Ja is beter denk ik dankjewel! En op roze...in mijn dromen. Ben zeker niet zwanger weet dat 100%. Had waarschijnlijk dinsdag eisprong en die vrijdag ervoor geklust. Onmogelijk zwanger 5 dagen van te voren. Maar hoop dat ik snel met jullie mee kan doen deze ronde.
Ik vind het ook weer leuk om mee te doen en zou dan ook graag op de lijst willen. Ben 29, 1e kindje, ronde 5. Eind vorig jaar mocht ik niet zwanger worden ivm medicatie gebruik. Vanaf daar maar opnieuw begonnen met rondes tellen.
Hoera! Eindelijk ongesteld na m'n operatie 😁 Mag ik er bij jullie bij? Beeb1987, 28 jaar, 1e ronde na BBZ (ronde 18), 1e kindje Nod 23 februari Op naar heel veel roze 💕
Nou hopelijk wordt het dan zoiets zoals clarajilla zegt Water! En op naar nationale feestweek wordt voor ons beide het motto dan maar ja 😉 Oh wanneer zijn jullie getrouwd Jann? Wij 11 nov Jeetje beeb 1987 wat heftig! Wanneer was je bbz? Ben je helemaal hersteld?
Ik doe ook eens mee! Eind vorige maand kwam ik op dit forum terecht en wel fijn om mee te lezen met een aantal van jullie eind jan groep. Helaas toch weer ongesteld geworden en nu wordt het allemaal ongemerkt toch wat serieuzer.. nu ronde 9 al maar denk niet ideere ronde op het juiste moment enzo want ik was er nog niet zo mee bezig. Je wordt op dit forum wel een stuk wijzer haha, dus nu voor het eerst ovulatietesten en temperaturen doe ik sinds vorige maand. Ook gaat mijn man aan de vitamine multi met zink en selenium, en ik overweeg nog tarwekiemolie vanaf mijn eisprong te gebruiken.. Lastig om er dan niet teveel mee bezig te zijn hè Maar wie weet helpt het en dan doe ik dan liever dan medische trajecten, we willen er nu wel echt voor gaan! Wil iemand mij erop zetten? minha, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje Nod 27 feb waarschijnlijk (ik was woensdag 1 dag overtijd dacht ik maar blijkbaar is mijn cyclus gewoon iets langer, ff geeft aan 31 dagen)
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (5) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 23. (4) Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) 24. (1) zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde ? 25. (3) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 26. (2) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 27. (1) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 28. (1) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 29. (0) Datumloos. (2) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Buiten de lijst. (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heej dames! Heb de nieuwe dames even bij op de lijst gezet en ook mezelf maar toegevoegd.. Nienke87, 28 jaar, 1e kindje en op naar ronde 8. Denk dat wij na deze ronde ook naar de huisarts stappen. Ben in 2012 1 eierstok en eileider kwijtgeraakt en de gyn zei toen dat we terug mochten komen als ik na een half jaar niet zwanger zou zijn. Dat half jaar zit er nu op, maar wil toch nog 1 ronde afwachten.. Vorige maand begonnen met tempen en daar ga ik rustig mee door. Heb een stabiele cyclus van 24-25 dagen.. Dat is dus wel ideaal. Wat doet zink en selenium voor een man? Mijn vriend slikt al jarenlang multi-vitaminen, geen idee of zink en selenium daar ook in zit. Zal het eens nakijken Ik zit te denken om dit weekend ook te beginnen met mama compleet + visolie. Heb ook losse visolie capsules, maar daar wordt ik helemaal naar van, dus wil eigenlijk zien dat ik die in een combinatie pil ga slikken (slik sinds een half jaar wel folium zuur maar verder ook niets)
Hi Nienke, wbt de vitamine pil met visolie erin.. Die slik ik ook. Ook ik wordt er naar van, maar als ik hm slik tijdens het eten gaat het goed. Dus niet er voor maar zeker niet erna. Als ik niks meer eet na m'n pil wordt ik geheid misselijk. Ik hoop idd dat het zo gaat als Clarajilla schreef. Ik vraag dan alleen wel of de huisarts dan ook meteen op schildklier kan laten testen. Heb ik dat alvast gehad. Ben nooit zo dol op bloedprikken. Niemand denk ik maar de prik zelf vind ik nooit zo'n probleem maar daarna is m'n arm of armen altijd dik en bond en blauw.. Zit alweer op dag 5 van m'n cyclus. Tijd voor m'n eisprong gaat altijd wel snel. Welkom nieuwe dames! Op een mooie roze lijst!
