Ja precies dat hoop ik stiekem wel! Dan is het redelijk snel verholpen en maak je gewoon weer kans om zwanger te raken. Ik heb van heel veel temp kaartjes in de FF app. Zal ik er ook een paar op papier zetten en mee nemen?
Zou ik wel doen meid, dan ben je goed voorbereid en kan de ha iig niet zeggen: ga tempen en hou het bij, dan kijken we erna. Nu heb je de data die nuttig voor hem/haar is meteen bij je en kunnen er mogelijk snel vervolg stappen gezet worden
Gisteravond met mn vriend meegeweest naar de competitie van het darten. Hartstikke gezellig hoor, maar aan het eind van de avond staken een hoop mensen een sigaret op.. Op dat moment niet echt bij stil gestaan, maar merk nu dat het echt op mn keel is geslagen.. Ben wat hees en het brand/irriteert een beetje en ben vandaag misselijk.. Vind ik erg jammer, want vind het hartstikke gezellig om mee te gaan, maar als ik dit zo voel vraag ik me af of het verstandig is om met hem mee te gaan wanneer hij moet gooien.. Maar om dit zolang vol te houden, terwijl ik nog niet eens zwanger ben..? Wat zouden jullie doen?
Nienke ik ben écht een voorstander om zo optimaal mogelijk voor je lijf te zorgen als je zwanger wilt worden. Ik drink zelf eigenlijk niet (heel af en toe een glaasje tijdens menstruatie én bij uitzondering na eisprong), rook niet en probeer zo gezond mogelijk te eten. Maaaaar ik zou me gezellige avonden waar je graag naartoe gaat niet ontzeggen nu. Blijf vooral genieten van dingen die je leuk vindt!
Nienke ja ik snap je vraag wel. Ben wel eens met Linn zo gezond mogelijk maar ik merk zelf dat na zoveel rondes ik me niet alles kan ontzeggen, je wil ook nog kunnen genieten. Meeroken vind ik wel vervelend, als je zelf je best doet. Maar als dat daar altijd zo is, alleen dan gaan wanneer je je daar oké bij voelt. Een keer zal het verschil niet maken. Misschien dat het zo voelt als je er erg mee bezig bent, ik heb dat soms ook en dan ga ik weg als ik er zelf last van heb. Fijn je reactie potato! Als het nog nodig is ga ik ook eens naar de huisarts volgende ronde, maar nu alles zelf aan te bijhouden dat helpt dan ook weer. Vandaag mn allereerste ovu test gedaan, nou echt 0,0 streepje te zien haha, hopelijk komt daar verandering in!
Ja hoor hier ook al aan het testen.. Al vier dagen lichte streepjes en nu liep deze vandaag zelfs af.. hopelijk toch snel een eisprong anders gaat m'n ziekenhuis afspraak niet door..
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (5) Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 23. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) 24. (1) zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde ? 25. (3) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 27. (3) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 28. (4) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Linn81, ? Jaar, 2e kindje, ronde 8 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (2) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Buiten de lijst. (0) Totaal: 28 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nienke, daar eheb ik zelf een keuze om maken. Ik heb 12 maanden lang alles gelaten wat dus niet goed was. 13e. Maand goed gedronken, filet, vis etc alles wat dus 'niet mag' en zwanger.. Nou doe ik ook gewoon wat ik wil. Wens voor een kindke is ontzettend groot maar ik ga niet alles laten.
Hi dames hoe gaat het? Hier een ovulatie test die iets donkerder werd dus hoop dat het doorzet en morgen positief is anders wordt het weer een hele lange cyclus.
geen idee of ei al in aantocht is of niet, ik voel nog niet zoveel ovulatietesten doe ik nu nog niet (normaal voel ik eisprong)
Ik voel het ook altijd. Twee dagen een constante druk in m'n buik. Vandaag dacht ik dat het begon maar t is weer weg dus ik hoop dat t morgen begint. Gebruik ook ovutesten erbij anders ga ik weer twijfelen
ik heb dat maar heel even dat ik het voel en dan is het weer weg voel het wel niet iedere keer even veel qua pijn, soms een paar teken en een enkele keer lig ik krom van de pijn
ik gebruik ook ovulatie testen.. vind dat toch wel wat prettiger.. meestal als ik positieve ovu heb word ik max 13 dg erna ongie.. heb een korte lf ..