Ik heb precies hetzelfde als jij Spa, test altijd pas op of rondom NOD positief. Beetje jammer dat mijn cyclus nu aan het rommelen is waardoor ik niet helemaal zeker ben wanneer mijn NOD is. Maar goed, we wachten volgende week gewoon af. Klinkt wel hoopgevend bij jou! Xuona: ach wat jammer! Ik ben ook geen fan van die testen, omdat je vaak iets vaags blijft zien wat je voor positief kunt houden. Houd moed! Soms heeft de innesteling later plaatsgevonden waardoor je HCG nu nog te laag is. Ik ga in ieder geval gelijk met je op Oh en foto doe je door te klikken op "plaats reactie" dan kom je in het uitgebreide scherm terecht waar je ook op bijlage toevoegen kunt klikken. Daar wijst het voor zich. Aah mamadaan, sorry heb jouw test over het hoofd gezien. Van harte! Wat een knaller!!
Ik heb vanmorgen ook weer een testje gedaan. Kon het niet laten.. Ik dacht dat ik iets meende te zien.. Als ik goed keek en het testje draaide.. Zal dus wel niets worden.. Maar morgen doen we er gewoon nog eentje. Lang leve de action testen! Ik zag op jouw test niets Jaydee. Maar wat niet is kan nog komen! Zelfde geldt voor jou xounA. Ik wacht hier met smart op een nieuwe roze test! Kom maar op meiden.. De eerste NOD komt nu wel heel dichtbij!!
Ik ga de volgende keer gewoon andere testen halen... Of de kruitvat 2 voor 5 of toch gewoon de action, daar hoor ik wel goede verhalen over.. Ik was nu op de clearblue gewoon omowit, dus even beetje zelfbescherming en nu echt wachten tot dinsdag/woensdag m'n NOD. Ik denk dinsdag, maar schommel beetje tussen 28/29 dagen, dus kan ook woensdag zijn. We wachten weer af Jaydee! Wie weet hebben we na t weekend toch positieve testen en anders vol goede moed de volgende ronde in! Thanks voor de tip van t plaatsen van de foto, kan ik dat de volgende keer doen! Veel plezier op je weekendje weg! Soofster, ik ben benieuwd! Iets draaien en zien klinkt altijd leuk haha, dat was bij mij niet eens het geval! We wachten weer af! Hoop op snel veel roze op onze lijst hier!
Heb hier wel de hele tijd steken laag in m'n buik,,, kan ook voor menstruatie krampen door gaan, dus wie weet, dient het hele feest zich wel eerder aan... Dan komt daar m'n lage rugpijn vandaan... Poeh, lijf blijft lastig!
Ik mag wel op rood..vandaag weer witte test en ik weet dat ik dan gewoon ongesteld ga worden. Kon ook niet klussen door de griep die ik precies had met mn vruchtbare dagen dus volgende maand beter
Ook hier een witte test, en het gevoel dat ik ongesteld wordt, in ieder geval geen zwangerschapklachten...
Normaal altijd vanaf ei tot nod last van mijn borsten ze worden wat groter en doen soms pijn met de bh uit doen etc. Nu nergens last van. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dit is de eerste keer sinds ik gestopt ben met de pil dat ik geen pijnlijke borsten heb. Overigens klopt mijn banner deze maand niet helemaal. Pas op cd21 een ei gehad dus ben nu 8dpo
Spannend hoor allemaal..ik zit nu op 8 dpo..totaal geen klachten. Ga er ook vanuit dat ik donderdag me regels krijg.
Pff de pijn in de borsten wordt langzaam iets minder bij mij. Gister hele dag duizelig, en werd steeds ergen tegen de middag/ avond.. Flink verkouden en voelde me echt beroerd dus voor zekerheid temp ff opgenomen. Schrok er erg van! 40.3 graden koorts.... Ben eerst op de bank gaan liggen onder een dekentje maar ook al gauw richting bed verhuisd. Werd op gegeven moment badend in t zweet wakker. Temp vanmorgen wel gedaald naar 38.8, vandaag maar ff heel goed in de gaten houden en aan de paracetamol.. Ben bang dat t voor mij ook einde oefening is deze maand...
Xuona: Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je een voorwerp vlakbij de test moet leggen zodat de camera beter focust. Misschien kun je dat proberen? Hier ook vrij weinig klachten eigenlijk, sinds 2 dagen wel iets meer wittig plakkerige afscheiding, maar om het bijzonder veel te noemen...nou, nee. En harde tepels plus beurs gevoel aan de zijkanten van de (.)(.) . Ook dit heb ik wel eens met een naderende menstruatie, afwachten ...zucht!
OK hier ochtendtest ook niks nakkes nada..verwacht dus morgen of maandag door te gaan naar ronde 2. Duim voor jullie meiden!!
aj wat een boel onzekerheid nog.. jaydee.. het kan nog essie28 wat balen he! had juist zo'n hoop bij jou! nienke.. balen van je koorts zeg! dan kun je nu dus nog niks wijs worden uit t tempen hier geen klachten ofsow... wel vannacht heeeeeel raar gedroomt haha we wachten hier nog "rustig" af.. wil ook niet voor nod gaan testen
Och meisje toch..wat vervelend. ik denk niet dat je kansen bijvoorbaad verkeken zijn hoor. Alles kan nog. Sterkte iig.
Bandenpijn voelt als spierpijn aan je onderbuik heb ik me laten vertellen. Dat komt vaak voor na een aantal weken zwangerschap. Op hoeveel dpo zit je?
spannend voor iedereen! Veel negatieve testen voorbij zien komen! maar we zijn allemaal nog vroeg! hopelijk snel een boel mooie posi testen! Balen meiden op rood! hopelijk de volgende ronde meer geluk! Beterschap Nienke! Zou leuk zijn als je toch een mooie posi test hebt over een paar dagen! haha Missiej, grappig! Ik droom ook wat meer de laatste nachten! Heb ik in mijn zwangerschap ook veel gedaan dus hoop dat t een goed voorteken is samen met de bandenpijn en mijn lange tenen! ben weer erg snel geïrriteerd..
10 dpo, maar gisteren veel last van gehad en vanmorgen weer.. herken het uit mijn vorige zwangerschap..
goedemorgen iedereen testje wat ik voorbij zag komen zie ik helaas niets op veel witte testen, geef de moed nog niet op zolang je niet ongi bent nienke beterschap, die temp kun je wel langs je neerleggen en weet je nog niets hier 8dpo vandaag en 2 dagen voor nod heb stiekem een testje gedaan en meen iets te zien maar kan ook zijn dat ik het wil zien voel me ook anders dan anders en dat had ik ook bij de zwangerschap van d jongste en vorig jaar in januari wat helaas een mk is geworden. benieuwd of te testen gaan oplopen komende dagen of dat het niets is klachten die ik heb: pijn aan mijn borsten, misselijk, moe, moeilijk grote boodschap kunnen doen wat ik normaal niet heb en dat rare gevoel