Wat denken jullie? Zwanger of indroger? Kon me toch niet inhouden om 1 dag voor nod te testen.. De eerste test droogde heel raar op, vandaar een tweede test, met de 2e urine, daar is het streepje veel lichter.
NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡ 22. (8) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mieneke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MA (ronde 15) MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6 zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel 23. (6) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 13 Spa, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 24. (4) Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8 6ok11, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6 Mamavandrie, 27 jaar, 4e kindje, ronde 1 na miskraam Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 25. (7) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jess, 26 jaar, 1e kindje (na MA), 3e ronde 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 27. (6) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 Loveexx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 na curettage Crea1989, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 J86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Saare, 32 jaar 3e kindje, ronde 1 (na MA) 28. (6) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na curettage (ronde 6) Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Bugs bunny, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 jaar Suzy009, 43 jaar, 5e kindje, ronde ? jaar 29. (7) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 3llen, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mss86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Suusjeuh, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1. Datumloos. (1) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 47 Wachtbankje (15)Zwanger (8), Ongesteld (24), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gefeliciteerd Saare! (heb gelijk even je leeftijd toegevoegd en op roze gezet) Mss86, ik heb helaas geen verstand van indrooglijntjes enzo, nog maar eerste ronde:s morgenochtend nog een x? succes met wachten!
Helaas ik mag ook op rood Heb ook al 5 dagen griep en verder geen symptomen gehad dus had het al verwacht. Op naar de volgende ronde. Voor iedereen in het roze; gefeliciteerd!!! Ik wens jullie een hele fijne en voldragen zwangerschap 😊😊
Dank voor de felicitaties en Amdd, dank voor de toevoeging 😊. Mss86, op de bovenste test zie ik duidelijk een lijntje. Bedoel je die test met het indrioglijntje? Zou morgenochtend idd even opnieuw testen, dan is het ook je NOD. Ben benieuwd hoor... Veel succes en hopen op goed nieuws
Die bovenste zie ik een streep op hoor! Ik vermoed dat die overmorgen ( HCG verdubbelt om de dag toch? ) echt heel duidelijk is! Kan je nog een dagje op je handen zitten? Ik ga dinsdag ook testen, heb morgen mn NOD. ( Maar heb vrijdag mn test verbruikt, veel te vroeg natuurlijk dus negatief, morgen heb ik geen test in huis en oppas kindjes dus dan kan ik niet normaal plassen )
Geen probleem, happy to help. En ja dat is ook waar, ik had bij de innesteling ook even een kleine daling van 0,2 Vandaag is men temp 0,1 gestegen, wauw haha. Maar je hebt gelijk hoor, bij mij ligt men lichaamstemperatuur gewoon een graad lager dan bij de gemiddelde mens. Ik duim voor je en hoop dat ik snel weer wat roze zie op de lijst! x
Gefeliciteerd! Dat is toch al een mooie streep hoor en dan met avondurine! Ik begrijp je helemaal. Bij mij is het ook misgegaan vorige keer op 8 weken. Ik merk ook dat ik er niet volop van kan genieten. Ben wat angstig. Die eerste echo was zo vreselijk vorige keer. Ik laat maandag alvast bloed prikken om te kijken of men hcg goed oploopt. Probeer toch maar te genieten, dat ga ik ook proberen. Nieuwe zwangerschap, nieuwe kans. Wat moet gebeuren, gebeurt toch en kan je niet tegenhouden; kan je beter met goede moed er terug in vliegen . Sterkte en nogmaals gefeliciteerd!
Nou ik heb 3 keer een indrooglijn gehad en ieder keer was ie veel smaller dan de controlelijn. Ik duim voor je! xx
Die onderste test is met 2de urine dacht ik he? Dat is heel normaal dan dat ie een heel stuk lichter is. Je urine is niet meer geconcentreerd dan. De bovenste test met je eerste urine lijkt me wel duidelijk. Voorzichtig gefeliciteerd. Morgen nog maar eens testen en dan maar best met je ochtendurine ! Hou volgende keer je urine even bij in een bekertje als je niet zeker bent van de eerste test. Dat deed ik ook, dan kan je met de juiste urine een 2de keer testen. x
Gefeliciteerd! Foto plaats je via reageren onderaan (niet snel) en dan paperclipje boven het tekstvak. Hoeveel dpo ben je?
Zeker weten en in nov is t mis gegaan. Maar t voelt nu gewoon helemaal goed. Met al 5 dagen alle symptomen die daarbij horen Maar heb het er zeker meer dan voor over
hoi ik sluit me hier aan als dat mag . ik had woensdag m'n nod .nog niet ongi en helaas een negatieve test vandaag . vrijdag dacht ik wel wat te zien op de test