Ik kan op t wachtbankje, gister een redelijk donkere ovulatie test, geen enorme knaller maar heb denk ik t hoogtepunt gemist, vandaag loopt ie namelijk alweer terug. Voel altijd mn eisprong wel en die was gisteravond laat. Een gisteren en vandaag nog goed ons best gedaan dus wie weet! Mn nod staat op 22ste, dus ik heb een wat langere lf, maar vooralsnog loopt ie gelijk aan mn vorige cyclus dus niets geks voor mij. Enige nadeel is dus dat je lang op t wachtbankje zit.
aaah de eerste al op het wachtbankje.. spannend! hier ongie voorbij maar verwacht ei pas over ruim een week... als mijn cyclus normaal is na operatie.. want afgelopen maand werd ik op cd 23 al ongie..
Ik moet ook nog wel even wachten op ei, verwacht t zaterdag volgens eerdere cyclus. Nu voor het eerst testen, dacht het soms wel te voelen dus ben benieuwd of het klopt!
♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (5) Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 23. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) 24. (1) zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde ? 25. (3) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 27. (3) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 28. (4) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Linn81, ? Jaar, 2e kindje, ronde 8 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (2) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Buiten de lijst. (0) Totaal: 28 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wat een verschillen in cyclussen toch he de ene heel kort de ander heel lang. Mijn lf is altijd 13/14. Dus zodra m'n eisprong geweest is weet ik wel weer waar ik aan toe ben gelukkig. Alleen voor m'n ei is het altijd een raadsel
Ik ben ook begonnen met de ovu testen afgelopen week. Gister en eergisteren vrijwel niets te zien, vanmorgen wel een streepje, maar zeker nog niet positief. Als ik kijk naar vorige cyclus verwacht ik dinsdag/woensdag een positieve test en donderdag mn ei.. Als t deze maand weer precies volgens berekening is, stop ik hierna denk ik maar met de ovu testen.. Tot nu toe kon ik mn klok er elke keer nagenoeg op gelijk zetten. Vorige maand had ik trouwens een heel mooi stabiel temp kaartje, deze maand schiet hij tot nu toe echt alle kanten op.. Ben benieuwd of hier de eisprong nog goed mee op te sporen is later in de week..!! De eerste alweer op t wachtbankje, succes hoor! Hopelijk wordt deze lijst ook mooi roze (vorige lijst waar ik in zat, had een erg mooi resultaat! Helaas zie ik hier nog wel wat bekende namen die daar ook al in zaten... )
Ik lees mee hoor meiden maar wil niet teveel reageren. Proberen niet mee bezig te zijn al hoewel dat niet echt lukt omdat ik deze maand ovulatietesten wilde uitproberen. Wat denken jullie? Is deze positief?
Ja vind hm ook positief (had al gereageerd in je topic) Ik gebruik sensitest ovulatie test Die helaas ook weer afliep vanavond..
Ik heb van zwanger en Kids. Ik zie het water, ze lopen weer af maar dat had ik ook. En ik heb ook lang cyclus. Zit al op dag 19 nu.
Heb net om 22.00 uur weer getest en die was weer duidelijker! Hopelijk morgen toch die knaller. Hier dag 15.
=water27;19480345]♡♡NOD-lijst 22 t/m 29 februari ♡♡ 22. (5) Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 10 Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 Its Mine, 22 jaar, ronde 2 Chantal 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 23. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nienke87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8 Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde na BBZ (ronde 18) 24. (1) zuurtje, 34 jaar, 4e kindje, ronde ? 25. (3) Fryslangirl, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 JoLiRe, 31 jaar, 3e kindje, ronde 3 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 16 26. (3) Mariekje28, 32 jaar, ronde 11, 1e kindje Essie28, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Soofster, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 27. (3) minha, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 Honeyy, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 28. (4) Mamasugar, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Linn81, ? Jaar, 2e kindje, ronde 8 Aza, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mum2be2, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 29. (4) Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Missiej, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Potato, 34 jaar, 1e kindje, ronde 14 EssieB, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos. (2) Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Buiten de lijst. (0) Totaal: 28 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
oeh leuk dit! Mezelf op de lijst gezet. Via online berekeningen vandaag ovulatie. Laatste dagen paar x geklust Spannend, helemaal nieuw voor ons<3
Nou we gaan er weer tegenaan! Ronde 2 ovulatie gisteren/vandaag gehad. Voel 'm altijd! Ben benieuwd of het nu raak is! Vorige maand maakte ik mezelf HELEMAAL gek. Deze maand hopelijk niet. Ik begon kwaaltjes te zien die er niet waren. Schijnzwanger Nou! Wordt weer op het 'wachtbankje' zitten!
ziet er positief uit.. zou nog even doortesten want bij sommige knalt die echt. als die afloopt heb je je piek gehad. ik gebruik deze ook en de mijne zijn net zoals die van jou tijdens de piek
Fijn om hier ook ovulatietesten te zien! Ik snap er nog vrij weinig van. Ben afgelopen woensdag begonnen en toen zag je een licht streepje, nu weer niks. Gaat dus op en af. Ik test dus maar even door, we zijn al wel vast begonnen met om de dag seks te hebben. Fijn dat je terecht kan in het ziekenhuis water! Natuurlijk hoop ik dat het niet nodig is, maar anders kunnen ze je daar wat duidelijkheid verschaffen
om de dag seks is altijd goed! wbt testen.. het lh hormoon zit altijd in je lichaam en schommelt per dag.. wel belangrijk is met ovu testen om geen ochtendurine te nemen.. maar het 2e/3e plasje te gebruiken maar niet te veel drinken vooraf. wanneer je richting je piek gaat zullen ze steeda duidelijker worden en dan kun je evt 2x per dag testen om je piek niet te missen. ovu is positief als T streep even donker of donkerder dan de C lijn is
Ah thanks! Dat van dat schommelen wist ik dus niet, dacht al dat ik weer een geval apart was 😅 Ik test nu steeds smiddags en probeer dan inderdaad niet te veel te drinken. Volgens eigen berekening verwacht ik hem vandaag of morgen dus we zullen zien. Ben benieuwd of ik nog een knaller krijg dan.