Ik heb een samsung deze photo editor zat al in me telefoon. Het is geen app ik denk dat iphone dat ook heeft. Je moet op de foto gaan staan en dan op een vierkantje met een pen klikken daarmee bewerk je je foto. En dan zet je hem in negatief en je contrast wat hoger zetten.
Dank je dames! XuonA 4 dagen voor nod is zeker nog best vroeg kan nog vanalles gebeuren de eerste test was bij mij 3 of 2 dagen voor nod en dan zijn die van de Kruidvat ook best gevoelig! succes met wachten en hopen dat je woensdag een mooi positief tekstje in handen hebt! Ik zie hem ook hoor soofster! Ik heb volgens mij wel is ergens gelezen dat als je een beetje water over de test doet dat een indroog lijn verdwijnt en een positief tuurstreepje gewoon blijft staan. Ik weet alleen niet helemaal zeker of dat klopt, misschien andere dames wel is van gehoord? Spannend its me, helaas zie ik ook niks maar goed wat niet is kan nog komen, zolang je nog niet ongi bent kan het nog. Ik duim voor ook een mooie duidelijk test! Dat misselijkheid heb ik ook heel erg al ruim voor m'n nod
Ja klopt bij iPhone moet je op de foto boven in wijzig drukken en dan de 3 ronde bolletjes en dan zie je de filters
hoi meiden, ik zit vandaag op 9 dpo. Volgens mij voelde ik gisterochtend de innesteling want ik zat ineengedoken in de douche. Ik zie een tuurstreep, of ben ik gek aan het worden, wie ziet hem ook? Om het te zien zou je moeten kunnen inzoomen denk ik want het is vrij klein op dit forum. Dit is trouwens een foto na 3 minuten en er moet een plus komen te staan. Ik moet ook even zoeken hoe ik em in negatief zou kunnen zetten. In men album zie ik het beter als hier want daar zijn de foto's wat groter.
Nee maar ik voel alijd mijn eisprong.. Dag erna had ik een afspr bij de gyn. Die zag dat mij. Eisprong was gesprongen! En die dagen heb ik ook geklust. Maarja.. Moet toch evhtt eerst iets zien op een test haha
Hallo dames. Zou ik voor een paar daagjes mee mogen kletsen? ik hoef niet op de lijst oid. het is namelijk niet de bedoeling dat ik zwanger word. Ik wil niemand voor het hoofd stoten, wij zijn namelijk een beetje dom geweest. En mocht er eventueel een zwangerschap uit voort komen, dan zij het zo. Ik moet zo om en rond de 26e of 27e ongesteld worden. ik heb al 2 kindjes en ik was toen vrij actief hier een aantal jaren terug. en nu ben ik er weer, haha. en daarbij kan ik het nu op de een of andere manier niet laten om mee te kletsen tot ik ongesteld wordt (of niet). ik heb al heel wat pagina's doorgenomen en zie dat er een paar tuurstrepen zijn en een paar zwangeren.. van harte voor jullie!!! Ik gun het jullie allemaal zo erg!