Ik heb altijd wel lichte streepjes als test streep. Soms loopt deze op en soms knalt hij uit het niets. Maar de controle streep moet altijd wel goed duidelijk in beeld staan. Misschien heb je een foto?
Nee ik heb geen foto heb m alweer weg gegooid.. Ik vind het zo gek die controle streep is geen knalstreep maar een lichte streep, hij is wel duidelijk te zien.
Ik heb geen idee Jannn... Heb wel dezelfde soort testen liggen voor deze ronde. Dus wie weet kan ik het je binnenkort vertellen. Maar jij begint nu dus al met testen?
Hmm oke, maakt me beetje angstig. Ik vind vis namelijk echt niet lekker, en die vis olie capsules lieten mij echt een vieze vissmaak opboeren.. Hoop dat deze pillen dat effect niet hebben, want daar vind ik ze eigenlijk te duur voor Behoorlijk prijzig, zon potje voor 2 maand.. Ik nam m sowieso altijd al voor het eten in, maar zelfs dan kreeg ik er nog last van Jann gebruik je de dipsticks van zwanger en kids? Die gebruik ik ook. Heb meestal ook een witte test, maar op gegeven moment wel echt een piek! Eerste maand dat ik deze gebruikte, had ik er geen positieve test mee. Waarschijnlijk heb ik toen mn piek gewoon echt gemist. Had m ook niet op de kruidvat testen. Afgelopen maand heb ik mn piek wel gevonden. Komende periode ga ik ze ook weer gebruiken, maar ga nu niet te vroeg beginnen met testen, hooguit 5 dagen voor ik mn ei verwacht, 2 testen per dag. Klik hier maar voor de foto's Zoals je ziet, had ik ook niet altijd donkere controle streepjes.. Eerste maand dat ik ze gebruikte Tweede maand had ik ineens deze test, duidelijk positief
Zink en selenium zijn goede mineralen voor de vruchtbaarheid, aanmaak en activiteit vd zaadcellen. Selenium zit vaak te weinig in onze voeding. In ieder geval veel positieve ervaringen gelezen ook hier op dit forum en kwaad kan het niet lijkt me. Hij neemt vanaf deze ronde axium multi extra man. Zit ook foliumzuur, vit E en C onder andere in die ook bijdragen. Hopelijk merken we het Het is meer dat we dit soort dingen kunnen doen voordat we eventueel de stap naar de huisarts nemen, net als temperatuur en ovutesten om mijn cyclus in beeld te brengen. En dan misschien tarwekiemolie omdat de innesteling zou bevorderen, heb het idee dat ik nu wel steeds een eisprong heb maar wie weet gaat het daarna niet goed. Ben benieuwd, hoop ook op veel roze!💞 Echt apart die moods wings iedere maand tussen het idee dat je je echt zwanger voelt en dan weer niet. En waarvoor zijn visolie capsules?
Ik gebruik idd die dipsticks.. Maar jou controlestreep is sowieso paarser bij mij hoor. Die van jou van 21/12 lijk bij mij ongeveer zo.
Maarja, zoals je ziet wisselt het bij mij ook heel erg Ik zou eigenlijk zeggen: blijf gewoon testen, je zult op gegeven moment vast een positieve test krijgen.. Test je 1 of 2x per dag?
Ben ook benieuwd wat voor jullie het best werkt. Ik ga z&k dipsticks gebruiken vanaf dag 14, er staat eenmaal per dag tussen 10 en 18u het best testen. Maar kan het heel verschillend zijn als je sochtends of savonds test, of kan je je piek dan toch missen misschien? Benieuwd of het klopt met mijn temperatuur