Zuurtje, Waar kan ik die nieuwe groep vinden? Snap de site nog niet helemaal! als alles goed blijft gaan dan is onze datum 2 november!
Jeee na gisterochtend niet gekeken en er is bijna geen bijlezen aan haha! Super gefeliciteerd aan de zwangeren! Spannende testjes allemaal, hopelijk zet t door. Hier morgen mn nod, gister witte test. Dus weinig hoop, maar ook nog geen tekenen van ongesteldheid, meestal heb ik toch wel een dag ervoor wat buikpijn. Als ik een innesteling heb gevoeld dan was t afgelopen dinsdag, en dan is t misschien ook nog niet zo gek om wit te testen op zaterdag toch? We zullen t zien, maar mn gevoel zegt van niet eigenlijk. Succes allemaal, hoop op mooie testjes!
Ik heb een nieuwe club aangemaakt! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/612012-1-15-november-2016-mamas.html
Oh wauw!!! Wat super dat het dan nu raak is! Gefeliciteerd! Hoop dat je er lekker van kunt gaan genieten! Al vervelende klachten die om de hoek komen kijken?
Jeejj mamadaant, zuurtje ijsklontje en soofster, de eerste aanstaande mama's die samen in een groepje kunnen! Ik hoop dat er nog veel dames van dit forum mogen aan sluiten!!
Takkie, wij lopen tegelijk op, leuk! ik had zondag 7e ei, di waarschijnlijk ook innesteling als het zo zou zijn en vandaag/morgen NOD.. en ook vrijdag en zaterdag omowitte testen. Spannend! Wanneer ga jij weer testen of wacht je paar dagen af?
Alle zwangere gefeliciteerd!!! Ik wacht maar tot dinsdag.. Nu getest op 9 & 10 dpo. Allebij,zo'n lichte test..
Dit is mijn 6de ronde XuonA. Heel goed soofster!! Naar veel geklungel op m'n iPad wilde het niet fatsoenlijk lukken , ik ga de lijst ff zoeken Pff hier begint bij mij een griepje blegh, ik hoopte dat ik er doorheen zou varen maar helaas toch niet dus ik kruip snel onder de wol! Succes voor de testers morgen! En dikke knuffel voor de dames in onzekerheid en op rood!
Dat is inderdad heel gelijk! Ik ga denk ik morgen weer testen, verbeeld t me maar voel me iets misselijk, maar tegelijkertijd ook enorm t gevoel ongesteld te worden. We zien t de komende uren, veel succes!!
Ik ga morgen weer testen. Gisteren witte action test. Ik dacht doe gewoon even ovulatietest met avondurine dan zie ik teminste een streep 😛 Lichte streep staat er en dat zegt niks natuurlijk! Terwijl hij Vd week spierwit was.
voor de meiden op roze op onderstaande link vind je de volgende lijst http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/612012-1-15-november-2016-mamas.html#post19527880