~ NOD-lijst 22 t/m 29 februari ~

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minha

minha Lid

25 jan 2016
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen jann.. was het met je vorige zwangerschappen sneller raak? Je weet iig dat het kan maar zoveel maanden is lang wachten he.
    Begin het ook te denken steeds, misschien toch langs de huisarts dan?

Succes voor wie het nog niet zeker is, verwacht nog meer roze 💞

Nu echt zuurtje, gefeliciteerd en die banner maakt het helemaal echt, geniet ervan!

Ik zit pas op 5 dpo pff, wel ineens lage rugpijn vanmorgen en sinds gisteren hele dag trek en moe alles tegelijk haha, maarja dat kan nog van alles zijn. O en dorst! Hebben jullie nog kwaaltjes?

2. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Jann balen zeg!! Ken t gevoel ja.. Na 13 rondes is t soms wel eens moeilijk om te denken "volgende ronde meer geluk".. nu denk ik.. dit jaar misschien meer geluk.
    En wat jij zegt water is ook waar.. Je moet ook dankbaar zijn voor het kind dat je al hebt, maar de wens voor een 2e is net zo groot als voor de 1e en dus niet zomaar weg te schuiven!

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de testen die ik heb gedaan zijn van sensitest
    als je niet zwanger bent blijven ze wit (zonder een vals indrooglijntje)

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    minha dank je wel

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de wens voor een 2e is net zo groot als voor de 1e en dus niet zomaar weg te schuiven!

dit klopt ook helemaal
    of het nu de 1e is of de 4e maakt niet uit, de wens is evengroot

6. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    klopt! ik krijg van mensen om me heen soms het gevoel (zij raken wel makkelijk zwanger) dat je als je al een kindje hebt alleen maar dankbaar moet zijn omdat je al een kindje hebt en niet mag ''zeuren''.. maar je zorgen maken is geen zeuren toch?

7. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ik had net trouwens een KNALLER van een witte test! pff! Ik ga nu maar gewoon 2 dagen afwachten en als ik dan nog niet ongi ben ga ik nog een testje wagen..

Bijgevoegde bestanden:

8. minha

minha Lid

25 jan 2016
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen lievekind.. misschien maak je later hcg aan, hoeveel DPO zit je? En wanneer testte je vorige keer positief? Hoop op alsnog goed nieuws voor je!

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja dat denk ik ook. Waarom niet gewoon te tevreden met je kids. Er zijn zoveel mensen die helemaal geen kinderen hebben!
    Maar goed.. Proberen weer vol goede moed verder te gaan.

10. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik heb zelfs geen kids..maar ik denk dat als ik bezig was voor een 2e de wens weliswaar even groot zal zijn..maar ik zou denken het is me 1 keer gelukt dus vruchtbaar ben ik of dat als ik ongestekd zou worden mijn kleine die ik al heb extra tegen me aan zou drukken als ik me depri zou voelen. Extra dankbaar zou zijn voor dat wat ik al heb.

Tenminste dat zou ik denken ...denk ik

11. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Door een missed abortion weet ik ook dat ik vruchtbaar ben, het helpt mij een klein beetje omdat ik weet dat ik niet in een ziekenhuis geholpen moet worden en dat het waarschijnlijk een kwestie van tijd (en goed plannen :) ) is.. die gedachte helpt miss ook als je al een kind hebt.. maar verder wil iedereen het hier even natuurlijk even graag en liever vandaag als morgen.. Hopelijk kan iedereen over een paar jaar aan deze tijd en aan deze site met een soort van goed gevoel aan terug denken.

12. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zo is t tot op zekere hoogte ook hoor :) Tenminste voor mij. Ik heb al een kindje, ben zelfs afgelopen jaar twee keer zwanger geweest. Een heftig jaar zal ik je zeggen. Maar t feit dat ik onze kleine meid heb en een geweldige vent, maakt t dat ik t allemaal trek. Dus ja, voor mij is t hebben van een kindje iets wat me op de been houdt.

13. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland

dit had ik donderdag, toen getest omo wit.... en nu toch een lichtstreepje.... misschien de innesteling? Zou nog nie opgeven!!

14. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Wat jammer meiden, dat er nog geen meer roze bij is gekomen. Ik duim nog steeds voor iedereen hoor!!

En idd, de wens voor een tweede, derde, vierde, vijfde etc. is zeker niet minder groot dan voor een eerste.

Succes allemaal!!!

15. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wat jammer dat er nog niks bij is gekomen, maar het is nog vroeg. Ik heb dus goede hoop dat het nog wel rozer gaat worden!

Hier denk ik echter dat ik naar de volgende ronde mag. Van oud bruin bloed wordt het al iets roder, al is het nog niet echt doorgezet. Maar dat heb ik altijd 1 a 2 dagen voor NOD.

Ik snap trouwens wat er hierboven beschreven wordt. Zo voelt dat hier ook. De miskraam in november ben ik ook zo "goed" overheen gekomen door mijn lieve dochter en inderdaad ook met de gedachte, "ik heb 1 gezond kind op de wereld kunnen zetten, dat zou een tweede keer toch ook wel moeten lukken".
    Kan me dus voorstellen dat het bij een eerste, nog even iets heftiger kan aanvoelen.

Maar kop op lieve meiden!!

16. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ik heb al ruim een half jaar een sterkte kinderwens, mijn man heeft pas sinds kort aangegeven er ook voor te willen gaan.

Nu het zover is vind ik het heel spannend en heb het gevoel dat het me niet snel genoeg kan gaan :).
    Dus is me best lastig hoor, dat wachten allemaal. Nu hopen dat mn menstruatie door zet, heb ook wat bruine afscheiding (halverwege mn cyclus ook al gehad). Dus even afwachten of dit door zet.
    Als t morgen nog niet door heeft gezet, doe ik morgenochtend nog een testje denk ik. Hoop op veel roze de komende tijd meiden!

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Het lijkt steeds langer te duren van de eerste 5 maanden de 2 e 9 maanden.
    Na de 2e aan de pil geweest en ben bang dat ik mn lichaam daar verpest mee heb.

18. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Nega test :( dan maar afwachten

19. Griselda

Griselda Actief lid

19 nov 2014
    159
    67
    28
    Voor de dames die al positief getest hebben gefeliciteerd!
    Ik denk dat ik morgen een Sensi test ga halen want wachten tot de 27e duurt nog zo lang 😬

Heb wel wat vage klachten maar weet niet of ik nu misschien ziek word of eventueel toch door een zwangerschap
    Ik vind het erg spannend allemaal

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    jammer, zou leuk geweest zijn

Deel Deze Pagina