheelt dat?)
Ik heb toevallig 1 test in huis.. maar ga niet testen. ik heb ook totaal geen testdrang deze maand. Misschien omdat het nog ff duurt tot mijn nod. Volgens mij nog 6 a 7 dagen.
Haha ik heb al 3 x getest Ik denk zelf dat ik lichte streepjes zie maar dan moet ik de rest in allerlei houdingen bekijken met bepaalde lichtinval dus nee, gewoon negatief. Ben 9 dpo volgens mij maar nu achteraf gezien misschien ook pas 7. Had positieve ovu 9 dagen geleden en daarom zette mijn periode tracker mijn nod 2 dagen terug, maar als mij ei pas 48 uur later is gesprongen is mijn nod pas de 25ste natuurlijk... Heb trouwens wel een aantal puistjes sinds vandaag, heb ik normaal pas de dag voor nod. Symptoom? Ben erg benieuwd ook naar jullie eerste (hopelijk positieve!!) testjes. Liefs
Zou ik ook op de lijst mogen? Ik denk dat mn eisprong rond 14 februari is geweest. NOD 28 februari, ronde 3, 27 jaar
Net een test gedaan! Nu 3 dagen voor nod, ik vind het al een duidelijk lijntje. Wat vinden jullie dames?
Oké.. Ik heb er aan toegegeven.... OMOWIT! Maar goed, wat wil je op 8dpo.. Al vind ik het nu wel lastig om hoop te houden... Maar de testdrang is wel weg! Dus dat is wel een voordeel!
Goedemorgen meiden, Ik ben dus al vanaf gisteren mega misselijk, de hele dag door geweest. Manlief zei zelf al: anders doe je even een testje? Maar ik was pas 6dpo dus daar komt toch niks uit. Vandaag dus 7dpo en weer misselijk uit bed gekomen. Net liep ik al kokhalzend de hond uit te laten, oeps! Ik voel me helemaal niet ziek, geen buikgriep misselijk gevoel. Zit mijn lichaam me zo te zieken? Grrrr.... Wil niet eerder als maandag testen, 10 dpo, om teleurstelling te voorkomen Nou ik ga zo werken, afleiding! Dat wachten is beroerd.... En dat pas op ronde 1....
Oooh [/B] mamadaan [/B] dat is zeker!! Yoepie! Gefeliciteerd!! Nu krijg ik ook zin haha met nog maar 2dgn voor NOD!
Hè lees net even terug op zoek naar de lijst, pfoe veel wachtbankjes zeg. Maar zelfde NOD zelfde ei, hebben wij Spannend!