~ NOD-lijst 22 t/m 29 februari ~

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte aan de meiden met hun menstruatie :( en ook voor de meiden die in onzekerheid zitten!
    xx

2. minha

minha Lid

25 jan 2016
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx jss. Was even balen maar nu maar snel weer door. Hoop wel heel erg dat het binnenkort een keer raak zal zijn. Ga proberen me er nu wat minder mee bezig te houden.

Hele fijne zwangerschap aan de gelukkigen, was een fijne lijst dit!

Denk dat ik nu niet op een lijst ga, was er nog geen voor april (wat ik verwacht met mijn cyclus) en even geen behoefte.
    Xx

3. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Ik ben inmiddels 3 jaar van de pil af en 2,5 jaar aan het proberen zwanger te worden, 2 miskramen verder.
    Nu heb ik echt hevige pijn in mijn borsten, kramp en heel licht wat lichtbruine, slijmerige afscheiding.
    Mijn cyclus is altijd 26 dagen, al een jaar lang sowieso.
    Nu had ik vorige maand maar een halve dag bloedverlies, wel erg hevig, maar bleek dat ik ook buikgriep had.
    Ik had daarvoor 2 dagen ook wat bruinverlies.
    En ook bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit 7 week lang gehad.

Ik weet nu niet vanaf welke dag ik exact moet rekenen.
    Ik ben de 26 dagen nu sowieso voorbij, geen ongesteldheidskrampen nog gevoeld.
    Heb gister een test gedaan, negatief....

Ik ben al 2 week super moe, en mijn man en collega zeiden dat ik straalde, ze zagen iets aan me. Dit zei mijn man ook bij de andere zwangerschappen.

Ik ga morgen maar weer een test proberen (kruidvat).
    Maar ik ben wel even radeloos, wordt gek van t niet weten waar ik aan toe ben.

Iemand hier ervaring mee?

4. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Ik denk dat je beter in het topic zwanger worden even je eigen onderwerp kan starten dan krijg je vast meer reactie... Misschien even de huisarts bellen voor een bloedtest?

5. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Thnx voor je berichtje!
    Wacht het inderdaad maar even af, misschien is mijn cyclus ook langer dan ik dacht. Voorlopig nog steeds geen bloed in ieder geval.. Nu maar even een dagje overslaan met testen.

6. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Ook hier nog steeds geen bloed.. ga morgen nog maar eens testen denk ik. En anders een lange cyclus misschien?

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dank je!
    Vanmiddag viel het nog wel mee, rond etenstijd toch echt rood verlies op het papier en toen moest ik naar ehbo cursus. Halverwege heb ik me geëxcuseerd omdat ik zoveel kramp had en zo hard vloei dat ik naar huis wou. (Leraar kijkt je heel vreemd aan als je zonder eromheen te draaien zegt sorry ik heb een miskraam denk ik, ik wil het graag even snel afmaken en dan naar huis) maar nu dus echt alle sluizen open helaas. Gelukkig is manlief er heel lief in, die zei al "jammer zeg, maar ik wil toch alle dingen alvast klaarmaken voor een derde kindje hoor!"
    (Edit, ik heb trouwens na onze oudste, tussen de kinderen in dus, ook een vroege miskraam gehad, herkende het dus wel in de aanloop, eerst nog wat hoop maar hier kan niets tegenop denk ik)

8. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Meiden, zet mij maar op rood, bloed wel niet maar bij wijze van spreken, de testjes blijven hetzelfde lopen niet op.

Ga wel de prikpil niet meer halen en kijken wat er gebeurd.
    Succes die nog aan het wachten zijn of die gaan testen!

9. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ow wat jammer Suusje :( echt balen! Nou kan me voorstellen dat het niet prettig is om dit mee te maken in de klas. Een miskraam is al erg genoeg, dan ben je op dat moment toch liever thuis. Ik hoop dat je een beetje troost vind bij je partner, en bij je 2 kinderen die je al hebt. Volgende keer komt vast alles goed! Je hebt al 2 zwangerschappen voldragen, dan zal een 3de ook nog wel lukken ;). Ik duim voor je dat het snel weer raak is!

Suzy, sinds wanneer ben je aan het testen en hoe vaak test je? Je hcg verdubbelt maar om de 2 a 3 dagen dus als je dagelijks test, zou ik misschien eens een dag tussen laten. Je bent nu 3 dagen overtijd dacht ik he?
    Je zegt dat je tests hetzelfde blijven dus ze lopen ook niet af dan? Ik zou het even loslaten en als je nog niet bloed overmorgen, zou ik dan nog eens testen.

