~ NOD-lijst 22 t/m 29 februari ~

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momm

Momm Lid

6 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief je reactie. JSS1989

Nou omdat ik veel verschillende dingen lees ( bijsluiter product en extra bijsluiter van de apotheek zelf) weet ik niet zo goed wat ik moet denken.
    de een zegt dat het je ei uitstelt en de ander zegt dat het de innesteling tegengaat. maar mijn ei kon dus niet meer uitgesteld worden en heb hem daarbij ook vrij laat ingenomen.

Mocht ik toch zwanger zijn dan ben ik net zo gezegend als dat ik was met mijn andere 2 kinderen.. en zou er net zo veel van houden!!

mijn kwaaltjes zijn dat ik vanaf woensdag/donderdag best moe ben. her en der een zere onderrug. en net toen ik aan t plassen was moest ik hoesten, toen voelde ik het steken in mijn lies.
    Mijn afscheiding na mijn ei was wit zalvig. toen waterig wit. en nu vanmorgen was het ook wit maar iets vaster of glibberiger om t maar zo te noemen. en mijn buik is de hele week aan t rommelen.

maar vooralsnog pin ik me nergens op vast. al die dingen kunnen ook gewoon gebeuren geloof ik.

ijsklontje ik zie hem duidelijk hoor.

JSS1989: welke test had jij gebruikt?

2. Momm

Momm Lid

6 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

ik heb hem gevonden.. als ik mn scherm iets kantel lijkt t idd zo. Maar volgens mij moet je echt nog even wachten als je net je innesteling misschien hebt gehad. doe m morgen of overmorgen nog een keer en bewaar deze test.

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    JSS1989: als ik hem in negatief zet dan zie je niets helaas. Anders morgen even nog keer proberen

4. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey Momm, die kwaaltjes die je hebt, die heb ik ook al 3 rondes na men MA. Ook die geluiden in me buik. Ik dacht ook dat het raak was elke keer maar het wilt dus inderdaad nog weinig zeggen. Het kunnen evengoed symptomen zijn van je naderende menstruatie. Het enige dat ik ook had toen ik zwanger was, was roze afscheiding. Dat was het enige waardoor ik zwangerschap en naderende menstruatie kon onderscheiden.

Ik gebruik de tests van Kruidvat. Kruidvat Early staat er op de doos. 2 voor 10 euro zijn ze hier in België. Ik ben half Nederlandse, half Belgische maar woon in België.
    Die testen 2 voor 5, het lijkt net of ze die bij ons in Kruidvat niet kennen. Heb er al een paar keer achter gevraagd en dan bekijken ze me net of ze hebben een spook gezien :D.

Bedankt om te kijken! Ik zie het ook lichtjes. Ik ga wachten tot dinsdag denk ik want eerder testen heeft maar weinig nut als je hcg pas iedere 48 tot 72 uur verdubbeld. Ik denk dat ik mezelf dan alleen maar meer zenuwen bezorg.

5. Momm

Momm Lid

6 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    K had net na t plassen weer meer afscheiding.. gewoon een klodder wit. SORRY.
    ik heb dat normaal nooit. voor ik ongesteld word heb ik ietsje wittig maar nooit zon klodder formatie!

ik weet bij mijn zoontje nog dat ik ook echt dat had en toen wat rozig erbij van innesteling.

6. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey Essie, bedankt om te kijken. In negatief zie ik het ook niet maar op gewone foto wel. Indroogstreep kan het niet zijn na 3 minuten dus ik vraag me af hoe dat nou mogelijk is. Ik denk dat ik maar best wacht tot dinsdag. Die teleurstelling elke keer is niet makkelijk. Heb ook geen tests meer liggen dus ik moet er morgen halen en aangezien ik het met ochtendurine wil doen en vaak moet plassen, zal het voor dinsdag zijn. Even op men tanden bijten dus.
    Ik ben benieuwd naar jullie tests!
    Liefs

7. Its Mine

Its Mine Actief lid

17 jan 2016
    156
    0
    0
    Huisvrouw :)
    Amsterdam
    Ik mag voorzichtig op rood hoor! Weer roze waterig bij het afvegen. Ik wil nu gewoon ongesteld worden dan kunnen we weer door grrrrr

8. Momm

Momm Lid

6 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

hihi dat klopt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit die afscheiding heb en eigenlijk nooit last heb van mijn ongesteldheid. ook geen buikpijn ofzo.. soms als het hevig is dat ik zo'n hele zware onderkant lijk te hebben maar dat was het ook!

oh heel irritant ik vond altijd die kruidvat testen het fijnst, 2 voor 5.
    raar dat ze die daar niet hebben.

idd ik wilde ook dinsdag gaan testen. ondanks dat het niet de bedoeling was ben ik wel net zo als toen met mijn kinderen met testen etc.

