♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (8) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mieneke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MA (ronde 15) MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel 23. (6) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 13 Spa, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 24. (4) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8 6ok11, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Mamavandrie, 27 jaar, 4e kindje, ronde 1 na miskraam Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 25. (7) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jess, 26 jaar, 1e kindje (na MA), 3e ronde 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 27. (4) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 Loveexx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 na curettage 28. (5) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na curettage (ronde 6) Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Bugs bunny, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 jaar 29. (5) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 3llen, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 43 Wachtbankje (40), Zwanger (1), Ongesteld (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Leuk trouwens om te lezen dat de eerste positief getest heeft! Ik zie heel wat kwaaltjes voorbij komen. Toen het bij mij raak was (en misging uiteindelijk) had ik vooral last van gevoelig en jeukende borsten en momenten op de dag dat het zweet me uitbrak. Dus ben benieuwd wat ik allemaal voel deze maand.
Nou weer een andere wending... Heb nu weer waterige witte afscheiding en helemaal geen bloed te bekennen. Of iets van roze, bloed was het niet. Echt apart... Wil mezelf behoeden om nu al te gaan testen.. Wil eerst echt goed overtijd zijn.. Iemand al getest?
Je kan het beste met ochtend urine doen als je voor je nod test, Daarna maakt het niet zoveel meer geloof ik, bij m'n dochtertje teste ik einde van de middag na een gezellige theeleut middag met een vriendin positief maar dat was al wel 2 a 3 dagen na nod. Kan nog vanalles Ieder die misschien gaat testen aankomende dagen succes 🍀 En ieder al op rood een dikke knuffel echt balen
wooow stelletje kletskousen! 😂 haha en de eerste roze al.. wooow gefeli! spannend meiden! ennu geen bloed geeft moed! op naar een mooie roze lijst!
Ik heb mezelf net een testje beloofd morgenochtend hihi.... Is 3 dagen voor m'n NOD... Ik dacht, zo'n eerste ronde, dan mag ik het nog van mezelf haha! Iemand tips hoe je een foto in kan voegen vanaf de telefoon? Mocht ik dan twijfelen, kan ik mooi alle experts hier om hulp vragen! En als die wit is wacht ik m'n NOD dinsdag af, is die er niet, dan nog een testje wagen... Zo spannend!!! Benieuwd naar alle testen komende tijd! Hoop op een mooie roze lijst dames!
Die waterige witte afscheiding heb ik vandaag ook gehad! Moest echt een inleg kruisje gebruiken onder hand anders steeds schoon ondergoed nodig! Dus ben benieuwd wat dit is, ik herken dit niet! Hopelijk betekend het voor ons alleen maar iets leuks! Ik kan niet wachten met testen tot over tijd... Vind het nog te spannend!
Ja raar he! Ik ook niet.. Maarja vrees toch, door dat waterige roze, dat ik ongesteld ga worden.. Al voel ik niks! Voel wel wat steken bij mijn baarmoeder, geen idee wat ik er van moet denken. Mijn borsten zijn maat F geworden.. Letterlijk! Nou mocht ik nu niet zwanger zijn, ga ik mij zorgen maken hoe ik zal zijn als ik het wel ben. Hahaha.
Oh nou krijg ik weer hoop maar ga wel afwachten tot maandag..gewoon om het zekere voor het onzekere te nemen.
meiden.. ik heb bandenpijn.. en niet zo'n beetje ook.. Met niezen, hoesten en snel opstaan doet t enorm veel zeer!! Heb t nu al een paar keer gevoeld vandaag, was moeilijk te missen.. Dit geeft me hoop, of kan t ook iets anders zijn?
En daar lig ik weer, slaap zo slecht. Ook gelijk misselijk. Niet zo heel erg dat ik moet spugen maar wel aanwezig, ik hoop dat het van een zwangerschap is natuurlijk maar denk dat er een griep aan zit te komen. Dit is een 'symptoom' die ik in al die maanden nog niet gehad heb, of zou het stiekem dan toch zo zijn? Ik durf niet te hopen haha.
Nou hier het eerste testje gedaan. Ik vind het nog niet hoopgevend. Heel in de verte "denk" ik een lijntje te zien, maar is volgens mij meer omdat ik het wil ☺️ Op de foto zal wel helemaal niks te zien zijn, maar voeg hem toch maar even toe.
Jawel, en kon mezelf nu even niet inhouden omdat ik dus het hele weekend weg ben met vriendin. Dus we zien maandag/dinsdag wel weer. Als ik kijk naar NOD, is het niet extreem vroeg dat testen maar ik had wel pas vorige week donderdag mijn ei. Dus als ik daarnaar kijk is het wel vroeg toch? Pfff ingewikkeld 😅
Nou jongens, hier ook een witte test... Dinsdag m'n NOD, dus ik weet het niet. Ik ga er maar gewoon even vanuit dat al die klachten die ik heb ergens anders van komen en wij gewoon door moeten naar een volgende ronde.. Ik heb een clearblue plus test gebruikt, iemand ervaring met die gevoeligheid... Ik wil de foto wel invoegen maar weet nog steeds niet hoe dat moet... Iemand anders wel?
Goedemorgen dames. Ik slaap al sinds 2 Dagen Slecht pffff Gister avond Kreeg ik heeel kleine streekjes rechts onderbuik eierstok ofzo soms ook Blauwplek gevoel. Vandaag ook pijnlijke - branderig tepel alleen rechter Kant. Nog 5 dagen wachten tot mijn nod!
Die test is niet te vertrouwen.. İk had hem ook gebruikt enn zag Licht streepje maar ik was niet zwanger helaas
Pfff wat duurt het wachten lang he... Zie wel een heleboel hoopvolle kwaaltjes voorbij komen! En de eerste roze, wat bijzonder! Van harte proficiat mamaDaanT! Dames die een enkele veeg rood hadden, spannend! Zou innesteling kunnen zijn, toch? Als t niet doorzet... En Mieneke, wat jammer dat het deze ronde voorbij is voor je... Wens je spoedig een goede zwangerschap toe! Ik heb vanmorgen ook nog een testje gewaagd, maar ik weet dus niet of ik nu 3 of 5 dagen voor nod ben. Test is zo goed als wit (ja, ik zie wel wat, maar moet m onder de lamp van de afzuigkap houden om iets te zien haha dus voor nu vind ik m negatief). Daarentegen testte ik bij de zwangerschap van mijn 2e pas ruim na nod positief en testen daarvoor waren omowit. Geef de hoop dus niet op. Had ook wat kwaaltjes zoals vannacht veel wakker geworden door de pijn in mijn handen (had ik bij beide zwangerschappen ook al voor nod) en gewoon het heel erg koud hebben, vooral de voeten. En heb allemaal puistjes! Ben erg benieuwd, we wachten het maar af...