Mss en Crea, succes met jullie volgende testen! Ik ben benieuwd naar het resultaat!
    x

10. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey meis,
    Alvast veel sterkte! Je hebt het blijkbaar niet echt makkelijk met zwanger worden :(.
    Een halve dag je maandstonden dat lijkt me echt weinig. Heb je dat nog al eens gehad? Je zegt dat je ook bruinverlies had vorige cyclus? Dan zou ik toch de 1ste dag van dat bruinverlies rekenen als dag 1 van je nieuwe cyclus.
    Die slijmerige afscheiding die je deze maand hebt, die had ik ook. Kan dus bij jou ook een innesteling zijn maar het kan ook een voorbode zijn van je menstruatie.
    Ik ben ook heel moe de laatste tijd door men zwangerschap maar dat hoeft ook niet per se van een zwangerschap te komen..
    Het kan best zijn dat je zwanger bent als je overtijd bent maar dat zullen de tests moeten uitwijzen. De symptomen zijn jammer genoeg bij iedereen anders. Sommige vrouwen hebben zelfs geen symptomen. Het feit dat je nog niet bloed is wel een goed teken.

Zere borsten heb ik trouwens ook enorm en men tepels kleuren donkerder met meer kliertjes op.
    Heb je al getest deze cyclus?

11. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Ik heb t 1x eerder gehad toen was ik 2 dagen ongesteld, ook erg weinig, maar een halve dag is wel erg apart voor mijn doen.

Ik ben nu vandaag 4 dagen overtijd. Heb inmiddels al om de 2 dagen getest (3x nu) maar aldoor niks te zien...

Ik loop inmiddels al bij een psycholoog om er over te praten, heb t er erg moeilijk mee, vertrouw me eigen lichaam steeds minder en natuurlijk overal om mij heen wordt iedereen aan de lopende band zwanger...

12. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Het bruinverlies is echt super licht en 1 drupje max per dag, gister btje slijmerig en verder heel waterig. Ik heb even van binnen gevoeld en dit voelt ook totaal anders dan normaal.

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Misschien huisarts voor een bloedtest?

Als je iets heel graag wil kan je jezelf ook dingem aanpraten (zeg niet dat je dat doet he)

Jss1989 we hebben een leuk nov. Mama's topic.
    😊

14. Modellicious

Modellicious Actief lid

6 jul 2015
    449
    101
    43
    Fotograaf
    Veendam
    Tja ik wil t al 2,5 jaar, vind t dan wel raar dat t deze maand dan zo zou zijn. Was er nu juist minder mee bezig

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden..

16. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    WoW big news hier, ongesteld!
    Zomaar uit t niets ..cyclus 38dgn. Iig blij dat ik em toch niet overgeslagen heb:)
    Snap er nu alleen niets meer van.
    Uitgaan van gemiddelde 33? Of 28 aanhouden en dit was eenmalige uitschieter..wil niet aan de Ovu testen, dus vrees dat we op gevoel moeten klussen en we dan volgende maand beter inzicht hebben.
    Ook 2dgn migraine nu, helaas, maar kloppend plaatje.

17. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡

22. (8)
    Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Its Mine, 22 jaar, ronde 2
    Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5
    AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Mieneke, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 na MA (ronde 15)
    MamaDaanT, 30 jaar, 2e kindje, ronde 6
    zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde te veel

23. (6)
    Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18)
    Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 13
    Spa, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1
    XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1

24. (4)
    Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 8
    6ok11, 29 jaar, 3e kindje, ronde 6
    Mamavandrie, 27 jaar, 4e kindje, ronde 1 na miskraam
    Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9

25. (7)
    Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16
    Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10
    Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Jess, 26 jaar, 1e kindje (na MA), 3e ronde

26. (3)
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 11
    Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1

27. (6)
    minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Loveexx, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 na curettage
    Crea1989, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    J86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13
    Saare, 32 jaar 3e kindje, ronde 1 (na MA)

28. (6)
    Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1
    Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na curettage (ronde 6)
    Teardrops, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Bugs bunny, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 jaar
    Suzy009, 43 jaar, 5e kindje, ronde ? jaar

29. (7)
    Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14
    EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4
    3llen, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Mss86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Suusjeuh, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1.

Datumloos. (1)
    Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 47

Wachtbankje (9)Zwanger (11), Ongesteld (28), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

18. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    de paar druppels bruin kunnen op een innesteling wijzen. Misschienwas je eisprong wat later deze cyclus. Heb al wel vaker gehoord dat vrouwen soms een week na hun nod pas positief testen.
    K hoop in ieder geval enorm voor je dat het snel mag komen. Ik brand voor jou een kaarsje xx

19. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Waar kan ik die topic vinden? :) xx

20. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Nee Jjs, ik heb een prikpil genomen daarom bloed ik niet.
    Ben gewoon niet door 1x onveilig vrijen zwanger geraakt. Dus nu laat ik de prikpil zijn werk doen en dan uitwerken ontpillen enzo en dan gewoon weer verder met proberen.

Deel Deze Pagina