Bedankt.voor je bericht echt lief. Ik vind ook dat 1 helft lichter is dan de andere helft. Misschien moet ik.toch maar een nieuwe test doen. Mijn laatste zwangerschapstest was 5 dagen voor nod en die dag werd ik ook ongesteld helderrood bloed paar dagen. Ik snap die ovulatietesten nooit tis niet duidelijk vind ik liever die cb digital dan eigenlijk. Ik ben vroeg begonnen omdat me cyclus vorige ronde maar 24 dagen was.. Dus ben extra vroeg begonnen gelijk na mn menstruatie. Ik ga maar gewoon lekker klussen haha en vanavond nog een test
Ik heb deze week ook 2 van zulke streepjes gehad.. nu toch bruinverlies. Terwijl eerder deze testen echt wit bleven bij mij Hopelijk loopt de test mooi op!
Vreemd he? Maar bruinverlies is toch oud bloed? Of wordt jij dan ongi Loveexx? Heb je nog opnieuw getest?
Meestal word ik dan ongi, maar nu lijkt het weer gestopt Snap er niks meer van haha. Ik test zondag opnieuw als ik niet ongi word
Als het een innesteling zou geweest zijn, zou het ook wel normaal zijn rond dag 24. Bij mij was dat rond dag 23. Als het inderdaad je menstruatie was, dan heb je wel gelijk dat je zo snel begint te testen. Dan zou je eisprong rond dag 10 zijn als je lf 14 dagen is. Ik kan je wel even zeggen welke testen bij mij altijd een knaller gaven bij men piek. Ik gebruikte eerst het merk Predictor van de apotheek. Die gaven een echte knaller maar die zijn wel duur (7 voor 27 EUR). Daarna die van action eens geprobeerd (5 voor 2,50 EUR), geen knaller mee gehad. Dan maar eens met die van het merk Kruidvat begonnen (7 voor 12 EUR) en die hebben mij de laatste 2 rondes een echte knaller gegeven. Ik zou gewoon om de 2 a 3 dagen blijven klussen voor alle zekerheid en bij twijfel, gewoon nog een zwangerschapstest doen. Die van kruidvat 2 voor 5, niet duur en dan heb je toch zekerheid. Als ie dan toch negatief is, is die 2de test ook niet verloren want die kan je gewoon volgende keer gebruiken. Sterkte en succes! x
Kv 2v5 denk ik, als er echt geen teken van menstruatie is misschien een clearblue. Had de 13e een positieve ovu test en normaal word ik 2 weken later ongesteld. Ben benieuwd
Snap er niks meer van nu zijn is de test weer wit Bovenste is van vanmorgen 2de urine En onderste 2 van nu net
Ik heb nu ook die van kruidvat en die van zwanger en kids. Maar die geeft dus waarschijnlijk valse testen. Vanaf morgen maar die van kruidvat gebruiken.
Ja ik zou die van kruidvat gebruiken. Dat zijn toch ovulatietesten he? Vals zijn ze niet want je lh schommelt altijd wel wat en bij mij zijn de ovulatietesten zelfs bijna nooit wit. Daarom moet je doortesten tot je een piek vindt. Je hebt pas een positieve test als ie even donker is of donkerder als de controlelijn, als het ovulatietesten zijn dan toch. Als het een zwangerschapstest is dan maakt het niet uit hoe donker de lijn is. Ik hoop voor je dat ie snel piekt! Ik duim! x
Ik ben nog steeds niet ongesteld:0 Donderdag laatst witte k2v5 test gehad.. 34e cyclus (vorige maand 28) en geen enkel ongi symptoon. Drink best veel (3l) dus ook mijn ochtend urine is nooit erg geconcentreerd. Waar zou ik nou het beste mee kunnen testen mocht ik zondag nog steeds niet ongesteld zijn?? Bedoel dan ben ik 8dgn 'overtijd'
Als je al 8 dgn overtijd bent kun je maandag ook bellen om bloed te laten prikken. Ken zelf ook iemand die nooit positief heeft getest en er met 14dagen! Overtijd pas met bloedprikken achter kwam. Hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben. Succes
Nee die is niet positief. Zo'n test had ik een week voor men piek. Hij is echt pas positief als de teststreep even donker is of donkerder dan de controlestreep. Verraderlijk wel want ik dacht dat eerst ook, dat ik men piek al gehad had, maar heb toch nog een week doorgetest en dan heb ik de echte piek gevonden. In zeldzame gevallen gebeurt het ook wel eens dat iemand geen positieve test krijgt en toch wel een eisprong heeft maar dan is dat hoogstwaarschijnlijk omdat ze een heel korte piek hebben. Meestal is je piek ongvr 24 uur heb ik gelezen. Soms heb je gewoon geen eisprong. Ik had de 1ste maand na men miskraam geen piek en volgens bloedonderzoek bevestigde mijn gynaecoloog ook dat ik geen eisprong had die maand. Succes!
Ik zou ook bloed laten prikken. Dan heb je zekerheid. Als je echt wil testen, zou ik dat persoonlijk met een clear blue digital doen. Ik testte met men MA toen positief op 9dpo en ik moest die dag zowiezo bloed prikken en toen hebben ze ineens getest op hcg; Ik had zelfs maar 10 hcg in men bloed en toch testte ik al positief. Ik zou wel de dag ervoor dan ook wat minder drinken. Ik drink normaal ook veel maar ik halveer dat de dag voor een test. Je hcg kan zo laag zijn dat je tests dat nog niet waarnemen. Je drinkt dan ook veel. Dat is niet perse slecht ofzo want ik heb gelezen dat in zeldzame gevallen de hcg op 5 weken (3 weken na bevruchting) maar 18 bedraagt. De meeste testen geven pas positief vanaf 25 of 50 hcg. Sterkte en succes!