~ NOD-lijst 22 t/m 29 februari ~

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minha

minha Lid

25 jan 2016
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend kan je een foto plaatsen? Of binnenkort weer testen? :) hoop het voor je!

Ik zit ook in dubio,vrijdag witte test maar dat was nog maar 9 dpo. Toen daalde temperatuur iets dus dacht ik game over. Maar vandaag voel ik weer van alles en heb ik toch nog hoop, dus maar afwachten hè 😌 Voelt alsof er een griepje aankomt en enorm pijnlijke boobs en witte afscheiding. Maar misschien is mijn lichaam van slag ofzo en is het deze ronde gewoon anders maar om toch mijn ongi eraan. Hope for the best!

Zwangeren hoe was dat bij jullie, constant symptomen of kan het ook een paar dagen weg zijn?

2. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    deze was vandaag zoals je ziet niks .
    die van vrijdag heb ik niet op m'n tel meer geloof ik .die staat wel in 't hoekje van testen

Bijgevoegde bestanden:

3. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    ow heb 'm deze is van vrijdag . screenshot gemaakt en nu weer gedeeld dus word ie niet duidelijker op

Bijgevoegde bestanden:

4. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Bedankt voor je reactie! De onderste is inderdaad met de 2e urine..
    Morgenvroeg ga ik weer testen, ben heel benieuwd! In ieder geval nog geen tekenen van een menstruatie. Maar verder eigenlijk ook geen andere symptomen.

Verder gefeliciteerd voor alle zwangeren!!

5. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    J86 gefeliciteerd

6. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    Hier alweer een k2v5 witte test, 8dagrn overtijd en geen menstruatie te bekennen:/ nu week5 dus zeg maar..ppff misschien maandag clearblue digitaal met indicator?

7. AzA

AzA Niet meer actief

Ik mag op roze!

Vanochtend positief getest!

8. AzA

AzA Niet meer actief

Ik zie in je onderschrift dat je bent gestopt met anticonceptie deze maand. Ik denk dat je lichaam wat tijd nodig heeft om een normale cyclus te krijgen. :) ik zou geduld hebben. Als je negatief test met de kruidvat zal de clearblue ook negatief uitslaan.

9. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    AzA gefeliciteerd!

AMdd, jeetje zeg, wat frustrerend allemaal.
    Denk dat de Clear blue ook niks zal laten zien, maar proberen kan natuurlijk altijd!

10. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    Hoi AZA..24dec nuvaring eruit gehaald en na eerste menstruatie precies 28dgn cyclus later volgende menstruatie, februari gestopt met condooms als anticonceptie :D (zou geen invloed moeten hebben;)). 7 feb eisprong gevoeld als in krampjes en bruine afscheidsdiner..en nu dus wachtende. Paar jaar geleden ook half jaar met nuvaring gestopt en nooit onregelmatige cyclus gehad toen. Vandaar.
    Jij overigens super gefeliciteerd!!

11. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ben je zeker van je eisprong? Toen ik gestopt was met de pil had ik na een paar 'normale' cyclussen ineens een cyclus die langer duurde dan 50 dagen. Uiteindelijk heb ik toen teunisbloemcapsules geslikt en werd ik ongesteld. Zo'n lange cyclus heb ik overigens nooit meer gehad ;)

12. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    J86 en aza, gefeliciteerd!

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben daar wel een heel zuinige in als ik zie hoeveel er hier op ZP altijd getest wordt, maar die dingen geven ze niet kado hoor, ik vind het een dure 'hobby'. Ik zou zelf dus gewoon wachten, als KV negatief is zal CB dat ook zijn, geen (voldoende)HCG = negatieve test... Maar als dit idd je eerste ronde na de pil is dan is het eigenlijk het beste eerst een cyclus af te wachten omdat je dan weet hoelang je cyclus is... Lastig he?

14. minha

minha Lid

25 jan 2016
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd aza!

Amdd om de dag testen is misschien het best, of bloed laten prikken bij de huisarts nu je al een week overtijd bent?

15. Zomer15

Zomer15 Actief lid

18 mei 2015
    257
    0
    16
    Hey aza
    Gefeliciteerd...
    zie ik het goed dat je op je kindje der 1e verjaardag positief heb getest.
    Bijzonder.

16. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    Euhm mensen, ik heb nooit de pil geslikt en ben december al gestopt met nuvaring..lief dat jullie meedenken, maar even goed lezen;) anders loopt er vanalles door elkaar;)
    Dus met anticonceptie stoppen feb bedoel ik condooms:) heb al eerste cyclus a 28dgn gehad in jan. Zit nu op 37dgn..

17. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    Dank je minha, ga maar weer tot zondag wachten denk ik..Bloedtest zal het ook niet veel veranderen? maar als ik me echt niet meer in kan houden dan dat idd!
    Hoe is het bij jou?

Loveexx ik heb nooit onregelmatig gehad voor zover ik me kan heugen en eerste maand netjes 28dgn. Maar je weet het nooit he. Hoopte iig dat m'n cyclus gelijk weer goed opgepakt was...

18. J86

J86 Lid

7 mrt 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties.
    Iemand, even kwijt wie, vroeg hoe het zit met de zwangerschap symptomen. Bij mij zijn die wel heel consequent aanwezig. Met name de pijn in mijn maag. Ook lijkt die met de dag erger te worden. Of ben ik me er gewoon bewuster van dat het er is....
    Tevens ben ik moe (slaap ook slecht door m'n maag) en heb ik veel hoofdpijn.
    Had dit allemaal al voor mijn positieve test en vind het niet zo erg nu ik die test in handen heb. Voel graag dat er wat gebeurt :)

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Gefeliciteerd zwangere!!

20. minha

minha Lid

25 jan 2016
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn temp is nu voor de derde dag gedaald dus zal morgen toch echt wel ongi worden verwacht ik..:(
    Dacht ook weer wat anders te voelen maar soms gewoon buikkramp dus ik ga er maar niet meer vanuit.

Deel Deze Pagina