Ik mag/moet op rood... 7 Maart afspraak bij de gyn voor alle uitslagen en eventuele vervolg stappen. Dit valt midden in m'n cyclus misschien zelfs na m'n eisprong en ik denk dat de vervolgstappen dan al te laat zijn. Dus ik denk dat aankomende cyclus een ronde wordt die niks gaat opleveren. Maar we zullen zien. Gefeliciteerd zwangere dames! Dames op rood, ik weet precies hoe jullie je voelen... Ik hoop dat jullie op korte termijn een mooie test krijgen. Ik weet nog niet op welke NOD-lijst ik terecht ga komen aangezien mijn eisprong wisselt, maar misschien zie ik nog wat dames terug (wat ik niet hoop natuurlijk). Heel veel succes nog voor de dames die nog wachten. Ik blijf jullie natuurlijk wel een beetje volgen. Dikke knuffel Linn
Thnx meis! Maar door de gekke bloedingen wist ik al dat t deze maand niet gelukt was. Dus ik had me al goed voorbereid. Heel veel succes nog met wachten en ik hoop mooi roze voor jou.
Lief! Dankjewel. Ik ben deze maand zo zenuwachtig, heel vreemd.. Tot nu toe nog niks, geen oud bloed / buikpijn / hoofdpijn... En ik heb afgesproken met een vriendin dat ik vrijdag pas test haha
Hallo allemaall, Wat ontzettend vervelend ijsklontje, hopelijk wordt t de komende dagen een mooie test! Heel veel succes in het traject linn. Hier nog niet meer duidelijkheid, voel op t moment eigenlijk niets. Niet misselijk en ook geen krampen ofzo. Heb een oproep gekregen om vanmiddag bloed te geven, maar twijfel een beetje wst wijsheid is, stel dat ik toch zwanger ben..... ga in ieder geval wel even, dan is mn hb en bloeddruk ook meteen duidelijk, niet dat ik daar wat aan kan aflezen volgens mij maar toch! Fijne dag voor iedereen, zonnetje schijnt!
Hoi dames, ik sta niet op de lijst, zit pas terug op de site sinds enkele dagen maar ik dacht, reageer toch even vandaag nod, allemaal dezelfde symptomen als bij mijn dochter maar test witter dan wit. Mijn lichaam houdt me dus voor de gek. Met haar had ik trouwens al 3 dagen op voorhand positief getest dus ik geloof er deze keer niet meer in. Hopelijk volgende cyclus terug een eisprong zodat we de mmm voorlopig niet terug hoeven in te gaan! Proficiat aan alle dames in het roze, wat jammer voor de dames in het rood, meer succes gewenst volgende cyclus! En de rest van de dames, komaan, roze testen, succes!
Wat lief dat jullie allemaal meedenken! Ja allebei zijn t Kruidvat 2v5 testen... Nouja.. Zolang m'n menstruatie nog niet doorbreekt blijf ik stiekem toch een beetje hoop houden, ook al is de kans zeer groot dat ik teleurgesteld word...
Sorry had verkeerd gereageerd! Sterkte ijsklontje.. je kan alleen maar afwachten helaas. Misschien volgende keer nog eens 's middags testen?
Ik hoop heel erg met je mee... Ik heb helaas ongeveer hetzelfde meegemaakt. Na mijn niet oplopende test duurde het een tijdje voor ik ongi werd. Volgens mijn vlk kwam het omdat het beetje hcg in mijn lijf m'n ongi tegenhield en dat het een paar dagen kon duren. Bij mij kwam het ook pas een week nadat m'n test wit was. Ik hoooooop echt echt echt dat het bij jou anders afloopt.
Helaas clarajilla Al naar de huisarts geweest met zoveel rondes? Hopelijk kan er wat voor jullie gedaan worden.
Ja met ronde 10 al naar de huisarts geweest en ronde 12 bij de fertiteitsarts. Alles was goed er zou ons niks in de weg staan.. Moesten een half jaar Zelf proberen. Zou eigenlijk pas volgende maand mogen bellen. Maar heb vandaag al gebeld en mag volgende week weer terug komen
O gelukkig dat is wel fijn dat je een afspraak hebt! Succes! Ben heel benieuwd, fijn dat alles goed lijkt maar dan verwacht je na zo lang dat het wel een keer lukt toch, maarja alles kan nog natuurlijk. Heb je ook ovulatietesten of temperaturen gedaan? Zullen ze vast al wel gevraagd hebben.. Hoop echt voor je dat het gaat helpen of toch ineens spontaan lukt, sterkte meid!
Ja doe ovulatie testen al 13 maanden en heb 6 maanden getemperatuurt. Maar ben daar mee gestopt. Wilde deze maand niks extra's meer doen en er niet meer mee bezig zijn. Wat ook niet helpt De hoop dat het spontaan lukt heb ik niet meer alle hoop nu op het ziekenhuis
Oh Ijsklontje.. ik snap dat je daar onzeker van wordt. Ik hoop gigantisch dat hij alsnog mooi op gaat lopen. Clarajilla; wat naar zeg dat t al zo lang duurt. Wel fijn dat je nu al mocht komen. Wat betreft mijn test van vanmorgen.. ik ben nog niks wijzer dan eergister. Heb weer zo'n onwijs tuur testje. Hij lijkt wel een heel klein tikkeltje duidelijker. Had gister wel een soort van menstruatie krampen? Dieik overigens nooit heb. Wat duren zulke dagen lang zeg.. Veel geluk voor de dames die op rood moesten
Hier lijkt nu toch de ongesteldheid door te komen, kon ook niet anders met die witte testen. Wel duidelijkheid nu, op naar de volgende ronde!