Hey meid, maakt voor mij niet uit hoor hoe meer zielen, hoe meer vreugd. We zijn er om mekaar te steunen Ben je de pil vergeten ofzo of wat bedoel je met dom geweest? Liefs
Dankjewel! lief je berichtje. nee, ik ben niet aan de pil of iets dergelijks. mijn hele cyclus was door de war afgelopen tijd door spiraal en na de tijd de pil gebruikt. sinds vorige maand is mijn cyclus (na heel veel keren gebloed te hebben, was niet grappig meer) is het weer normaal, godzijdank. ik ben bewust nog niet weer begonnen omdat ik dat niet weer wil hebben. Vorig weekend was mijn vriend bij mij zaterdags en normaal trekt ie altijd op tijd terug.. behalve toen lukte t niet op de een of andere manier. Ik was ook in de veronderstelling dat mijn ei pas later kwam. maar hij was dus dat weekend al gesprongen.. mijn cervixslijm was opeens weg. Misschien dat ik zelf ook een beetje in de war was ermee.. ik weet het niet eens. maandag avond realiseerde ik mij het opeens dat mijn ei dus al was geweest. en die dinsdag voor de uiterste 72 uur heb ik dus een map geslikt. ( Oh en wat haat ik dat om te zeggen, ik heb dat nog nooit eerder gehad en ik wil hier echt niemand voor het hoofd stoten, alvast heel erg sorry). Ik heb serieus heel internet (geen pagina gemist) afgezocht naar de werking ervan etc etc. maar er is dus geen peil op te trekken. en probeer een beetje op te letten waar ik last van heb, maar ook niet weer teveel.. ik snap het hele je lichaam houd je voor de gek kwestie (hoevaak ik dat al niet heb gehad).. Ik schaam m'n eigen gewoon rot om dat te zeggen hier. ik gun het iedereen echt zo erg!!
tuurlijk ben je welkom! gezellig, hoor.. vind alleen wel beetje apart, wij proberen allemaal heeel hard en hopen heel hard zwanger te raken, en jij hoopt juist dat t niet zo is.. misschien (niet lullig bedoeld hoor) is t niet de juiste topic? Je mag natuurlijk ook gewoon blijven hoor, ook niks op tegen!
Mamadaan zuurtje en soofster volgens mij is dat allemaal kei roze! Wauw! Gefeliciteerd vanuit hier! Mamadaan ik ben redelijk nieuw hier..wat bekeken die cijfers bij je banner voor 'zwanger'? Meiden tis m'n eerste ronde nog maar..maar durf bijna niet naar de wc te gaan, vandaag is m'n NOD en m'n PD app geeft aan 'menstruatie 1 dag overtijd' ...daar word je toch zenuwachtig van hahaha En dan heb ik vandaag ook nog een baby shower met zwangeren reservering in m'n lunchroom, leuke afleiding ahum
Vandaar dat ik het ook rot vind om hier te vertellen. Mijn intentie was om gewoon met de rest mee te wachten tot nod en misschien eventuele kwaaltjes etc te vertellen om het even allemaal te kunnen vertellen aan mensen (jullie). En andersom natuurlijk. Misschien dames een hart onder de riem te steken, of mee te helpen turen naar testen.. waar ik er zelf ook al een miljoen van heb ondergezeken. noem maar op. ik wilde niet liegen of een half verhaal ophangen. En zoals ik zei, als het zo is, is het zo. Dan is het een klein wondertje erbij. Nogmaals: ik gun het jullie allemaal super super erg. ik weet hoe die maanden zijn!!
Hoi allemaal! Zit al een tijdje mee te lezen, wij zitten nu in ons eerste ronde.. Vandaag is 3 dagen voor nod.. Wat vinden jullie van deze test? Was na 10 min... Indrooglijn?? Is een kv2v5. Heb graag jullie mening! Bedankt alvast!
Ik zie een streepje hoor ijsklontje! Is de kleur ook roze? Morgen of overmorgen nog eens testen? Ik vind het er hoopvol uitzien
Thnx voor je snelle reactie loveexx! Ja ik twijfel enorm! Vind ik hem er roze uitzien omdat ik dat graag wil of is hij echt een beetje roze?! Stom he! Wou het inderdaad morgen en/of overmorgen nog eens testen! Als het zo zou zijn dan zou de streep in een rap tempo donkerder moeten kleuren toch?
Ik zie ook een streepje ijsklontje! Inderdaad overmorgen nog een keertje testen zou ik zeggen! Hier net met afvegen weer wat bruinige afscheiding, irritant! Dus verwacht toch wel m'n menstruatie de komende dagen... Helaas! Ik hou jullie oo de hoogte natuurlijk! Ben ook enorm benieuwd of er nog meer roze bij gaat komen!!!