Momm Ja wacht dan maar tot woensdag zou ik ook doen als ik men testdrang kon bedwingen ! Nou die medicatie dat komt nog wel goed. Ik denk dat de meesten eerder hun verstand verliezen door die vreselijke testdrang haha maar ja als je zwanger bent zit je idd ook even op een roze wolk echt respect dat je het kan weerstaan xx
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (8) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mieneke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MA (ronde 15) MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel 23. (6) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 13 Spa, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 24. (4) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8 6ok11, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Mamavandrie, 27 jaar, 4e kindje, ronde 1 na miskraam Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 25. (7) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jess, 26 jaar, 1e kindje (na MA), 3e ronde 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 27. (5) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 Loveexx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 na curettage Crea1989, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 28. (5) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na curettage (ronde 6) Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Bugs bunny, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 jaar 29. (6) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 3llen, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mss86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 44 Wachtbankje (28), Zwanger (5), Ongesteld (11), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bedankt lovee! Volgens mij is ie wel bijgewerkt van iedereen die al getest heeft. Ben niet zeker hoor maar als iemand op een andere kleur wil, kunnen ze het ook even zeggen he x
Hoi hoi Ik kon me niet inhouden, net laatste action test gedaan... hartstikke wit weer. Balen... ik snap t niet meer, maar dit is mn 2e ronde na pil stop en wellicht daarom langere cyclus? Vorige keer wel netjes na 28dagen. Nouja we zien wel! Was voor mijn gevoel wel hele dag beetje misselijk maar schijn bedriegt soms... Pfff wat een ellende die onzekerheid!
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit nu 3dagen voor mijn nod maar heb ineens licht bloedverlies gehad vanochtend. Het was maar een beetje bij het afvegen maar ik heb de rest van de dag niks meer gehad. iemand die dit herkend?
Ja ik, 4 dagen voor nod had ik een kleine innestelingsbloeding. Nu was het bij mij bitterweinig, wat roze afscheiding, maar toen ik voor het eerst zwanger was, had ik wel een paar vegen bloed aan het toiletpapier. Zolang je menstruatie niet doorkomt kan dat duiden op een innesteling. Het kan ook een teken zijn van het begin van je menstruatie. Dat heb ik ook eens gehad. Kan beide kanten op meid. Sterkte, ik duim! x
Hoi Takkie, wat balen! Je cyclus kan wat in de war geraken als je met de pil gestopt bent. Je cyclus kan nu inderdaad langer zijn. Dan heb je misschien geklust op de verkeerde momenten. Je zou ovulatietesten kunnen gebruiken. Die gebruikte ik na men MA want toen was men cyclus ook in de war. Normaal had ik altijd men piektest op dag 14 en toen was het een lange ronde en had ik hem op dag 26 pas. De laterale fase (tijd tussen eisprong en menstruatie) is wel ongeveer altijd hetzelfde. Ik zou dus aanraden om even ovutesten te beginnen gebruiken als je wilt weten wanneer je moet klussen. Sterkte en succes! Liefs
Geen probleem hoor ik kwam toevallig net op het forum even kijken is goed! Spannend hoor! Klinkt positief maar ja te vroeg victorie kraaien is natuurlijk voor niets goed. Sterkte!
Dankjewel voor je advies. Ik voel mn eisprong altijd en afgekopen maand ook ovulatietest gebruikt. Maar als t nu allemaal opschuift heb ik t zeker nodig denk ik. Ben gewend om met de pil de klok erop gelijk te kunnen zetten. Maarja ik denk dat we op t goede moment hebben geklust dus dat zou nu mn uitblijvende menstruatie kunnen verklaren, alleen die witte test voorspeld niet veel goeds. Ach t lichaam zit vol verrassingen!
Takkie, ik heb em ook gevoeld zondag de 7e, dus dacht..ook al zou m'n cyclus nu max 35dgn zijn dan kan ik nog tot zondag m'n periode krijgen..dus voor die tijd verwacht ik geen positieve test. Maar heb met mezelf afgesproken do ochtend opnieuw te testen en anders pas weer maandag mocht het dan nog nodig zijn:/ gedoe he?! Voel me ook wel echt anders, maar ook ik ben pas december gestopt met anticonceptie (nuvaring in mijn geval) dus kan ook nog gewoon beetje aftasten zijn. Terwijl mijn menstruatie in januari ook precies na 28dgn cyclus kwam.. Afleiding zoeken dus...lalala
Graag gedaan hoor Takkie ik voel ook altijd men eisprong maar sinds twee maanden heb ik een 6tal dagen voor men piektest ook het eispronggevoel en volgens de gynaecoloog was dat men ei dat zich klaarzette. Het kan inderdaad ook evengoed zijn dat je zwanger bent. Ik duim alvast voor je x
Misschien is de fase na de eisprong wat langer? Die kan volgens mij max 18 dagen duren. Hopelijk krijg je nog een positieve test! Ik had vanochtend een supertuur lijntje. Maakt het verschil als ik morgen test? Of toch beter wachten tot donderdag? Ben zo nieuwsgierig haha
Ik weet eigenlijk niet wat t maximaal is... Hcg verdubbelt zich om de dag geloof ik, dus dan zou je beter nog een dag kunnen wachten. Wachten duurt lang he!!
Graag advies! Zondag met middagurine had ik een positieve test, heel licht, maar geen tuurstreep.. Nu vanochtend (nod) weer getest, heb ik wel weer een tuurstreep! Dit had dan allang veel duidelijker dan moeten zijn of niet?