Haha ja vind ik wel.. Bij E. Geen last van gehad. Ook niet in al die 13 rondes dat je lijf je voor de gek houd.. Ik denk morgen. Moet nog een test halen en heb een vermoeden dat ik toch gewoon ongesteld word haha. Alleen op de dag van eisprong sex gehad, en daarna nog wel maar dat is dan natuurlijk te laat. Lekker gepland zo'n griepje haha
Lijkt me dan verstandig inderdaad haha. Domme slaapkop van me 😉 Hoe zit dat eigenlijk met indrooglijntjes? Zijn die anders van kleur of gewoon zelfde? En zelfde breedte of? Heb vroeger wel eens gehad dat er een penstreepje verscheen, overduidelijk een indrooglijntje. Ps heb alvast een goede test klaargelegd
Gefeliciteerd mum2be2 !! Dat is duidelijk zwanger 😀 Had je dit al verwacht of iets gevoeld? Witte testen echt balen.. Maar kan nog steeds, (on)geduldig afwachten.. Als je toch ongi wordt dan liever meteen hè Honey en teardrops benieuwd naar jullie testen morgen! Misschien waag ik dan ook een vroege..
Indrooglijntje is niet roze. Hoor ook wel eens dat mensen de test dan doorspoelen met water om te zien of het streepje blijft of niet, Indrooglijntje gaat weg.
Gefeliciteerd mum2be2 Hier snap ik er niks meer van haha. Witte testen zere boobs misselijk net roze bruine afscheiding dus denk toch dat me ongi eraan komt
Mum2b gefeliciteerd! Witte testers als je onzeker bent kun je op countdowntopregnancy.com wat statistieken vinden over hoeveel procent van de testen nog wit is van 1 tot >18 dpo.
Minha, ik ben al een week erg misselijk, en dat ken ik niet zo van mijn andere zwangerschappen, en pijnlijke boobies. En ik voelde me ook al een soort van zwanger, beetje apart, kan het niet uitleggen. Mijn buik was opgeblazen en een wat strak gevoel, dus toen had ik al zoiets van... het zou toch niet nu al zo zijn? hoopte het natuurlijk wel
oh serieus? deze lijkt heel lichtblauw van kleur. Zal ik hem eens doorspoelen? Dat is gewoon even openmaken en dan ff onder de kraan houden toch? Hier btw de indroogstreep. Ga nu eens doorspoelen
Dat heb ik nu ook.. Maar ik blijf maar vast houden dat je lijf je goed voor de gek kan houden.. Durf niet te hopen dat het raak kan zijn. Want bij E. Deden we er ook veel langer over, dus waarom zou het u zo snel lukken.. Dus ga er vanuit dat ik ongesteld word. Probeer m'n kwaaltjes gewoon een andere oorzaak te geven. Misselijk : nieuwe medicijnen Pijnlijke borsten: omdat ik ongesteld word Moe: omdat dochter heeft liggen spoken. 😆😆
Ik ziet ook iets, heel licht! Weet ook niet of een indroogstreepje bij zo'n plus precies op die plek zou komen? Maar morgen pas meer duidelijkheid het blijft raden, er is een kans iig Die symptomen heb ik in december ook gehad, was een week overtijd (achteraf gewoon onregelmatige cyclus/ late eisprong mss, net zoals nu) en dacht echt zwanger te zijn, voelde anders dan andere keren. Ik heb 1 test gedaan na NOD en die was wit, toen ik een paar dagen later weer wilde testen werd ik net ongesteld dus niet meer getest. Zelfde gevoel nu weer dat er wat gebeurt in mijn buik, voelt strakker aan, pijnlijke boobs, begin van de week steekjes gevoeld en mijn temperatuurkaartje ziet er volgens mij ook goed uit, maar wil het pas geloven als ik die streep zie haha Maar ik leef helemaal mee met iedereen hier, fijn om te delen 😊 En blij voor de streepjes die er al zijn!
Zou veel makkelijker zijn als we gewoon een knopje hadden hé. Hier drukke voor zwangerschap.. Je lijf kan je heel goed voor de Gek houden. Ik had bij E. Een onregelmatige cyclus. Variërend tussen de 26 en 54 dgn. Verschrikkelijk, iedere maand voelde ik wel iets.
Ik heb net dat plasstripje onder de kraan gehouden en ook dat testvenstertje, neergelegd maar zie nog steeds een vaag streepje. Ik ga maar even een paar dagen wachten, heb net ook een kruidvat test gedaan en die is heel erg negatief
Oké 1 tuur/licht streepje en 1 wit dus. Over 2 dagen zou het wel duidelijker moeten zijn inderdaad. En dan is ook pas je NOD toch? Die witte kan ook omdat het niet met ochtendurine was? Pff onzeker dit he, snel weer afleiding zoeken. Hoop dat je volgende test oploopt teardrops!
Mum2Be2 Gefeliciteerd!! Ik ga maar gewoon lekker afwachten denk ik... ben ook bang dat ik altijd super verdunde urine heb, dus geloof die witte testen dan weer niet helemaal. Maar goed, geen bloed is goed. En als het wel komt, dan gaan we op naar volgende ronde
Nou inderdaad! Wordt er wel een klein beetje onzeker van. Zal er ook over ophouden nu, wil niet dat jullie me vervelend gaan vinden haha! Ik denk dat ik gewoon te graag wil.. Nee NOD is 28ste, zondag geloof ik. Dus wil eigenlijk het weekend pas weer testen, hopelijk houdt ik dat vol ;')
Jeetje, al 5 dagen overtijd? Ik snap het inderdaad, met urine later dan de ochtendurine heb ik ook altijd mijn twijfels. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
tnx! zie inderdaad dat 10% nog altijd negatief test, haha krijg ik weer lekker hoop door..ppff..maar voelt ok