Ik hoop van harte voor je dat die streep duidelijker is dinsdag!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    die kv testen kenen ze hier wel hoor, zijn blauwe doosjes en zijn hier ook 2v5

10. Momm

Momm Lid

6 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @itsmine

welke datum is je nod. had je ook al getest of niet?
    Rot voor je als je daadwerkelijk ongesteld wordt.

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ja soms is de test ook moeilijk op.foto te krijgen.
    Ik zou als ik jou was ook wachten tot dinsdag.

Heb deze ronde 8 testen gebruikt ja echt en nu ongesteld geworden echt zonde..daarom beter even wachten.

12. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Die klodder wit, heb ik ook al een paar rondes. Kan toch ook duiden op je naderende menstruatie. Deze ronde zat er bij mij wel roze bij maar toch durf ik nog niet echt te hopen. Afgelopen maanden waren zo teleurstellend voor me omdat ik men MA nog moest verwerken en had bijna alle symptomen en het bleek toch niets. Ik denk dat ik nu maar gewoon afwacht wat de tests zeggen.
    x

13. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    #973 water27, 21 feb 2016
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016
    ♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡

22. (8)
    Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Its Mine, 22 jaar, ronde 2
    Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5
    AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Mieneke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MA (ronde 15)
    MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6
    zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel

23. (6)
    Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18)
    Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 13
    Spa, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1

XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1

24. (4)
    Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8
    6ok11, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6
    Mamavandrie, 27 jaar, 4e kindje, ronde 1 na miskraam
    Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9

25. (7)
    Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16
    Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10
    Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Jess, 26 jaar, 1e kindje (na MA), 3e ronde

26. (3)
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11
    Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1

27. (4)
    minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Loveexx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 na curettage

28. (5)
    Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1
    Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na curettage (ronde 6)
    Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Bugs bunny, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 jaar

29. (5)
    Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14
    EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4
    3llen, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3

Datumloos. (1)
    Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 43

Wachtbankje (32), Zwanger (3), Ongesteld (6), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Klopt de lijst zo? Er wordt zoveel gekletst bijna niet bij te houden.
    Als ik iets verkeerds heb gedaan meld t maar gewoon hoor dan verander ik het.

15. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nou, best teleurstellend voor je :( Ik herken het wel van mezelf. Ik heb echt veel geld opgedaan aan tests de vorige rondes. Ik was extreem verdrietig en in de put van men MA en toen heb ik ook echt te veel getest. Zels bij de apotheek van wacht een test gaan halen van 27 euro. Ik kon mezelf wel voor men kop slaan. Terwijl die omo-witte tests me eigenlijk ieder keer meer teleur stelden maar als je het echt zo graag wilt, kan niets je tegenhouden. Ik herken mezelf soms niet meer, normaal ben ik zo geduldig. Nu heb ik wel wat meer rust gevonden en is het iets makkelijker om de testdrang te weerstaan.

Sterkte meid! Ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn! Voor iedereen trouwens!
    Liefs

16. Momm

Momm Lid

6 sep 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

oke.. ja in principe kan alles op je menstruatie wijzen, dat is het irritante eraan.
    maar dat wat ik nu had was echt anders dan ik afgelopen maanden sowieso heb gehad, ondanks dat t toch enigszins in de war was.

Oh dat is heel naar voor je.. heeft ook even tijd nodig! Maar je zult des te gezegender zijn met mooie testen die op lopen!

t is elke maand weer hetzelfde he.. dat test stressen symptomen etc.

17. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt Momm! Ik ben benieuwd wat je test zal zeggen!

Ja Zuurtje dat kan wel hoor. Of misschien in Limburg wel maar in Antwerpen niet? Het kan ook wel aan de verkopers liggen hoor. De laatste tijd merk ik wel vaker dat de verkopers tegenwoordig niet meer weten waar ze mee bezig zijn. Ze zijn meer met hun gsm bezig als wat anders en kunnen alleen maar rekken vullen. Echt niet professioneel vind ik. Je moet toch weten wat er in de winkel ligt om de klanten goed te kunnen helpen? Ik scheer heus niet iedere verkoper over dezelfde kam hoor maar het is soms echt frustrerend!

18. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38

Ik mag helaas ook op rood. Bedankt voor het aanpassen!

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Sorry had je even over het hoofd gezien. Wat rot meid! Ik hoop dat de volgende ronde jullie ronde wordt met of zonder arts.

Heb de lijst nog aan kunnen passen

20. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    #980 Nienke87, 21 feb 2016
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016

Geen probleem meid, dank je wel!! Hoop voor jou hetzelfde!! Dat jullie maar goed nieuws mogen krijgen begin maart..

Deel Deze Pagina